Battlefield 2042 dostał przy okazji sezonu drugiego opcję, którą gracze CSGO proponowali niedawno Valve. Firma Gabe'a Newella dotychczas nie zainteresowała się tym tematem.
gry
Damian Miśta
2 września 2022
Czytaj Więcej
CS ma się czego bać. Czarny ekran po flashbangu. Gabe pewnie już pakuje torby kiedy zobaczył ten artykuł.
Przecież te gry - ogólnie BF-y - i CS w żaden sposób ze sobą nie konkurują, więc po co ten kwas?
Przecież śmiejemy się z nagłówka. To autor tego newsa odleciał i porównuje te gry
Nagłówek artykułu to totalne dno, a treść i długość jego tak samo. Czyli synchronizacja zachowana.
Widzę, że GOL trzyma poziom - co najmniej jeden clickbait dziennie musi być. Po prostu szukanie sensacji tam gdzie jej nie ma.
Co do nagłówków i tytułów, a nawet po części treści newsów i ich form/szablonów: trend ten będzie się umacniał, do momentu aż Google nie zmieni swoich algorytmów. Nie zapowiada się, aby to uległo zmianie w dobrym dla czytelnika kierunku, bo kliknięcia rosną, a pisanie tekstów w Internecie bez brania poprawki na odpowiednie pozycjonowanie się wpisów, to jak pisanie do szuflady - prędzej czy później.
Nie chcę tutaj być adwokatem diabła, ale pozycjonowanie tekstów w najpopularniejszej wyszukiwarce internetowej jest obecnie najbardziej istotnym elementem nowych treści w sieci. Nawet kosztem tytułu, rozwinięcia czy w ogóle treści. Liczą się kliknięcia, wejścia, całe to SEO nakręcane przez algorytmy. Obecnie praktycznie nie da się tego uniknąć. Kto tak nie robi, to znika z pierwszych stron wyszukiwarki. Dzieje się tak nie tylko na Gry-Online i nie tylko w Polsce.
Radzę przywyknąć, znaleźć alternatywne strony lub utkać się z pisaniem pod prawie każdym tekstem tego samego, bo to już zmienia się w szukanie łapek w górę na siłę i bycie atencyjnym trollem internetowym.
W polowie sierpnia zapowiedzieli nowe algorytmy, które clickbaity zrzucają na sam dół wyników wyszukiwania. Serwis popłynie na tym ostro.