Crysis Remastered - tak wygląda ray tracing na Xboksie One X

Crysis Remastered zaoferuje opcjonalny ray tracing w konsolowym wydaniu. Programowa implementacja technologii dostępna będzie na mocniejszych sprzętach – Xboksie One X i PlayStation 4 Pro.

Paweł Musiolik

Crysis Remastered - tak wygląda ray tracing na Xboksie One X.
Crysis Remastered - tak wygląda ray tracing na Xboksie One X.
Crysis Remastered - tak wygląda ray tracing na Xboksie One X - ilustracja #1
Crysis Remastered zaoferuje ray tracing na konsolach.
W SKRÓCIE:
  1. Crysis Remastered zaoferuje opcjonalny ray tracing na konsolach.
  2. Technologia śledzenia promieni dostępna będzie tylko na Xboksie One X i PlayStation 4 Pro.
  3. Gra z włączonym ray tracingiem działać będzie na Xboksie One X w maksymalnie 30 klatkach na sekundę i rozdzielczości 1080p.

Firma Crytek we współpracy z ekipą Digital Foundry przygotowała materiał wideo, który prezentuje nam technologię ray tracingu w konsolowej wersji Crysis Remastered. Poniższe nagranie przedstawia działające na Xboksie One X śledzenie promieni w czasie rzeczywistym. Ray tracing będziemy mogli włączyć opcjonalnie w ustawieniach gry tylko na mocniejszych wersjach konsol (Xbox One X i PS4 Pro).

Gdy włączymy opcję śledzenia promieni, gra działać będzie w maksymalnie 30 klatkach na sekundę i w dynamicznej rozdzielczości, z maksymalnie osiągalnym 1080p na Xboksie One X (na PS4 Pro rozdzielczość ma być niższa). Z uwagi na niedostateczną moc konsol tej generacji, śledzenie ograniczone będzie do znajdujących się w bliskim zasięgu statycznych elementów gry, w maksymalnej rozdzielczości odbić 540p.

Niemiecka firma rozwija w swoim silniku CryEngine programową implementację ray tracingu, tzw. SVOGI (w skrócie – śledzenie odbić promieni świetlnych w czasie rzeczywistym). To właśnie z niej korzysta Crysis Remastered, oferując podstawową implementację także na konsoli Nintendo Switch. Najlepszą jakość ray tracingu zobaczymy oczywiście na pecetach, o ile posiadamy sprzęt spełniający wymagania systemowe.

  1. Oficjalna strona gry Crysis Remastered
  2. Recenzja gry Crysis
  3. Crysis – poradnik do gry
Crysis Remastered

Crysis Remastered

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 23 lipca 2020

Informacje o Grze
5.3

Gracze

7.7

Steam

6.5

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

22

Paweł Musiolik

Autor: Paweł Musiolik

Pisać o grach zaczynał na łamach serwisu SquareZone. Później pisał i szefował na nieistniejącym PSSite.com, zaś aktualnie prowadzi swojego bloga o grach. Nie napisał jeszcze tekstu, z którego byłby w 100% zadowolony. Przygodę z grami zaczął w wieku 3 lat, gdy udało mu się namówić ojca na kupno komputera C64. Rozbudzona przez Flimbo's Quest miłość do elektronicznej rozrywki rozkwitła podczas pierwszych przygód z Heroes of Might & Magic, osiągając apogeum po zakupie pierwszego PlayStation. Wraz z rosnącym wiekiem zaliczał kolejne kontakty z konsolami przenośnymi Nintendo, wrócił też na łono PC jako dodatkowej platformy do grania. Kolekcjonuje gry, jest fanem emulacji.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry Akcji
2020-09-09
14:52

wwad Generał

👎

Strasznie słabo i co gorsza brzydko bez detali to wygląda.
Oby wersja PC była lepsza bo to coś to jak odbicia low wygląda i to rozmyta całość przez małą rozdzielczość.
Nie wiem po co się pchają w RT na sprzęcie który tego nie obsługuje i do tego mocy na to nie ma.

PS: W tym porównaniu to stara wersja PC wyglądała lepiej pod względem całości i świetlnym.

Komentarz: wwad
2020-09-09
15:56

Wiarołomca Senator

Szkoda kasy i czasu na remaster trupa

Komentarz: Wiarołomca
2020-09-10
11:23

Krypta76 Generał

Krypta76

Mam wersję na DVD i wygląda dużo lepiej od tego oficjalnego moda.

Komentarz: Krypta76
2020-09-10
11:39

Irek22 Legend

Irek22

Firma Crytek we współpracy z ekipą Digital Foundry przygotowała materiał wideo (...)

Poważnie? Poważnie to jest oficjalny filmik przygotowany przez Cryteka? Przecież ten filmik wygląda jak filmik stworzony przez fanboja PC, bo oryginalna wersja PC z 2007 roku generalnie wygląda na nim lepiej niż wersja wydana na schyłek konsol ósmej generacji.

13 lat
1994 - Doom II -> 2007 - Crysis (różnica: nawet nie ma co porównywać)

13 lat
2007 - Crysis -> 2020 - Crysis Remastered (różnica: Crysis z 2007 roku w zasadzie wygląda lepiej, a na pewno nie gorzej; i to bez modów)

Poważnie - w przeciwieństwie do 2007 roku szczęka nie opada, a Crytek nie ma się czym chwalić.

Komentarz: Irek22
2020-09-10
23:14

pieterkov Senator

pieterkov

To nie jest raytracing. To są zwykłe statyczne odbicia w podłodze które obecne są w grach od kilkunastu lat. I nikt ich do tej pory nie nazywał raytracingiem dopóki twórcy remastera nie posmarowali jakimś geniuszom na yt...

Komentarz: pieterkov

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl