Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 12 maja 2022, 08:59

autor: Adrian Werner

Core Keeper - indie hit ze Steam otrzyma dodatkowy biom

Poznaliśmy plany rozwoju Core Keeper. Ta przebojowa gra indie wkrótce otrzyma dużo nowej zawartości, w tym dodatkowy biom.

Studio Pugstorm poinformowało o planach rozwoju Core Keeper. Przede wszystkim ruszyły publiczne testy dedykowanych serwerów. Pozwalają one graczom na zakładanie własnych serwerów, które (w przeciwieństwie do dostępnego do tej pory multiplayera) nie wymagają, aby osoba będąca hostem cały czas pozostawała w grze.

Update 1 do Core Keeper – najważniejsze informacje

W przyszłym miesiącu gra otrzyma pierwszą dużą aktualizację, która wprowadzi sporo nowości.

  1. Nowy biom w postaci Sunken Sea, czyli morza pełnego wysepek.
  2. Możliwość konstruowania łodzi, którą będziemy mogli pływać między wyspami. Pojawią się też teleportery.
  3. Nie zabraknie nowych broni (w tym jednego legendarnego oręża) oraz innych typów ekwipunku.
  4. Pojawi się także nieznany wcześniej typ rudy do wydobycia.
  5. Patch wprowadzi nowe ryby, rośliny i potrawy, jak również rozszerzy listę przedmiotów związanych z budową baz (np. zraszacze).
  6. Dojdą także cztery nowe rodzaje wrogów oraz jeden boss.

Wszystkie te nowości oraz sporo innych atrakcji zobaczymy podczas prezentacji aktualizacji, która odbędzie się 12 czerwca w ramach pokazu PC Gaming Show.

Przypomnijmy, że Core Keeper zadebiutowało w Steam Early Access 8 marca tego roku. Gra ukazała się wyłącznie na PC. Twórcy planują debiut wersji 1.0 pod koniec tego roku, ale ostrzegają, że jeśli będzie to konieczne, premiera zostanie przełożona na 2023 r.

Produkcja została przyjęta bardzo ciepło. Sprzedaż przekroczyła 250 tys. egzemplarzy w tydzień od premiery, a a na Steamie 89% ocen użytkowników jest pozytywnych.

  1. Core Keeper w Steam Early Access

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej