Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość Pliki do gier 12 lipca 2023, 11:48

autor: Adrian Werner

Darmowa strategia na silniku C&C: Tiberian Sun zyskała nowe mapy

Zbudowany na fundamentach cyklu Command & Conquer darmowy RTS The Dawn of the Tiberium Age otrzymał nową wersję, która wprowadza dodatkowe mapy do trybu multiplayer i kooperacji.

Źródło fot. The Dawn of the Tiberium Age Staff
i

Doczekaliśmy się nowej wersji projektu The Dawn of the Tiberium Age, czyli darmowego fanowskiego RTS-a zbudowanego na ulepszonej wersji silnika Command & Conquer: Tiberian Sun. Nowa edycja oznaczona została numerem 10.0. Dojście do tego momentu zajęło autorom 16 długich lat. Ani myślą jednak kończyć i będą dalej rozwijać swój projekt.

Przypomnijmy, że The Dawn of the Tiberium Age przenosi do jednego uniwersum frakcje z serii Tiberium oraz Red Alert, a jednocześnie wprowadza masę nowych elementów oraz ulepszeń rozgrywki. Autorzy przygotowali pokaźny zestaw nowych kampanii fabularnych, samodzielnych misji oraz map do trybu multiplayer. Podrasowano także grafikę.

  1. The Dawn of the Tiberium Age – pobierz grę

Wersja 10.0 przynosi wiele nowości:

  1. Dodano cztery nowe mapy do rozgrywek PvP.
  2. Mod zyskał także siedem nowych misji do trybu kooperacyjnego – wszystkie rozgrywane są z perspektywy frakcji GDI.
  3. Ponadto mapy zimowe wzbogaciły się o wiele nowych elementów graficznych, takich jak rzeki, wodospady, mosty, skały czy dodatkowe typy dróg. Zaimplementowano je częściowo na starych polach bitewnych, ale przede wszystkim zostaną one wykorzystane w przyszłych aktualizacjach
  4. Nie zabrakło także poprawek błędów oraz ulepszenia balansu rozgrywki.

Warto na koniec wspomnieć, że The Dawn of the Tiberium Age jest produkcją całkowicie samodzielną i do zabawy nie będziecie potrzebowali żadnej odsłony Command & Conquer. Jest to możliwe dlatego, że wiele lat temu firma Electronic Arts udostępniła część gier z serii za darmo i na elementach zaczerpniętych z nich zbudowano ten fanowski projekt

  1. Strona projektu w serwisie ModDB

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej