Brutalne sceny w Dying Light: The Beast będą bardzo realistyczne. Techland zadbał o to, zużywając hektolitry krwi

Makabryczne sceny w siedzibie Techlandu – polskie studio zużyło litry sztucznej krwi, by realistycznie odwzorować brutalne efekty w Dying Light: The Beast. Deweloperzy świetnie się przy tym bawili.

Krzysztof Kałuziński

Brutalne sceny w Dying Light: The Beast będą bardzo realistyczne. Techland zadbał o to, zużywając hektolitry krwi, źródło grafiki: Techland.
Brutalne sceny w Dying Light: The Beast będą bardzo realistyczne. Techland zadbał o to, zużywając hektolitry krwi Źródło: Techland.

Studio Techland przelało krew w imię sztuki. Twórcy nadchodzącej gry Dying Light: The Beast zużyli mnóstwo fałszywej posoki, by w realistyczny sposób przenieść ją do wirtualnego świata. Dokumentujący tę pracę film wygląda równie makabrycznie, co zabawnie, a przy tym zdradza duże przywiązanie deweloperów do szczegółów.

Jak dowiedzieliśmy się z materiału, polskie studio postanowiło odtworzyć sytuacje występujące w grze, by ułatwić zadanie działom artystycznym. W tym celu Techland zatrudnił aktora, który ślizgał się, upadał, czołgał czy był ciągnięty przez kałuże sztucznej krwi. Co ciekawe, nie zachowywała się ona jednak w oczekiwany sposób, dlatego musiała zostać rozcieńczana z użyciem... płynu do mycia naczyń. Tak uzyskane realistyczne ślady oraz smugi zostały uwiecznione na zdjęciach, a następnie przeniesione do produkcji dzięki technice fotogrametrii.

Dying Light: The Beast jest grą akcji, a zarazem spin-offem cyklu zapoczątkowanego w 2015 roku. Tytuł ma zadebiutować 22 sierpnia na PC oraz konsolach PS4, PS5, Xbox One i Xbox Series X/S.

Dying Light: The Beast

Dying Light: The Beast

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 18 września 2025

Informacje o Grze
8.1

GRYOnline

6.9

Gracze

8.7

Steam

8.1

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

1

Krzysztof Kałuziński

Autor: Krzysztof Kałuziński

W GRYOnline.pl związany z Newsroomem. Nie boi się podejmowania różnych tematów, choć preferuje wiadomości o niezależnych produkcjach w stylu Disco Elysium. W dzieciństwie pisał opowiadania fantasy, katował Pegasusa, a potem peceta. Pasję przekuł w zawód redaktora portalu dla graczy prowadzonego z przyjacielem, jak również copywritera oraz doradcy w sklepie z konsolami. Nie przepada za remake'ami i growymi tasiemcami. Od dziecka chciał napisać powieść, choć zdecydowanie lepiej tworzy mu się bohaterów niż fabułę. Pewnie dlatego tak pokochał RPGi (papierowe i wirtualne). Wychowały go lata 90., do których chętnie by się przeniósł. Uwielbia filmy Tarantino, za sprawą Mad Maksa i pierwszego Fallouta zatracił się w postapo, a Berserk przekonał go do dark fantasy. Dziś próbuje sił w e-commerce i marketingu, jednocześnie wspierając Newsroom w weekendy, dzięki czemu wciąż może kultywować dawne pasje.

Wielki powrót Neverwinter Nights 2. GOG i Steam walczą o graczy, a każda platforma ma asa w rękawie

Następny
Wielki powrót Neverwinter Nights 2. GOG i Steam walczą o graczy, a każda platforma ma asa w rękawie

Nowa aktualizacja do Cyberpunka 2077 prawdopodobnie wyjdzie już jutro. CD Projekt Red zasugerował, czego może dotyczyć

Poprzedni
Nowa aktualizacja do Cyberpunka 2077 prawdopodobnie wyjdzie już jutro. CD Projekt Red zasugerował, czego może dotyczyć

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl