„15 klatek na sekundę”. Doniesienia z pokazu Elden Ring na Nintendo Switch 2 nie napawają optymizmem
"Produkcje FromSoftware nigdy nie były kojarzone z dobrym stanem technicznym"
Ty się koledze coś srogo pomyliło. Elden jest jedyną grą Fromu gdzie niektórzy mieli jakieś zastrzeżenia w tym temacie. Jedyną.
Kazdy tutaj wie ze jesten WIELKIM FANEM tej firmy, ich produktow i tworczosci zatrudnianych przez nich artystow, ale....
CO?
xD
TRAGICZNY stan Dark Souls 1 na PC (pierwsze wydanie).
Bloodborne na PS4 dropujace NOTORYCZNIE do 20 fps w walce z bossami (do dzis nie wiem ile smierci w chalice dungeonach mialem ze wzgledu na swoj skill, a ile ze wzgledu na walke z framedropem). A czesto i w walce z mniejszymi przeciwnikami, tbh to calkiem mozliwe ze gra ogolnie wiecej czasu renderuje w sub-30 fps niz w 30, bo dropy sa tak czeste.
Do dzis brak features moze nie absolutnie koniecznych do tego zeby zyc, ale bedacych poprostu standardem... czyli te wszystkie FPSlocki i inne widescreeny.
Stuttering w Eldenie (choc tutaj sprawa jest dosc rozmuchana, bo oceny i recenzje na Steam nie odzwierciedlaja ilosciowo rzekomej skali tych problemow. NIemniej jednak problem istnieje i do dzis. NIe ma co zaprzeczac.)
Na swiezo mamy brak crossplaya w Nightreign naprzyklad. Kto nie ma crossplaya w grze coop/online w 2025 roku? No From Soft, bo pewnie jada na kodzie sieciowym pamietajacym DS1.
To z pamieci... bo napewno jest tego wiecej.
Szanujmy sie. Bez jaj. Cesarzowi co cesarskie, ale opluc od czasu do czasu mozna, a wrecz trzeba zeby moze sie ogarneli. Pienionszki maja.
No smiechom nie bylo konca.
Łap, moze sie nauczysz pisac bez AI.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Figura_retoryczna