Clair Obscur: Expedition 33 spełnia marzenia graczy. Wyśmienite RPG otrzymało dwie funkcje, których brakowało w nim ...
Dobrze, że jeszcze nie ruszyłem tej choć kupiłem prawie po premierze. Jeszcze kilka dobrych patchy i będzie można przejść.
Szkoda, że zmiana dla daltonistów nie była dostępna wcześniej, bo ja nie potrafiłem wykorzystać potencjału Lune właśnie przez to, że (jako daltonista) miałem bardzo duże problemy z kolorami plam :D
mocna casualizacja rozgrywki, co teraz z karą za śmierć? Kiedyś było to ponowne dojście do bossa, a teraz dadgejmerzy jednym przyciskiem wrócą do walki. Jak dla mnie zmiana na minus, na szczęscie gierka już przeszedłem zanim ją ułatwili.
Kara za śmierć w tej grze jest żadna a automatyczny zapis można wymusić nawet przez zmianę picto w eq. Jedyne co oszczędza szybka ponowna walka to 10-20s dojścia do przeciwnika + dialogi. Co jest na plus bo bieganie 10 raz w to samo miejsce i skipowanie dialogów ani nie jest wyzywające ani przyjemne
Oho, ego gamer w pełnej krasie. Co chłop myśli, że zjadanie czasu na dobieganie do Bossa przy failu jest elementem trudności XD
Dotknij czasem trawy mordeczko
Jeszcze niech się tylko pozbędą tych Soulsowych Elementów czyli Respawnowania/Odradzania się przeciwników przy odpoczynku, żeby to było prawdziwe RPG z krwi i kości, i sam w to cholera zagram z jeszcze większą przyjemnością! xD