Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 26 lutego 2019, 14:20

autor: Adrian Werner

Dead or Alive 6 - poznaliśmy wymagania sprzętowe

Studio Team Ninja podało wymagania sprzętowe pecetowej wersji gry Dead or Alive 6, czyli najnowszej części jednej z najpopularniejszych serii bijatyk. Okazały się one zaskakująco wysokie.

Gra wymagać będzie mocnego sprzętu do zabawy w maksymalnych detalach. - Dead or Alive 6 - poznaliśmy wymagania sprzętowe - wiadomość - 2019-02-26
Gra wymagać będzie mocnego sprzętu do zabawy w maksymalnych detalach.

Już tylko trzy dni dzielą nas od premiery Dead or Alive 6, czyli najnowszej odsłony popularnego cyklu bijatyk studia Team Ninja. Autorzy uznali, że najwyższa pora udostępnić wymagania sprzętowe pecetowej wersji gry.

Minimalne wymagania sprzętowe:

  1. Procesor: Intel Core i5-4690 lub lepszy
  2. Pamięć RAM: 8 GB RAM
  3. Karta grafiki: Nvidia GeForce GTX 770
  4. Wersja DirectX: 11
  5. Miejsce na dysku: 50 GB
  6. System operacyjny: 64-bitowy Windows 10

Rekomendowane wymagania sprzętowe:

  1. Procesor: Intel Core i7 8700 lub lepszy
  2. Pamięć RAM: 16 GB
  3. Karta grafiki: Nvidia GeForce GTX 1060
  4. Wersja DirectX: 11
  5. Miejsce na dysku: 50 GB
  6. System operacyjny: 64-bitowy Windows 10

Dead or Alive 6 zadebiutuje 1 marca tego roku na pecetach oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4. Na żadnej z tych platform produkcja nie otrzyma polskiej wersji językowej. Poza standardowym wydaniem dostępna będzie również Cyfrowa Edycja Deluxe. Zaoferuje ona 25 dodatkowych kostiumów, trzy nowe utwory muzyczne oraz dodatkową wojowniczkę w postaci klona Kasumi.

Dead or Alive 6 początkowo wywołało pewne kontrowersje wśród fanów serii, gdyż twórcy zapowiedzieli, że w grze znajdzie się mniej golizny, a będący znakiem rozpoznawczym cyklu system fizyki – odpowiedzialny m.in. za zachowanie piersi wojowniczek - zostanie mocno stonowany. Pierwsze materiały wideo z zeszłorocznego E3 potwierdzały te słowa.

W rzeczywistości te filmiki były jednak mylące, gdyż podczas targów gra wciąż była na wczesnym etapie produkcji i silnik nie posiadał wszystkich elementów, w tym właśnie niesławnej fizyki biustów. Pełna wersja będzie już posiadała ten element, a wśród alternatywnych kostiumów nie zabraknie takich, które więcej odsłaniają niż zakrywają.

  1. Oficjalna strona gry

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej