Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 17 sierpnia 2023, 14:09

Niedoszły hit Steama uwalnia klasy postaci, to reakcja na dużą krytykę

Twórcy Dark and Darker postanowili uwolnić klasy postaci, za które do tej pory trzeba było płacić. To reakcja na negatywne reakcje społeczności.

Źródło fot. Ironmace
i

Dark and Darker to gra wokół której co jakiś czas pojawia się dużo szumu. Sieciowy dungeon crawler od studia Ironmace najpierw zdobył dużą popularność we Wczesnym Dostępie na Steamie, tylko po to, by szybko zostać zbanowanym z platformy Valve za domniemane przywłaszczenie assetów innego studia.

Ostatnio sporo szumu wywołała decyzja twórców, przez którą część klas postaci była dostępna praktycznie tylko za odpowiednią opłatą (można było grindować, ale było to niezwykle czasochłonne), co miało skłaniać graczy do mikropłatności. Ironmace wycofało się z tej decyzji i od dziś będzie można grać każdą z nich za darmo.

Klasy postaci dla wszystkich

Dziś wczesnym popołudniem do gry został wprowadzony hotfix, który uwalnia wszystkie klasy postaci. O wprowadzeniu aktualizacji twórcy poinformowali na Discordzie, co widać na screenie poniżej:

Niedoszły hit Steama uwalnia klasy postaci, to reakcja na dużą krytykę - ilustracja #1

Źródło: Discord – Dark and Darker

Dodatkowo twórcy przeprosili za zwłokę w zwracaniu środków, które już zostały przez graczy wydane na odblokowywanie klas. Te trafią w ich ręce wraz z następnym update’em.

Oprócz tego hotfix zawiera sporo pomniejszych poprawek błędów, naprawy balansu, etc.

Czy gracze wybaczą devom próbę „skoku na kasę”? Zobaczymy. Dobrze, że ci chociaż przyznają się do błędu.

Michał Ciężadlik

Michał Ciężadlik

Do GRYOnline.pl dołączył w grudniu 2020 roku i od tamtej pory jest lojalny Newsroomowi, chociaż współpracował również z Friendly Fire, gdzie zajmował się TikTokiem. Półprofesjonalny muzyk, którego zainteresowanie rozpoczęło się już w dzieciństwie. Studiuje dziennikarstwo i swoje pierwsze kroki stawiał w radiu, lecz nie zagrzał tam długo miejsca. W grach obecnie preferuje multiplayer; w CS:GO spędził łącznie ponad 1100 godzin, w League of Legends prawdopodobnie drugie tyle, chociaż dobrą grą singlową również nie pogardzi.

więcej