Cyberpunk 2077 dostał moda poprawiającego zachowanie tłumu
To nie jest mod, tylko zmienienie wartości w .ini
To nie jest mod, tylko zmienienie wartości w .ini
Ktoś tu chyba nie zna definicji moda. To takie same mody jak te reshade'y masowo pchane na Nexusa.
Jaka jest definicja słowa "mod"?xD
Modyfikacja gry komputerowej (potocznie mod) – przeróbka gry komputerowej wykonana przez społeczność graczy albo na zlecenie producenta gry. Zmiany mogą polegać na przykład na dodaniu nowych rodzajów broni, przedmiotów, przeciwników, postaci, trybów gry, planszy, tekstur czy fabuły. Jeżeli zmiany dodają jedynie nowe elementy do oryginalnej gry, mod nazywany jest z angielskiego partial conversion (częściowa przeróbka). Jeśli natomiast stworzona zostanie nowa gra, jest to total conversion (całkowita przeróbka).
Co za bzdury. Mod, to każda modyfikacja aplikacji. Nie ważne jak duża. Plik in został zmodyfikowany.
Spoko, to teraz każdy ładuje się do pliku ini Cyberpunka, zmienia dowolną wartość 1 na 0 i wszyscy dumnie możemy się nazywać moderami. Co za kolo.
Czyli od kiedy na modyfikacje można mówić modyfikacji, a od kiedy nie? Czy podmiana tekstur to modyfikacja czy nie? No bo co za kłopot podmienić jakąś grafikę na inną? Zamiast użyć programu tekstowego, użyjemy graficznego.
Każdy mod, który cokolwiek zmienia w grze jest modyfikacją.
Słowo Mod pochodzi właśnie z angielskiego MODification. Nie ma znaczenia jak duże zmiany robi. Mody do GTA SA wykorzystują często modyfikacje linijek tekstowych.
Wydaje mi się że jeśli modyfikacja tekstu w pliku lub grafiki wymaga jego odkodowania bądź "wyjęcia" jakimś specjalnym sposobem tego pliku z innych plików gry do których normalnie nie ma się dostępu to jest to Modyfikacja.
Zmiana tekstu w ogólnie dostępnym pliku .ini którego nawet nie trzeba rozpakować, to jedynie zmiana ustawień gry a nie jej modyfikacja.
Nie ma znaczenia czy ciężko coś zmodować czy nie. W GTA SA zmieniając odpowiednie linijki w pliku tekstowy można było latać samochodami. Za pomocą prostej modyfikacji mielismy całkiem nową mechanikę w grze. Po prostu mody, które wymagają tak prostej zmiany nie wymagają specjalnej wiedzy z zakresu otwierania plików, ale z zakresu ich edytowania już tak.
I co, ktoś testował, jest różnica? Jakiś filmik może? Może ktoś z redakcji by sprawdził i porównał, a nie tylko newsik i cyk fajrant?
Co człowiek to opinia. Jedni dziękują, inni piszą że mod więcej psuje niż poprawia.
I nie dało się tego zrobić na etapie produkcji?
Moim zdaniem w grze są jakieś dziwne algorytmy od recyklingu NPCów na danym obszarze. Idę sobie, widzę charakterystycznego gościa, że aż się mu przyglądam, a potem zmieniam stronę ulicy i kierunek, a tu znowu on. Może do tego też wystarczy pogrzebać w .ini
Trochę wstyd, że krótko po premierze takie rzeczy muszą modyfikować sobie gracze sami, zaś wygląda na to, że npc w grze to totalne boty na równi z tymi z Vanilla Skyrima.
Niby fajnie jakby ten durny tłum poprawili, ale ja nigdy modów nie instaluje, bo prawie zawsze więcej psują niż naprawiają.
Oj kolego kolego. Jakbyś pograł w zmodowaną trylogię Mass Effecta to bardzo szybko zmieniłbyś zdanie :)
Z jednej strony, gdy ekipa z CDPR całkowicie załata grę wszelkie obecnie dostępne mody poprawiające „Cyberpunka 2077” pod względem technicznym przestaną być w ogóle potrzebne, ale z drugiej strony miło jest poczytać jak bardzo wielu graczom zależy na tym tytule.
RED Engine jest bardzo konfigurowalny lubi MODyfikowane .ini/.cfg etc
Problem w tym jak ruszy lawina modów to może być bajzel jak z Skyrim gdzie 90% to syf.
Typowe w jakieś grze nie pamiętam już w jakiej ale grafika była do dupy i fani zrobili lepszą
Ktoś jeszcze nie grał? Warto rozważyć w takim razie nabycie ale w wersji pudełkowej - tak żeby wspierać polską gospodarkę $$
no proszę podałem tydzień temu a dzisiaj zapłon na golu, do dopiszcie jeszcze że mamy wszystkie komendy z guba odnośnie wartości ini, także dla zachowania policji :D
Juz sam nie wiem kto jest wiekszym debilem, niektorzy komentujacy tutaj czy sam redaktor ^^
Skoro producent nie ustawił takich wartości domyślnie w głupich plikach *.ini to prawdopodobnie miał ku temu całkiem ważny powód. Stawiam, że na pierwszy rzut oka wygląda to wszystko cacy a potem się buguje w różnych miejscach/misjach itd. Zwłaszcza, że jedni ludzie sobie tego "moda" chwalą a inni wręcz przeciwnie
gre fabularnie już ukończyłem i grało się miło, ale jak na bad landach dostrzegłem takie coś to padłem,
https://www.youtube.com/watch?v=O9ooFONHlwg&feature=youtu.be
Ten ruch uliczny zasymulowany spritami to największa fuszerka jaką widziałem w jakiejkolwiek grze xD
No to znaczy ze redzi nie sciemniali ze AI jest tylko zabugowane. Przynajmniej to tylko szkoda ze nie w patchu, tylko ktos inny poprawia konfiguracje plikow ini.
Wiecie co to znaczy że gość to poprawia bawiąc się .ini że większość błędów oraz AI redzi w bardzo prosty sposób poprawią zresztą mam 100 h i szczerze ? ani razu nie patrzyłem co robią i jak łażą npc po mieście większość problemów to jakieś rozdymane przez idiotów problemy co zamiast grać w grę łażą po mieście zaglądając npc pod spódnice, nie wiem może niektórzy swoje problemy psychiczne rozwiązują w grach xd