Aktualizacja sterowników GeForce Game Ready 560.81 już dostępna. Dodaje wsparcie dla Hunt: Showdown 1896 i eliminuje poważny błąd w Farming Simulator 22
Najnowsza wersja sterowników GeForce Game Ready 560.81 naprawia jeden z najbardziej krytycznych błędów Farming Simulatora 22. Wsparcie doczekała się także gra Hunt: Showdown 1896.

Posiadacze kart graficznych Nvidii mogą już pobierać wersję 560.81 sterowników GeForce Game Ready. Na liście aktualizacji pojawiło się kilka łatek, między innymi naprawiających problem z odświeżaniem monitorów oraz adresujących nakładkę wydajności dla aplikacji GeForce Experience i Nvidia App.
Największej zmiany doczekał się jednak Farming Simulator 22, ponieważ Nvidia zaadresowała poważny błąd techniczny.
Farming Simulator 22 przestanie crashować
Aktualizacja GeForce Game Ready 560.81 naprawia jeden z bardziej irytujących błędów, jaki mógł występować w trakcie rozgrywki w Farming Simulator 22. Gracza posiadający karty graficzne z serii RTX 30/40 i sterowniki w wersji 560.70 mierzyli się z losowymi crashami gry na ekranie ładowania. Nowa wersja sterowników powinna zniwelować poważny błąd, który uniemożliwiał płynną rozgrywkę.
Hunt: Showdown 1896 ze wsparcien Nvidii
Wsparcia ze strony GeForce Game Ready doczekała się gra Hunt: Showdown 1896. Produkcję obsługuje nowa wersja silnika CRYENGINE 5.11, a osoby korzystające z kart graficznych Nvidii RTX będą mogły od teraz włączyć DLSS, żeby zapewnić sobie płynniejszą rozgrywkę. Dotychczas optymalizacja Hunt: Showdown spotykała się z mieszanymi opiniami i teraz może się to zmienić.
Pozostałe poprawki techniczne
Poza zaadresowaniem kwestii związanych ściśle z grami, aktualizacja GeForce Game Ready 560.81 naprawiła kilka błędów związanych z aplikacjami Nvidii. Tyczy się to między innymi programów GeForce Experience i Nvidia App. Jeśli gracze mieli włączoną nakładkę monitorującą wydajność i wyświetlane wykorzystanie GPU zablokowało się na 0%, to użytkownicy mogli doświadczyć przycinania gry.
Aktualizacja ma zniwelować opisany błąd. Dodatkowo w końcu przy podłączeniu kilku tych samych monitorów pojawi się pełen przedział dostępnego odświeżania ekranu do ustawienia, co wcześniej mogło nie być dostępne.
Poprawki doczekał się także Nvidia Container, który błędnie wyświetlał wysokie zużycie procesora.
Więcej:PS6 będzie gorszy od Xboxa Magnusa; nowa generacja konsol przekroczy barierę 30 GB RAM