Armored Warfare - współczesne pole bitwy
Jedyny w swoim rodzaju tryb Global Operations już niedługo w grze.
Poniższa wiadomość jest oficjalną informacją prasową producenta/wydawcy/dystrybutora gry i jako taka nie jest lub nie musi być wyrażeniem opinii i stanowiska redakcji gry-online.pl.
Obsidian Entertainment i My.com ogłaszają zupełnie nowy tryb Global Operations w Armored Warfare! Global Operations zmieni oblicze wojny poprzez dodanie do gry największych map. Mapy te są w pełni interaktywne z dronami zwiadowczymi, niewidzialnymi dla radarów bombowcami i statycznymi wieżyczkami przeciwpancernymi, które służą jako niezastąpione wsparcie dla każdej z drużyn, która opracuje taktykę ich wykorzystania. Global Operations jest nowym ekscytującym trybem gry, który łączy w sobie funkcje PvE i PvP, tworząc naprawdę wybuchową mieszankę.
Tryb ten zainicjuje zbliżający się do Armored Warfare balans 2.0, który posłuży do przebudowy i usprawnienia istniejącej rozgrywki. W Armored Warfare zostanie położony nacisk na wykorzystanie najnowszej technologicznie broni, takiej jak zdalnie sterowane rakiety i zaawansowane systemy obrony. Sprawi to, że pola bitwy będą w pełni przypominać teatr współczesnego konfliktu zbrojnego. Zarówno Global Operations, jak i Balans 2.0 zostaną dodane do gry w najbliższej przyszłości.
Global Operations:
Pierwsza otwarta, pustynna mapa wprowadzona z trybem Global Operations to „Desert Crossing”. Jest ona większa od jakiejkolwiek mapy w Armored Warfare i zawiera wiele interaktywnych elementów. Przelatujące nad głową bombowce, kontrolowane przez SZI, strzelające do graczy wieżyczki i drony zwiadowcze na dobre zmienią obraz pola bitwy w grze. Dwa oddziały najemników wraz z sojusznikami toczą bitwę o suchy dok z lotniskowcem na mapie „Desert Crossing”. Bitwy w trybie Global Operations posiadają limit czasowy i toczone są w drużynach liczących maksymalnie po 15 zawodników. Każdy z zespołów zaczyna z pulą punktów. Zniszczenie wroga, kontrolowanych przez SZI pojazdów lub zajęcie punktów kontrolnych skutkuje stratą punktów przez przeciwnika. Jeśli jedna z drużyn zdoła wyzerować punkty przeciwnika, zostaje zwycięzcą.
Gracze mogą również zdobyć specjalne „dzikie karty”, cele dające im możliwość wezwania wsparcia militarnego z kwatery głównej, które przeważy losy bitwy na ich korzyść. Na pierwszej mapie znajdą się następujące „dzikie karty”:
- Bunkier: statyczna, kontrolowana przez SZI wieżyczka wystrzeliwująca w przeciwnika zdalnie sterowane pociski przeciwczołgowe;
- Drony zwiadowcze: bezzałogowe wsparcie powietrzne, które może przelecieć nad obszarem i ujawnić pozycje drużyny przeciwnej;
- Nalot powietrzny: potężny nalot bombowców B2, który sieje spustoszenie w szeregach wroga;
- Uzupełnienie zapasów: pozwala na uzupełnienie amunicji bez potrzeby odrodzenia.
To wszystko znajdzie w pierwszej wersji tego trybu. System jest na tyle elastyczny, że można stworzyć wiele nowych „dzikich kart” i sprawić, aby pola bitwy w pełni stały się teatrem współczesnej wojny.