Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 26 lipca 2021, 18:09

AC: Valhalla: Oblężenie Paryża z datą premiery; aktualizacja 1.3.0 zmierza do gry

Poznaliśmy oficjalną datę premiery dodatku Oblężenie Paryża do Assassin's Creed: Valhalla. Informację zdradzono przy okazji ujawnienia zawartości aktualizacji 1.3.0.

Assassin’s Creed: Valhalla wkrótce otrzyma kolejną dużą aktualizację. Wersja 1.3.0 stanie się dostępna już jutro, przy czym gracze będą musieli przygotować od 15 do 25,5 GB miejsca na dyskach na większości platform. Wyjątek stanowi PlayStation 5 – na tej konsoli patch zajmie tylko niecałe 7 GB.

Uaktualnienie przygotowuje grę pod debiut dodatku Oblężenie Paryża, który zadebiutuje nie 5 (jak wynikało z niedawnego przecieku), lecz 12 sierpnia. Poza tym otrzymamy sporo poprawek, tak w podstawowej wersji Assassin’s Creed: Valhalli, jak i w rozszerzeniu Gniew druidów. Uwzględnia to usunięcie błędów związanych z rajdami (po zakończeniu których zdarza się, że nie otrzymujemy nagród) i niekończącymi się ekranami ładowania przy wypełnianiu niektórych zadań, a także ogólne poprawki wydajności. Pełną listę (na razie po angielsku) znajdziecie na oficjalnej stronie gry.

Aktualizacja 1.3.0 to nie tylko szlify. Dwa dni po jej debiucie (czyli 29 lipca) rozpocznie się wydarzenie Sigrblot Festival. Potrwa ono do 19 sierpnia, a w tym czasie pojawią się nowe aktywności i zadania z ekskluzywnymi nagrodami. Należy zaznaczyć, że będą one dostępne dopiero po ukończeniu jednego z dwóch pierwszych rozdziałów fabularnych oraz po rozwinięciu osady do poziomu 2.

Prócz tego Ubisoft odświeży drzewko umiejętności oraz doda trzy nowe zdolności. W grze pojawią się też nieobecne wcześniej opcje związane ze skalowaniem poziomu trudności. Będziemy mogli całkowicie je wyłączyć, zostawić domyślne ustawienie lub wybrać jedno z trzech bardziej wymagających. Najwyższy tryb „koszmarny” sprawi, że wrogowie będą mieli nawet ponad 50 poziomów mocy więcej od postaci graczy. Co ważne, nie będzie dotyczyło to bossów oraz alternatywnych trybów gry.

Jakub Błażewicz

Jakub Błażewicz

Ukończył polonistyczne studia magisterskie na Uniwersytecie Warszawskim pracą poświęconą tej właśnie tematyce. Przygodę z GRYOnline.pl rozpoczął w 2015 roku, pisząc w Newsroomie growym, a następnie również filmowym i technologicznym (nie zabrakło też udziału w Encyklopedii Gier). Grami wideo (i nie tylko wideo) zainteresowany od lat. Zaczynał od platformówek i do dziś pozostaje ich wielkim fanem (w tym metroidvanii), ale wykazuje też zainteresowanie karciankami (także papierowymi), bijatykami, soulslike’ami i w zasadzie wszystkim, co dotyczy gier jako takich. Potrafi zachwycać się pikselowymi postaciami z gier pamiętających czasy Game Boya łupanego (jeśli nie starszymi).

więcej