Bethesda wie, że w Doom: The Dark Ages czegoś brakowało i właśnie odkupuje winy, ale uważaj: nie wszyscy są gotowi n...
Bethesda sie bawi w najlepsze, ciekawe ile teraz za grę bo kilka tygodni temu było to 71Ł na cd keys, wiec sprzęt ( choć sprzęt nowy po 26 czerwca 2025 bo wyedy pojawi sie na pc specialist) plus cena gry, choć fanem nie jestem i raczej bym nie kupił gdyby nie to denuvo byłoby po sprawie a tak jest jak
jest.
A co tu jest nie tak?
Przecież to taki sam Doom jak poprzednie a nawet lepszy bo nie ma elementów platformowych z poprzedniej części. Nie wiem, czego Ludzie oczekują po tak sprawdzonej już formule rozgrywki? ...
Względem poprzednich części największym problemem jest feeling (brak finisherów i gorsza płynność walki) oraz uwstecznienie rozgrywki - areny są jednopoziomowe, brakuje im często nawet podstawowej wertykalności, także w movemencie gracza. Doomowe strzelanie przerywane jest przez nudnego mecha i smoka (czyli wybija z rytmu gry) a i sama naparzanka straciła na tempie tak bardzo, że jest wręcz powolna.
Więc nie, nie jest to sprawdzona formuła tylko niepotrzebnie cofnięta w rozwoju formuła.
Niestety ale Bethesda ssie ze wszystkimi grami jakie wydała od 2 lat... Jeszcze tylko niech zabiją TES 6 w stylu Starfielda to już całkiem ich oleje.
Najgorsze gry Bethesda już zrobiła, czyli Oblivion i Skyrim = nuda, nuda, nuda, pustka i drewno, dla mnie, Starfield bije je na głowę.
Mogliby dodać krwawe finishery, które wycieli ale co tam ładniejsze promyczki słońca 10x bardziej pożądane.
Patch dodał również benchmark, w którym możemy sprawdzić wydajność na siedmiu różnych mapach. Ponadto aktualizacja poprawiła kilka błędów technicznych.
O kurde mogli od razu podnieść cenę gry ponownie, bo od tej zawartości to dosłownie zawrót głowy można dostać, to prawie jak 100-godzinne DLC.
Jak sens ma granie z patchracigiem gdy trzeba grać na niskich ustawieniach.
A w żalecanych RTX5090,
XD
Widać
No i zajebiście. Dzięki pathtracingowi gry zyskują na grafice. Aż prosi się by to zawsze uruchamiać :D