Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

Newsy i ciekawostki na temat Deus Ex: Invisible War

Deus Ex: Mankind Divided – oczekiwania i obawy

Michał Jodłowski, 20 kwietnia 2015, 15:40

Deus Ex: Mankind Divided, po znakomitym Buncie Ludzkości, jest kolejnym pełnoprawnym prequelem do kultowego Deus Ex z 2000 roku. Poprzednik ustawił poprzeczkę bardzo wysoko, a oficjalne zapowiedzi i efektowny zwiastun tylko zaostrzyły apetyty fanów cyberpunku. Czy jednak ulepszanie bardzo udanej może zakończyć się wyłącznie sukcesem?

Po drugiej stronie lustra, część druga. Historia firmy Looking Glass Studios

Piotr Rusewicz, 4 listopada 2011, 15:29

Upadek Looking Glass Studios nie oznaczał upadku ich myśli artystycznej. Studio wydało z siebie i współpracowało ze zbyt wielką ilością ogromnych talentów, żeby nie pozostawić po sobie godnej spuścizny. Udało się. Fragmenty ich gier, odpowiedzialni za nie ludzie, czy po prostu naśladowcy i spadkobiercy rozwiązań, które wprowadzili istnieją po dziś dzień. I chwała im za to.

Deus Ex: Human Revolution - 25 minutowy filmik z rozgrywki

Adrian Werner, 2 października 2010, 08:12

Jedną z gier demonstrowanych na tegorocznym Eurogamer Expo jest Deus Ex: Human Revolution. Redaktorzy serwisu VG247 udostępnili właśnie 25 minut materiału video z prezentacji tej produkcji.

Wieści ze świata (Just Cause 2, Deus Ex, Sam & Max) 23/06/10

Piotr Doroń, 23 czerwca 2010, 13:00

„Wieści ze świata” to codzienna porcja krótkich wiadomości. Dziś piszemy m.in. o drugim epizodzie przygodowego Doctor Who, darmowym dodatku do Just Cause 2, dacie premiery drugiego płatnego rozszerzenia do City of Heroes, promocyjnej cenie gier z serii Deus Ex, a także debiucie trzeciego odcinka Sam & Max: Season 3. Zapraszamy do lektury.

Deus Ex: Human Revolution - wyciekł filmik z rozgrywki

Adrian Werner, 22 czerwca 2010, 16:29

Pomimo tego, że Deus Ex: Human Revolution był jedną z największych atrakcji tegorocznego E3, nie doczekaliśmy się jak dotąd oficjalnych filmików prezentujących samą rozgrywkę. Na szczęście, jeden z obecnych na miejscu dziennikarzy zadbał o dostarczenie społeczności nieoficjalnych materiałów video z pokazu.

Wieści ze świata (Deus Ex, Blizzard, Hideo Kojima) 21/04/10

Piotr Doroń, 21 kwietnia 2010, 14:20

„Wieści ze świata” to codzienna porcja krótkich wiadomości. Dzisiaj piszemy m.in. o otwartych beta-testach Mytheon, aktualizacji Game Rooma, nowościach w Xbox Live, stratach Nintendo wynikających z piractwa, promocyjne cenie Deus Ex Collection, a także zbanowaniu przez Blizzard 320 tysięcy kont użytkowników Battle.net. Zapraszamy do lektury.

Nowe informacje o następnej części Deus Ex

Adrian Werner, 12 marca 2010, 11:27

Na trwającym właśnie GDC ludzie z Eidos Montreal poprowadzili panel dyskusyjny na temat nadchodzącej kontynuacji serii Deus Ex, dostarczając nam tym samym pierwszych konkretnych informacji na temat tej wielce oczekiwanej produkcji.

Tydzień ze Square Enix i Eidos na Steamie

Maciej Śliwiński, 9 marca 2010, 11:15

Platforma cyfrowej dystrybucji Steam oferuje swoim użytkownikom kolejne cenowe promocje. Przez cały bieżący tydzień zniżkami będą obejmowane pozycje z katalogów wydawniczych firm Square Enix oraz Eidos.

Wieści ze świata (Dragon Age: Początek, Call of Duty 4: Modern Warfare, Deus Ex) 3/11/09

Piotr Doroń, 3 listopada 2009, 14:00

„Wieści ze świata” to codzienna porcja krótkich wiadomości. Dzisiaj w menu: 10 lat Asheron’s Call, trzy kolejne odcinki Wallace & Gromit’s Grand Adventures od środy w ofercie Xbox Live Arcade, marka Deus Ex niemalże w rękach swojego twórcy, kolejne problemy World of Warcraft w Chinach i inne. Zapraszamy do lektury.

Square Enix ujawnia sprzedaż gier Eidosa

Filip Grabski, 23 kwietnia 2009, 13:55

Dosłownie przed paroma chwilami informowaliśmy o tym, że Square Enix chwali się wielomilionową sprzedażą najważniejszych dla firmy serii. Teraz przyszła kolej na Eidosa, który właśnie został nabyty przez japońskiego giganta.

Deus Ex 3 może nie trafić na konsole

Janusz Wyczołek, 22 października 2008, 19:55

Istnieje spore prawdopodobieństwo, że trzecia odsłona Deus Ex nie trafi na konsole, mimo że pierwotne plany zakładały wersje na X360 oraz PS3. Dlaczego? Developerzy nie chcą, aby gra została na ich potrzeby zbyt „spłaszczona”.

Eidos Everything Pack okazją na uzupełnienie kolekcji gier w usłudze Steam

Przemysław Zamęcki, 25 maja 2008, 12:46

Eidos zafundował użytkownikom systemu Steam znakomitą okazję, aby uzupełnić kolekcję gier oferowanych przez tego wydawcę. Za jedyne sto dolarów ($99.99) możemy stać się właścicielami dwudziestu gier, których koszt, w przypadku gdybyśmy zdecydowali się je kupować oddzielnie wyniósłby aż 389.80 dolarów. Poniżej znajdziecie listę tytułów oferowanych w zestawie Eidos Everything Pack.

Warren Spector stworzy jeszcze co najwyżej trzy gry

Marek Grochowski, 19 grudnia 2007, 17:34

W lipcu bieżącego roku informowaliśmy Was, że założona przez Warrena Spectora (ojca serii Deus Ex) firma Junction Point została przejęta przez korporację Disney Interactive, dla której to podjęła się realizacji nowego, next-genowego projektu. Niestety autorzy gry nie chcą na razie ujawniać, z jakim tytułem będziemy mieli do czynienia.

Następna część cyklu Deus Ex już w drodze!

Radosław Grabowski, 18 maja 2007, 05:55

Ogłaszając w lutym bieżącego roku plan otwarcia nowego studia developerskiego w kanadyjskim Montrealu, korporacja Eidos Interactive miała już pewnikiem w zanadrzu to, o czym dowiedzieliśmy się teraz. Okazało się bowiem, iż w świeżo uruchomionej placówce powstaje kolejna odsłona słynnego cyklu Deus Ex.

Deus Ex 3? Czemu nie?

Marek Grochowski, 17 lipca 2006, 13:42

Fani połączeń strzelanek z gatunkiem RPG pamiętają zapewne obie odsłony serii Deus Ex, za produkcją których stał nieistniejący już team Ion Storm, dowodzony przez Warrena Spectora. Projektant ten w wywiadzie dla magazynu PC Zone stwierdził, że jego cichym marzeniem jest stworzenie trzeciej odsłony kultowej gry.

Studio Ion Storm kończy działalność

Krystian Smoszna, 11 lutego 2005, 11:56

Studio Ion Storm przestało istnieć – taką oto informację udzielił wczoraj koncern Eidos, czym potwierdził plotki, jakie od dłuższego czasu krążyły w Internecie. Jedna z najbardziej uznanych firm na polu gier video została zlikwidowana wskutek cięć, jakie przeprowadza Eidos wśród podległych sobie developerów.

Ion Storm - upadek?

Piotr Spychala, 1 lutego 2005, 12:01

Jak mawia jeden z naszych redakcyjnych kolegów: „Człowiek na poziomie powinien się trzymać w pionie”. Wygląda na to, że jedna z firm, wydająca ciekawe, innowacyjne gry, powinna bez trudu realizować to motto, a tymczasem...

Ujrzymy kolejne odsłony Thiefa i Deus Ex'a!

Andrzej Mielczarek, 30 sierpnia 2004, 11:45

Firma Eidos ma w planach wydanie kontynuacji swych ostatnich tytułów - Deux Ex 2 i Thief 3. W wywiadzie dla serwisu 1UP.com poprzedni prezes korporacji, Rob Dyer, zapowiedział, iż jego firma będzie starała się nie tylko trafić w gusta miłośników poprzednich części, ale i zdobyć nowe rzesze fanów. Obie serie należą do najwyżej ocenianych i najbardziej docenianych przez prasę gier ostatnich lat.

ION Storm - zwolnienie pracowników, zmiana nazwy i produkcje tylko na PS 2 - prawda czy plotka?

Krystian Smoszna, 2 czerwca 2004, 10:34

Serwis Shacknews opublikował wczoraj niepokojące wieści dla wszystkich fanów firmy ION Storm, producenta słynnych gier z serii Thief i Deus Ex. Jeśli wierzyć tym doniesieniom, koncern Eidos Interactive rozpoczął poważne zmiany w strukturze studia, wywalając jego pracowników na bruk.

Ściągnijcie gratis soundtrack z Deux Ex: Invisible War!

Radosław Grabowski, 10 kwietnia 2004, 07:07

Mieliście okazję grać w Deus Ex: Invisible War i przypadła Wam do gustu zaimplementowana ścieżka muzyczna? Jeśli tak, to powinniście zainteresować się ostatnim krokiem firmy Eidos Interactive. Otóż rzeczona elektroniczno-rozrywkowa korporacja umieściła właśnie w Sieci soundtrack, pochodzący ze wspomnianego produktu.

Źle się dzieje w państwie Ion Storm

Maciej Myrcha, 7 kwietnia 2004, 12:26

Całkiem niedawno informowaliśmy was o fakcie opuszczenia studia Ion Storm przez szefa projektu Thief: Deadly Shadows, Randy'ego Smitha. Okazuje się, że nie jest to koniec problemów(?) personalnych firmy znanej z udanych projektów, takich jak Deus Ex czy trzecia część znakomitej serii Thief. Po 6 latach współpracy po raz ostatni progi Ion Storm zdecydował się przekroczyć również Harvey Smith, m.in. kierownik projektu Deus Ex: Invisible War oraz główny projektant Deus Ex.

www.DeusEx3.com

Radosław Grabowski, 12 marca 2004, 09:55

Bieżący tydzień stoi pod szyldem wiadomości, dotyczących nowych odsłon popularnych serii gier wirtualnych – m.in. sprawa kolejnego epizodu Max Payne i wątek czwartej części cyklu Carmageddon. Dzisiaj postanowiliśmy naświetlić problem, oznaczony etykietką Deus Ex z numerem 3.

Deus Ex: Invisible War - w Europie bez bugów

Maciej Myrcha, 12 grudnia 2003, 15:20

Już od jakiegoś czasu amerykańscy gracze mogą się cieszyć posiadaniem sequela znakomitej gry akcji, Deus Ex: Invisible War. Chociaż, nie wiem czy "cieszyć" jest tutaj odpowiednim słowem. Jak już zapewne przeczytaliście, amerykańska wersja gry jest tak niedopracowana, że Eidos proponuje traktować ją jako betę. Na szczęście europejscy gracze (czyli również my !!!) nie będą mieli takich problemów jak ich pobratymcy zza oceanu. Europejska Invisible War będzie bowiem zaopatrzona w poprawki wielu technicznych i wydajnościowych problemów, z którymi zmaga się wersja amerykańska czy chociażby wypuszczone niedawno demo. Na pocieszenie amerykańskich graczy poinformowano o niedalekim wydaniu patcha.

Rynkowy debiut pełnej wersji Deus Ex: Invisible War

Krzysztof Bartnik, 3 grudnia 2003, 16:48

Entuzjaści oryginalnego Deus Ex od wielu miesięcy oczekiwali pojawienia się drugiej części gry, noszącej podtytuł Invisible War. Pomimo tego, że opublikowana pod koniec listopada wersja demonstracyjna owego programu podzieliła graczy (spora grupa fanów bardzo krytycznie odniosła się od zaprezentowanego fragmentu rozgrywki), dzień później duet wydawniczy Ion Storm - Eidos Interactive ogłosił zakończenie procesu developingu pełnej wersji. Natomiast w dniu dzisiejszym, pudełko z rzeczoną produkcją zadebiutowało na półkach amerykańskich sklepów.

Warren Spector i Deux Ex: Invisible War

Szymon Krzakowski, 27 listopada 2003, 07:25

Nie da się ukryć, że wersja demonstracyjna gry Deux Ex: Invisible War została przez graczy przyjęta raczej dość chłodno. Przede wszystkim zarzuca się jej zbyt duże uproszczenie i skierowanie raczej w stronę gier zręcznościowych. Mówi się również, że rzeczona produkcja stała się w głównym stopniu bezsensowną strzelaniną, gdyż podczas przygotowywania jej równolegle na dwie platformy sprzętowe (PC i Xbox) konieczne stało się zrezygnowanie z kilku charakterystycznych dla niej elementów (znane z RPG współczynniki, rozwój postaci etc.). A co o tym wszystkim sądzi Warren Spector, kierownik prac nad pierwszą częścią Deux Ex?

Deus Ex: Invisible War w tłoczni!

Krzysztof Bartnik, 26 listopada 2003, 15:36

Moim zdaniem, sequele popularnych gier można ogólnie podzielić na trzy kategorie: a) takie, które sprawiają, że twórcy najprawdopodobniej wpadli w dziurę czasową i liczyli na łatwy zarobek b) takie, które są OK, ale pozostawiają wrażenie, że „jedynka” była lepsza oraz c) takie, które przewyższają pierwowzór w każdym aspekcie. O tym, do której grupy zaliczymy Deus Ex: Invisible War dowiemy się już niedługo, gdyż rzeczony tytuł zyskał właśnie status „gold” i trafił do tłoczni.

Demo Deus Ex: Invisible War już dostępne!

Szymon Krzakowski, 22 listopada 2003, 13:42

Wszyscy miłośnicy pierwszej części gry Deus Ex z pewnością nie mogą się już doczekać i chcą natychmiast umieścić wersję demonstracyjną jej kontynuacji na swoich twardych dyskach. Zanim to jednak uczynicie (ściągnięcie blisko 230 mb może w końcu trochę potrwać), zapoznajcie się z garścią informacji na jej temat.

Plany związane z demo Deus Ex: Invisible War

Maciej Myrcha, 13 listopada 2003, 14:15

Wszyscy fani znakomitej gry Deus Ex zapewne niecierpliwie oczekują pojawienie się jej sequela, o podtytule Invisible War. Niestety, mieszkańcy Starego Kontynentu będą musieli poczekać aż dwa miesiące dłużej, zanim gra, która pojawi się w USA już w grudniu tego roku w wersjach na PC i Xbox, wpadnie w ich ręce. Aby ukoić choć trochę znękane serca graczy, korporacja Eidos zapowiedziała, że również w grudniu na terenie Europy pojawi się demo tego pierwszoosobowego shootera z elementami RPG, powstającego w Ion Storm - również w wersjach na PC i Xbox.

Rozpoczęto przygotowywanie trzeciej odsłony Deus Ex!

Radosław Grabowski, 11 listopada 2003, 09:23

Najprawdopodobniej 3 grudnia bieżącego roku dobiegnie końca okres oczekiwania użytkowników na kontynuację popularnego programu Deus Ex, noszącą podtytuł Invisible War. Tymczasem w siedzibie firmy developerskiej Ion Storm trwają już prace nad kolejną częścią futurystycznej sagi, traktującej o przygodach cybernetycznie zmodyfikowanego agenta J.C. Dentona.

Sprawa edytowania sequela Deus Ex odsunięta na dalszy plan z powodu Thief III

Radosław Grabowski, 28 października 2003, 12:44

Miniony weekend stał się dla wielu posiadaczy Max Payne 2: The Fall of Max Payne momentem początkowym w tworzeniu własnych modyfikacji tej gry za sprawą premiery oficjalnych narzędzi edytorskich. Niestety zbliżony scenariusz nie zrealizuje się prawdopodobnie w przypadku nadchodzącej (planowany termin komercyjnego debiutu: grudzień 2003) kontynuacji Deus Ex, noszącej podtytuł Invisible War.

Sequel Deus Ex jeszcze w tym roku?

Piotr Siejczuk, 14 października 2003, 16:15

Zaledwie wczoraj informowaliśmy Was o otwarciu nowej strony gry Deus Ex: Invisible War. Zaś już dzisiaj mamy dla Was kolejną informację odnośnie rzeczonego tytułu. Otóż Ci, którzy odwiedzili wspomniany serwis zauważyli zapewne, że przy dacie premiery tej pozycji pochodzącej z firmy Ion Storm (producent) widnieje data 3 grudzień 2003. Niestety muszę zmartwić fanów serii Deus Ex. Otóż data ta dotyczy wyłącznie naszych sąsiadów zza Oceanu Atlantyckiego. Na rynek elektroniczno-rozgrywkowy Europy produkt ten trafi dopiero w roku 2004. W Polsce dystrybucją omawianego sequelu zajmie się firma Cenega Poland.

Nowa strona Deus Ex 2: Invisible War

Daniel Sodkiewicz, 13 października 2003, 12:37

Zapowiadany na grudzień 2003 sequel jednej z najlepszych gier akcji z elementami RPG z wciągającą cyberpunkową fabułą to jeden z najbardziej oczekiwanych tytułów nadchodzących miesięcy. Oficjalna strona Deus Ex 2 zmieniła swój dotychczasowy adres z http://www.deusex.com/ na http://www.dxinvisiblewar.com/. Przy okazji przeprowadzki witrynę wyposażono w najnowsze informacje i multimedia dotyczącego nadchodzącego hitu.

Co tam słychać u Eidosa?

Arkadiusz Bartnik, 5 września 2003, 16:49

Firma Eidos podała do wiadomości publicznej podsumowanie roku finansowego zakończonego w czerwcu bieżącego roku. Korporacja uzyskała pełną płynność finansową i dodatni obrót handlowy głównie, dzięki czterem tytułom, których sprzedaż przekroczyła ilość miliona egzemplarzy (Hitman 2, TimeSplitters 2, Tomb Raider: Angel of Darkness oraz Championship Manager 4).

Eminem jako filmowy J.C. Denton z Deus Ex?

Janusz Burda, 8 stycznia 2003, 17:20

Zgodnie z krótką wzmianką zamieszczoną w gazecie The Sunday Telegraph, słynny biały raper – Eminem, wystąpi prawdopodobnie w kolejnym filmie. Wytwórnia Columbia prowadzi z nim rozmowy na temat objęcia jednej z ról w filmie w którym wystąpi motyw brata bliźniaka i tajnego agenta.

Silnik dla Deus Ex 2, Thief 3 - więcej informacji

Przemysław Bartula, 6 stycznia 2003, 11:42

Wiadomość dotycząca enginu graficznego, który zostanie użyty w grach Deus Ex 2, Thief 3 wzbudziła na świecie i w Polsce duże emocje pośród fanów tych serii. Przy okazji pojawiło się szereg głosów, które poddają w wątpliwość, to iż Ion Storm porzuci silnik graficzny Epica, a mówiąc dosłownie inaczej interpretujących wypowiedź pana Kenta Hudsona.

Deus Ex 2, Thief 3 - nowe screeny i niespodziewana zmiana silnika graficznego

Przemysław Bartula, 6 stycznia 2003, 08:57

Deus Ex 2, Thief 3 będą wykorzystywały silnik graficzny Unreala oraz silnik fizyczny Havok – tak do tego weekendu brzmiały oficjalne zapowiedzi firmy Ion Storm dotyczące obu tych tytułów. Jednakże po tym jak na serwisie Gamer.nl opublikowano nowe screeny z Deus Ex 2, wyglądające „nieco” inaczej niż poprzednie, na forum serwisu Voodoo Extreme pan Kent Hudson z Ion Storm oświadczył, iż zarówno w przypadku DX2 jak i Thief 3 zrezygnowano z silnika firmy Epic i obie te gry nie będą go wykorzystywać.

Pierwsze screeny z Deus Ex 2: Invisible War

Janusz Burda, 19 maja 2002, 00:02

Niemiecki site PC Pointer zamieścił na swoich łamach siedem pierwszych screenów z Deus Ex 2: Invisible War, sequela jednej z ciekawszych gier akcji/RPG jaka pojawiła się na PC. Niestety nie gościły one na stronach serwisu zbyt długo – musiały zostać usunięte.

Deus Ex 2 dopiero w 2003 roku

Janusz Burda, 16 stycznia 2002, 12:44

Niestety będzie to smutna informacja dla wszystkich tych, którzy z utęsknieniem czekają na drugą część Deus Ex’a. Gra ta pojawi się najprawdopodobniej dopiero na wiosnę 2003.

Zapowiedź Deus Ex 2

Janusz Burda, 21 grudnia 2001, 14:50

Na ten tytuł czekają tysiące ludzi na całym Świecie. „Deus Ex” w momencie swej premiery wywołał istny szał wśród komputerowych graczy. Czy podobnie będzie z jego sequelem?

Nowe wieści o Deus Ex 2 oraz Thief 3

Przemysław Bartula, 8 listopada 2001, 09:00

Po kilkumiesięcznej przerwie firmy Eidos oraz Ion Storm podały nową informację dotyczącą swoich dwóch nadchodzących pozycji - Deus Ex 2 oraz Thief 3. Wcześniej dowiedzieliśmy się, że obie gry będą wykorzystywały bardzo nowoczesny silnik graficzny Unreal’a, teraz wiadomo, że za odtworzenie warunków fizycznych odpowiadał będzie również bardzo zaawansowany engine irlandzkiej firmy Havok.

Nowe szczegóły o Deus Ex 2 i Thief 3

Tomasz Pyzioł, 20 lipca 2001, 18:58

Oddział ION Storm w Austin podał kilka nowych informacji o swych superprodukcjach: Deus Ex 2 i Thief 3. Mimo iż są one w początkowej fazie tworzenia wszyscy z niecierpliwością oczekują na koleje szczegóły.

Deus Ex 2, Thief 3 - a jednak najpierw na PC

Janusz Burda, 23 maja 2001, 08:09

Kilka dni temu na sieci pojawiły się informacje jakoby dwa ciekawie zapowiadające się tytuły: Deus Ex 2 i Thief 3 miały ukazać się w pierwszej kolejności na konsole. Na szczęście (przynajmniej dla niektórych posiadaczy PC) nie jest to prawda.

Deus Ex 2, Thief 3

Fajek, 19 maja 2001, 21:30

Jak widać, kolejni producenci deklarują chęć tworzenia gier na konsole nowej generacji. Czyżby rynek PC nie był wystarczająco atrakcyjny? A może to jedynie moda? Nie wiadomo jak jest naprawdę. W każdym razie większość tytułów anonsowana jest najpierw na konsole. Tak też jest w przypadku Deus Ex 2 i Thief 3.