Battlefield 6 śmiga nawet w 300 fps na takiej konfiguracji, ale traci 33% wydajności z procesorem Intela
A tymczasem nowa Mafia, która jest liniowa, oskryptowana, z zerową fizyką i interakcją ze światem, ma o wiele większe wymagania i na każdym kroku wymaga skalowania.
UE5 w pigułce.
Przeskok w wydajności względem wersji z kwietnia a teraz jest spory.
Poza tym to Frostbite ogromna liczba opcji, edycja pliku config i nawet na najniższych gra będzie wyglądać lepiej niż, pięć kolejnych Call of Duty, które na Low wygląda jak rozmazana kupa z teksturami z PS2.
no i pieknie ten UE5 jest wyjasniany. wreszcie eksperci z gola przestali sie jarac jakimis demkami tylko sobie ogarneli ze ten silnik to syf. od tak dawna was uswiadamiam. pamietam jak sie jaraliscie tymi demami ze skałami i matriksowym.
Może tak być, jak widzę gameplaye z tych mapek przygotowanych pod bete to rzuca się w oczy ich ciasnota. Jest też mniej dostępnych pojazdów, jakoś po 2 czołgi na stronę. Zmniejszyli skale map nawet bardziej, niż w Battlefield 3. Jedyna nadzieja w tym, że będą i mniejsze i większe mapy do wyboru dla gracza.