City Interactive stworzy grę na silniku użytym w F.E.A.R.
"CI przystąpią do pracy nad grą opartą na nowym silniku, która światło dzienne ujrzy jeszcze w tym roku."
To źle wróży ale co ja tam wiem :P
Znając City Interactive i ich crapy nawet silnik FEAR nic nie da. Będzie klapa, ot co.
mam nadzieje, ze lepiej posluza sie tym silnikiem niz tworcy bodaj condemned, ktore na tym samym sprzecie nie nadawalo sie do grania (ten stary sprzet, ze stopki) a f.e.a.r. smigal...
To nieźle miałeś yasiu :D U mnie Condemned chodził dużo lepiej niż F.E.A.R. i to nawet przy max detalach 1024x768 na radku 9600xt!
Heh, wbrew pozorom City Interactive całkiem dobrze się na rynku wiedzie, jednak fakt że do tej pory produkowali jedynie beznadziejne niskobudżetowe FPSy dla casual players nie wróży zbyt dobrze temu projektowi - pewnie wydadzą kolejną tego typu gierkę, tyle że tym razem z dobrą grafiką (i jak znam życie z beznadziejną optymalizacją silnika). :/
Przyznam rację że u mnie Condemned też śmigał lepiej niż sam FEAR. GF7900GS rozłożył gierę na łopatki.
Czyżby celowniczek na enginie FEARa?
łoś -> ciekawe, prawda? :)) teraz zapewne condemned na full zapodawałby płynnie, ale jakoś nie chce mi sie sprawdzać
TRX - Nic nie da? A zobacz na czym dotąd gry robili... Na słabym enginie Chroma który chodził jak chciał :] Owszem, niektor gry nim nie wyszły, ale seria Combat Wings, Czy CoH, albo Redneck Kentuchy(czy jkoś tak) NIE były crapami. Już gnoisz ;] A popatrz na taki syf jak STALKER- szumnie zapowiadany, kupiłem za granicą i już właśnie będę ją sprzedawał, bo w zyciu nie widziałem większego crapa. Ok ale wróćmy do tematu ;]
Pl@ski - beznadziejną optymalizacją silnika? <lol2> Nie ich wina że Engine Chroma jest tak beznadziejny ;]
Ambitny Łoś - takie bajki to siostrze na dobranoc ;] Bądź bratu, jak wolisz ;)
Tak głupio gadacie że mnie ściska żal w D*** ;] Zobaczycie CI zrobi wypaśną gre na enginie Feara ;] W CI pracuje pewnie sztab młodych i uzdolnionych ludzi ;] Dajmy CI jeszcze treoche więcej czasu, a doczekamy drugiego Crysisa :) Jeszcze wspomnicie moje słowo... Jedziecie tak CI bo uważacie że ma słabe gry... A graliście w choć jedną <lol2>?
CI nie miała szczęścia co do wyboru enginu... Jak dotąd pracowali w Enginie Chroma. A jak nam wiadomo engine ten jest tak dopracowany, że na 7900GS, 1,5GB ramu, porcku AMD 64 3700+ FPS spadał mi ponizej 12... A teraz Engine Feara :D Ehh zapowiada się gierka :P Tylko żeby multi było w tej gierce którą mają wydać :)
Mastrojani -> WOW, jesteś pierwszym fanboy'em City Interactive z jakim się spotykam! :) Masz szczęście że teraz nie mam czasu odpierać twoje żałosne argumenty, ale ja yu jeszcze wrócę... :->
grą ..., która światło dzienne ujrzy jeszcze w tym roku
nie ma to jak robić grę na czas,
jeszcze nie zaczeli a już wiedzą kiedy skończą
pioskos zakladajac, ze maja sporo z koncepcji, arty, udzwiekowienie, lokacje, logike gry, fabule itp itd nie jest to nic niezwyklego.
Kolejny crap?
pewnie wydadza ja na swieta, ale beda musieli sie niezle uwijac, nie ma co :P
Mam dosyć kolejnego celowniczka/FPSa/latadła z CI.
Mastorjani --> tak, grałem. Cobat Wings - szit. Po pięciu minutach mi się znudził (nie ma to jak zróżnicowane głosy lektorów :P).
Ale mimo wszystko będe się przyglądał rozwojowi sytuacji. Może RPG zmajstrują (to ostatnio u nas modne). :D
moim zdanie wydają tylko niepotzrebnie pieniądze.wsadzili do redneck kentucky silnim unreala i wogóle tego nie widac.kolorową grafikę zrobili jak z painta.tera to.ta gra nie będzie wyglądała nawte w połowie tak dobrze jak fear na wczesnym etapie produckji,ajk jeszcze tak ładnie nie wyglądał.mają chrome engine i wystarczy.no ale jak patrze na ich gry to stwierdziłem,że to pewnie nie chrome engine 4,a raczej chrome engine(pierwsza wersja z pierwszego chroma)
Wszystko fajnie.... ale bardzo mi to przypomina sytuacje kiedy to jeszcze Lemon tworzyl gre pt. NINA i chwalil sie iz uzyl engine z NOLFa (Lithtech'a)
Ooo - info o engine wywołało spore poruszenie :-)
Najważniejsze z tego wszystkiego jest imho AI. Patrząc na oceny np. Code of Honor Legia Francuska, czy Covert Operations (Tajne Operacje) widać, że największy problem to AI.
Code of Honor dostał w GOL 58%, najwieksze czasopismo w Niemczech PC GAMES oceniło COH na 66%.
Pomijając zalety graficzne silnika FEAR to właśnie AI powinno dać największe efekty w grach City.
john_himself --> Nine zrobil Detalion, a nie Lemon.