Wyszukiwarka gier
Wretch: Divine Ascent

Wretch: Divine Ascent

PC
po premierze

Data wydania: 20 listopada 2025

Logiczne, Średniowiecze, Sieciowe, Indie, Auto battler, Multiplayer, Internet

Sieciowy auto battler w quasi-średniowiecznych realiach, w którym toczymy pojedynki 1 na 1 w formie wzorowanej na bijatykach. O zwycięstwie naszej postaci na polu walki decyduje dobór ruchów i przedmiotów oraz ich rozmieszczenie w ekwipunku.

8.2

Steam

Oceń
PC Windows

PC Windows

20 listopada 2025

Angielskie napisy i dialogi.

Producent: Ogopogo

Wydawca: SapStaR Games

Ograniczenia wiekowe: 16+

Filarem wydanej w 2023 roku produkcji pod tytułem Backpack Hero był oryginalny system walki, w którym o naszym powodzeniu na placu boju decydowało rozmieszczenie posiadanych przedmiotów w ekwipunku. Z czasem doczekała się ona naśladowców, wśród których można znaleźć sieciowe auto battlery, jak Backpack Battles czy opisywane tutaj Wretch: Divine Ascent od niezależnego studia Ogopogo.

Gameplay

W Wretch: Divine Ascent rozgrywka polega na toczeniu sieciowych pojedynków 1 na 1. Jak przystało na reprezentanta gatunku auto battler, po tym, jak nasza postać wkroczy na pole walki, możemy jedynie obserwować, jak radzi sobie ona w starciu z przeciwnikiem. Chcąc zapewnić jej możliwość zwycięstwa, musimy należycie przygotować ją do boju.

Postacie i wyposażenie

Gra oddaje nam do dyspozycji różnorodne jednostki, wśród których znajdziemy między innymi rycerza, ronina czy zabójcę. Zróżnicowano je pod kątem preferowanego uzbrojenia, stylu walki i dostępnych ruchów.

Czytaj więcej

Publicystyka

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry Wretch: Divine Ascent:

PC Windows

PC / Windows

Minimalne wymagania sprzętowe:
Intel Core i5-11600K / AMD Ryzen 5 5600X, 8 GB RAM, karta graficzna 4 GB GeForce GTX 1630 / Radeon RX 560, 4 GB HDD, Windows 10/11.

Oceny gry

Średnie Oceny:

8.2

Ocena STEAM

"Bardzo pozytywne"

Średnia z 747 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.

Ocena STEAM
Oceń Grę

Ocena STEAM

8.2

Bardzo pozytywne (747)

[title]

Główne zalety gry

  • Atrakcyjność wizualna: Wiele osób chwaliło mroczny średniowieczny styl artystyczny gry oraz ogólną prezentację wizualną, zauważając, że stanowi to znaczną poprawę w porównaniu do podobnych tytułów.
  • Interesujący system combo: Możliwość tworzenia unikalnych kombinacji ataków poprzez układanie przedmiotów w plecaku została podkreślona jako odświeżająca i zabawna do eksperymentowania.
  • Dobra wartość za cenę: Gra jest postrzegana jako oferująca dużo treści w stosunku do swojej ceny, co czyni ją dostępną dla graczy.
  • Zabawa w podstawowej rozgrywce: Użytkownicy uznali walkę za przyjemną i chwalili zmienność w budowach i ulepszeniach, co prowadzi do angażującej rozgrywki.
  • Wsparcie dewelopera: Niektóre recenzje zauważyły, że deweloperzy są responsywni i aktywnie pracują nad ulepszeniami, co budzi zaufanie co do przyszłości gry.

Główne wady gry

  • Problemy z jakością życia: Wiele osób wskazało na brak istotnych funkcji QoL, takich jak niemożność edytowania ustawień podczas samouczka, słaba jakość interfejsu użytkownika oraz brak zwięzłych opisów efektów.
  • Problemy z balansem: Gra cierpi na problemy z balansem, z niektórymi przedmiotami i postaciami będącymi zbyt silnymi lub zbyt słabymi, co prowadzi do polegania na szczęściu zamiast umiejętnościach.
  • Ograniczona zawartość: Kilku graczy wyraziło niezadowolenie z aktualnego braku treści, w tym braku systemów progresji, osiągnięć czy odblokowywalnych elementów, które mogłyby zwiększyć powtarzalność.
  • Mylnie wyjaśnione mechaniki: Użytkownicy uznali mechaniki walki i interakcje przedmiotów za słabo wyjaśnione, co prowadziło do frustracji i braku klarowności podczas bitew.

Funkcje lub elementy, których brakuje w grze według użytkowników

  • Systemy progresji: Gracze pragną bardziej rozbudowanego systemu progresji, który obejmowałby personalizację postaci, odblokowywanie i osiągnięcia, aby zwiększyć długoterminowe zaangażowanie.
  • Bardziej zróżnicowana zawartość: Użytkownicy chcą dodatkowych przedmiotów, postaci i trybów rozgrywki, aby wzbogacić doświadczenie i zapobiec monotonii.
  • Ulepszony interfejs użytkownika i informacje zwrotne: Wzywa się do przeglądu interfejsu, aby uczynić efekty przedmiotów i opisy bardziej klarownymi, a także lepszych informacji wizualnych podczas walki, aby zrozumieć, co się dzieje.
  • Więcej opcji sterowania: Zgłoszono prośby o możliwość dostosowywania schematów sterowania i regulacji prędkości rozgrywki, a także chęć posiadania statycznej kamery podczas bitew.
  • Tryb 1v1: Niektórzy gracze wyrazili zainteresowanie trybem, w którym mogliby bezpośrednio wyzwać przyjaciół, zamiast polegać wyłącznie na matchmakingu z nieznajomymi.

Podsumowanie

  • Ogólnie rzecz biorąc, chociaż "Wretch: Divine Ascent" ma solidne podstawy i potencjał, stoi przed kilkoma wyzwaniami, które należy rozwiązać, aby poprawić doświadczenia graczy.

Podsumowanie recenzji użytkowników wygenerowane przez AI,

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl