Firma 2K Games ujawniła wymagania sprzętowe pecetowej wersji BioShock: The Collection. Podano również, w jaki sposób posiadacze pierwotnych wydań (spoza Steama) będą mogli za darmo uzyskać dostęp do ulepszonych edycji gier.
Już tylko kilka dni pozostało do premiery BioShock: The Collection, czyli zestawu zawierającego zremasterowane wersje popularnej trylogii FPS-ów. Wydawca, czyli 2K Games, uznał, że najwyższy czas podać wymagania sprzętowe edycji pecetowej. Przy okazji ujawniono również, co będą musieli zrobić posiadacze oryginalnych wydań, aby za darmo wejść w posiadanie ich ulepszonych wersji.

Warto przypomnieć, że na PC zremasterowane będą wyłącznie dwie pierwsze części z dodatkami. Komputerowa wersja BioShock Infinite nie zestarzała się bowiem wizualnie i to na niej bazować mają wersje gry wchodzące w skład BioShock: The Collection na konsolach.
Osoby, które posiadają BioShock, BioShock 2 oraz BioShock 2: Minerva’s Den na koncie w serwisie Steam automatycznie dostaną możliwość pobrania ulepszonych wersji. W bazie danych sklepu obie edycje każdej produkcji będą figurowały jako jedna pozycja, ale zachowana zostanie opcja zagrania w pierwowzory.
Bardziej skomplikowanie wyglądać będzie sprawa dla osób, które kupiły te trzy tytuły w innych miejscach. W przypadku BioShock 2 oraz BioShock 2: Minerva’s Den możliwa będzie aktywacja ich w Steam za pomocą kluczy, które wykorzystywane były do ich aktywacji w Games for Windows Live. Natomiast posiadacze pudełkowego pierwszego BioShocka będą musieli przesłać działowi obsługi klienta 2K Games informacje o swoim koncie na Steam oraz jakiś dowód zakupu, np. skan paragonu lub kopię emaila potwierdzającego zakup ze sklepu internetowego.
Przypomnijmy, że w Europie BioShock: The Collection zadebiutuje 16 września, w wersjach na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4.
4

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.