Data wydania: Anulowana
Strategia czasu rzeczywistego, kładąca nacisk na zabawę wieloosobową. W.N.C. Infantry osadzone jest w postapokaliptycznej wizji przyszłości. Obejmujemy kontrolę nad garstką naukowców i żołnierzy, którzy schronili się przed nuklearną zagładą, a teraz wychodzą na zniszczoną powierzchnię, by stanąć do walki o ostatnie zasoby.
W.N.C. Infantry to strategia czasu rzeczywistego w realiach postapokaliptycznych, która odznacza się naciskiem na zabawę wieloosobową, dość wysokim tempem rozgrywki i względnie niewielką skalą akcji. Jest to dzieło niezależnego ukraińskiego zespołu Farom Studio, które wcześniej zaistniało na rynku, wypuszczając kilka mobilnych strzelanek z serii Bad Day, a także organizując w usłudze Steam Greenlight udaną kampanię dla survivalowego FPS-a Bad Day: Rebellion.
Akcja toczy się w roku 2048 na Ziemi po nuklearnej zagładzie. Obejmujemy kontrolę nad garstką naukowców i żołnierzy, którzy schronili się przed apokalipsą, a teraz wychodzą na zniszczoną powierzchnię, by stanąć do walki o ostatnie zasoby.
Jak wspomniano, rozgrywka toczy się we względnie niewielkiej skali – każda jednostka jest na wagę złota, uszkodzone pojazdy trzeba naprawiać, zamiast wymieniać nowymi, a o zwycięstwie w potyczkach decyduje nie tyle liczebność naszego oddziału, co dobre dowodzenie. Oprócz tego przychodzi nam rozbudowywać bazę oraz ulepszać swoje jednostki.
Istotną rolę w zabawie odgrywają inni gracze. Gra zachęca do łączenia się w klany, by skuteczniej przejmować kolejne terytoria i bronić tych, które są pod naszą kontrolą. Oprócz tego zdarzają się wyzwania kooperacyjne dla maksymalnie ośmiu użytkowników.
Tworząc W.N.C. Infantry, twórcy skorzystali z silnika Unreal Engine 4, co zaowocowało bardzo okazałą warstwą wizualną, z wysokim poziomem szczegółowości, kompleksową destrukcją otoczenia oraz dynamicznym systemem dobowym i pogodowym.
Autor opisu gry: Krzysztof Mysiak
Niezależne studio Farom z Ukrainy ogłosiło swój drugi pecetowy projekt – sieciowy RTS o tytule W.N.C. Infantry. Trafimy do niedalekiej przyszłości po nuklearnej zagładzie i stoczymy walkę o ostatki surowców, łącząc się w klany z innymi graczami. Gra powstaje na silniku Unreal Engine 4.
gry
Krzysztof Mysiak
2 lipca 2015 11:18