Za kilka godzin zadebiutuje aktualizacja 1.1.0 do Company of Heroes 3. Urozmaici ona rozgrywki multiplayer oraz wprowadzi sklepik z mikropłatnościami.
Za kilka godzin Company of Heroes 3, czyli wojenny RTS studia Relic Entertainment, otrzyma pierwszą dużą aktualizację. Nosi ona tytuł Operation Sapphire Jackal i opatrzona została numerem 1.1.0. Patch przyniesie wiele nowości.
Reakcje na zapowiedź aktualizacji są dosyć negatywne. Wielu graczom nie podoba się dodanie sklepiku w grze, zwłaszcza że na część obiektów trzeba będzie wydać prawdziwe pieniądze. Poniżej przytaczamy kilka komentarzy użytkowników Steama.
Cieszę się, że wciąż mam zainstalowane Company of Heroes 2.
Recenzje były mieszane, a wielu fanów pominęło premierę. Jednak dla autorów rozwiązaniem tych problemów są mikropłatności. Cieszę się, że jeszcze nie kupiłem tej gry. Do zobaczenia na wielkiej wyprzedaży, jeśli w ogóle.
Żałuję, że nie zwróciłem gry, kiedy jeszcze miałem okazję. Myślałem, że będzie lepiej. Nie jest – sytuacja tylko się pogarsza. Smutne.
Poszli drogą Darktide, wypuszczając obiekty kosmetyczne przed naprawą podstawowych funkcji.
Pewnym pocieszeniem jest obietnica autorów, że wszystkie nowe skórki i inne obiekty kosmetyczne będą wzorowane na rzeczywistych projektach, więc przynajmniej nie musimy obawiać się kolorowych przebierańców biegających po polach bitewnych II wojny światowej.
Dodanie mikropłatności najpewniej pogorszy odbiór gry, co jest o tyle smutne, że ten ulegał ostatnio powolnej poprawie. Tuż po premierze tylko 57% recenzji graczy na Steamie było pozytywnych, a obecnie ich udział wzrósł do 61%.
Company of Heroes 3 wyraźnie nie spełniło oczekiwań graczy. Widać to nie tylko po recenzjach, ale również statystykach – wczoraj rekordem na Steamie było 6915 osób bawiących się równocześnie, podczas gdy krótko po premierze gra odnotowywała dzienne liczby przekraczające 30 tys. graczy jednocześnie.
Wielu fanów serii postanowiło pozostać przy drugiej części cyklu, która obecnie wykręca niewiele mniejsze wyniki niż CoH3.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
7

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.