Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gramynawynos.pl 30 marca 2014, 07:21

autor: Adrian Werner

Cut the Rope 2 - najnowsze przygodu Om Noma wreszcie na systemie Android

Po trzech miesiącach od premiery na iOS, na Google Play wreszcie zadebiutowała androidowa wersja Cut The Rope 2, czyli najnowszej odsłony szalenie popularnej serii gier logicznych studia ZeptoLab.

Posiadacze urządzeń mobilnych z systemem iOS już od grudnia zeszłego roku bawią się Cut the Rope 2, czyli najnowszą odsłoną wyśmienitego cyklu gier logicznych studia ZeptoLab. Teraz nadeszła wreszcie pora, aby dołączyli do nich użytkownicy Androida. Produkcja można już pobrać za darmo z usługi Google Play.

      - Cut the Rope 2 na Google Play

      - Cut the Rope 2 na App Store

W Cut the Rope 2 głównym bohaterem jest tradycyjnie Om Nom, czyli uroczy potworeo uwielbiający wszelkiego rodzaju cukierki. Pewnego dnia do domu jego właściciela włamują się podstępne insekty i kradną wszystkie łakocie. Stworek rusza w pościg za nimi i zaplątuje się w linę zwisającą z balonu, w którym uciekają złodzieje. W ten sposób zostaje poderwany w powietrze i zrzucony daleko od domu. Zanim będzie mógł powrócić zmuszony zostanie wpierw odzyskać wszystkie skradzione cukierki, w czym pomogą mu napotkane stworki znane jako Nommies.

Podstawowe mechanizmy zabawy nie uległy dramatycznym zmianom. Zadaniem gracza jest więc tradycyjnie przecinanie palcem wirtualnych linek, co wywołuje reakcje łańcuchowe, które mają na celu dostarczenie łakoci do paszczy Om Noma. Nowością jest pojawienie się pomocników znanych jako Nommies, z których każdy posiada unikalne umiejętności. Przykładowo, latający stworek Roto potrafi transportować w powietrzu postacie i przedmioty, a Lick tworzy mosty z własnego długiego języka.

Warto na koniec wspomnieć, że przy okazji premiery Cut The Rope 2 na Androidzie studio ZeptoLab pochwaliło się, że wszystkie odsłony serii zostały już łącznie pobrane ponad pół miliarda razy.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej