Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 13 marca 2022, 10:29

autor: Adrian Werner

Core Keeper z 100 tys. sprzedanych kopii i coraz lepszymi wynikami na Steamie

Core Keeper niespodziewanie okazał się sporym hitem. Sprzedaż gry przekroczyła 100 tysięcy egzemplarzy, produkcja osiąga też coraz lepsze wyniki aktywności na Steamie.

Core Keeper studia Pugstorm coraz lepiej radzi sobie na Steamie. Gra osiąga imponujące wyniki sprzedaży – jak na tak mały projekt – a liczba graczy cały czas rośnie.

  1. Core Keeper w Steam Early Access

Sukces Core Keeper na Steamie

Wczesna wersja gry zadebiutowała w programie Steam Early Access 8 marca. Kilka dni wystarczyło, aby stała się sporym sukcesem.

  1. Twórcy pochwalili się, że sprzedaż Core Keeper przekroczyła już 100 tysięcy egzemplarzy.
  2. Wynik ten obejmuje jedynie dwa pierwsze dni od premiery, więc obecny rezultat jest jeszcze wyższy.
  3. Core Keeper jest najszybciej sprzedającą się produkcją w historii jej wydawcy, czyli firmy Fireshine Games.
  4. Gra przyciąga również coraz więcej graczy. Wczoraj w najgorętszym momencie dnia w Core Keeper na Steamie bawiło się 28 149 osób równocześnie. Dla porównania rekord aktywności dnia premiery wyniósł 7555 osób naraz.
  5. Core Keeper utrzymuje również wysoką ocenę. Pomimo dużej liczby nowych recenzji użytkowników gra zachowuje 93-procentowy udział pozytywnych not.

Przypomnijmy, że Core Keeper można obecnie kupić za 42,29 złotego. Jest to cena promocyjna, obniżona o 10% z okazji premiery. Oferta będzie ważna do 15 marca.

Gra ma pozostać we wczesnym dostępie przez wiele miesięcy. Twórcy planują debiut wersji 1.0 na koniec tego roku, ale ostrzegają, że jeśli będzie to konieczne, premiera zostanie przełożona na 2023 r.

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej