Główny animator w studiu CD Projekt RED rozwiał wątpliwości co do „poprawionego” modelu Ciri w nowym materiale poświęconym Wiedźminowi 4.
gry
Jakub Błażewicz
28 lutego 2025
Czytaj Więcej
Rybie koko zawsze spoko. Piłka leci hen wysoko.
Po co sie rozpisywać na tym trailerem cgi skoro ma on wspólnego tyle z grą co zwiastun premierowy Kingdom Come: Deliverance II, czyli nic.
Zdaje się, że podobne tłumaczenie było przy Wiedźminie 3 w kontekście dowgrade’u…
Sebastian Kalemba jest obecnie reżyserem i dyrektorem wykonawczym Wiedźmina 4, a nie głównym animatorem. Kto to pisał w ogóle, żeby nawet nie wiedzieć takich podstawowych rzeczy? WSTYD!
Przecież to było logiczne że Ciri nie będzie tak wyglądać w grze jak na trailerze.To samo było z Geraltem.
No, ale za to jak zabawnie było czytać te wysrywy odklejonych debili xd.
Walić Ciri. Patrząc po kierunku w jakim zmierza studio nic dobrego z tego nie wyniknie.
Dawnwalker to będzie gra dla ludzi ceniących sobie jakość
Owszem, warto rozpisywać się w jakim ŚWIETLE stawia ta informacja krytyków zwiastunowego wyglądu Ciri.
Do których ja należę.
jest różnica widoczna, wielkość oczu, ust i kształt żuchwy i policzków.
Nie bez powodu dobrzy filmowcy przykładają bardzo dużą uwagę na to kiedy i jakiego obiektywu używać.
więc to nie stawia fanów w złym świetle w ogóle.
Mówią co widzą. I tak być powinno.