Wyszukiwarka gier
The Mobius Machine

The Mobius Machine

PCPlayStationXbox
po premierze

Data wydania: 1 marca 2024

Akcji, Science fiction, Platformówki, Metroidvania, Indie, 2.5D, Side-scroll, Singleplayer

Metroidvania w formie platformowej gry akcji od autorów strategii Dawn of Man i Planetbase. W The Mobius Machine trafiamy do industrialnego świata science fiction, gdzie możemy nie tylko biegać i skakać po platformach, lecz także wspinać się, szybować czy nurkować.

8.4

Steam

6.3

OpenCritic

Oceń
PlayStation 5

PlayStation 5

1 marca 2024

Angielskie napisy.

PC Windows

PC Windows

1 marca 2024

Angielskie napisy.

Xbox Series X/S

Xbox Series X/S

1 marca 2024

Angielskie napisy.

Statystyki graczy z Moje Gry

1gracz grał w tę grę.

1gracz ukończył tę grę.

1 gracz dodał tę grę do Ulubionych.

The Mobius Machine jest produkcją typu metroidvania, zrealizowaną w formie platformowej gry akcji. Tytuł został opracowany przez niezależne studio Madruga Works, mające w swoim portfolio takie projekty, jak Planetbase oraz Dawn of Man.

Mechanika

W The Mobius Machine akcję oglądamy z boku. Produkcja przenosi nas do uniwersum science fiction, a dokładnie – na industrialny księżyc Isolaria. W trakcie zabawy odkrywamy jego sekrety, szukając sposobu na ucieczkę.

Czytaj więcej

Publicystyka

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry The Mobius Machine:

PC Windows

PC / Windows

Minimalne wymagania sprzętowe:
Intel Core i3, 8 GB RAM, karta grafiki 1 GB GeForce GTX 650 lub lepsza, 3 GB HDD, Windows 10 64-bit.

Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Intel Core i5, 8 GB RAM, karta grafiki 2 GB GeForce GTX 950 lub lepsza, 3 GB HDD, Windows 10/11 64-bit.

Oceny gry

Średnie Oceny:

8.4

Ocena STEAM

"Bardzo pozytywne"

Średnia z 410 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.

Ocena STEAM
6.3

Ocena OpenCritic

Gra jest zrecenzowana przez 8 Krytyków OpenCritic.

Ocena Opencritic
Oceń Grę

Ocena STEAM

8.4

Bardzo pozytywne (410)

[title]

Główne zalety gry

  • Wizualizacje i dźwięk: Gra oferuje piękną grafikę z wyraźnym stylem artystycznym oraz wysokiej jakości dźwiękiem, tworząc immersyjną atmosferę, która oddaje uczucie eksploracji obcego świata.
  • Eksploracja: Gra kładzie nacisk na swobodną eksplorację, z rozległą mapą, która zachęca graczy do odkrywania sekretów i ukrytych ścieżek.
  • Walki z bossami: Wielu graczy uznało spotkania z bossami za zabawne, angażujące i dobrze zaprojektowane, co zapewnia satysfakcjonujące wyzwanie.
  • Mechanika rozgrywki: Sterowanie jest generalnie płynne, z płynnie działającym systemem ruchu i różnymi unikalnymi umiejętnościami, które poprawiają poruszanie się i walkę.
  • Różnorodność budowy: Gracze zauważyli dobrą różnorodność broni i ulepszeń, które pozwalają na różne style gry.

Główne wady gry

  • Powtarzalne środowiska: Wielu recenzentów krytykowało brak różnorodności w środowiskach gry, stwierdzając, że obszary wydają się zbyt podobne, co prowadzi do poczucia monotonii w miarę postępów graczy.
  • Męcząca walka: Regularne starcia z wrogami często opisywano jako nużące i frustrujące, z wieloma wrogami działającymi jak "gąbki na kule", co sprawiało, że walka wydawała się mniej angażująca.
  • Problemy z nawigacją: Projekt mapy często był wspominany jako mylący, z brakiem wskazówek i niewielką liczbą punktów szybkiej podróży, co skutkowało nadmiernym wracaniem i bezcelowym błądzeniem.
  • Skoki trudności: Niektórzy gracze uznali niektórych bossów i sekcje za zbyt trudne, co prowadziło do frustracji, szczególnie z powodu długich powrotów po śmierci.

Funkcje lub elementy, których brakuje w grze według użytkowników

  • Ulepszone opcje szybkiej podróży: Wielu graczy wyraziło chęć posiadania większej liczby punktów szybkiej podróży, aby złagodzić nużące wracanie po dużej mapie.
  • Lepsza funkcjonalność mapy: Użytkownicy zauważyli, że mapa mogłaby być ulepszona poprzez bardziej widoczne cele, jaśniejsze oznaczenia dla nieodkrytych obszarów oraz możliwość umieszczania różnych typów znaczników.
  • Większa różnorodność wrogów i bossów: Częstym życzeniem była większa różnorodność typów wrogów oraz bardziej złożone mechaniki bossów, aby zwiększyć różnorodność walki i wyzwania.
  • Fabuła i lore: Gracze czuli, że gra brakuje wciągającej narracji lub głębszego lore, co mogłoby dodać więcej zaangażowania do doświadczenia eksploracji.

Podsumowanie

  • Ogólnie rzecz biorąc, "Maszyna Möbiusa" otrzymała mieszane recenzje, z wieloma graczami doceniającymi jej artystyczny design i mechanikę eksploracji, podczas gdy inni byli sfrustrowani powtarzalną rozgrywką i problemami z nawigacją.

Podsumowanie recenzji użytkowników wygenerowane przez AI,

Ocena OpenCritic

6.3

20% rekomendacji (8)

Opecritic
3 / 5

Entertainment Geekly

Luis Alvaro

Entertainment Geekly
6 / 10

God is a Geek

Lyle Carr

God is a Geek
3 / 5

Video Chums

A.J. Maciejewski

Video Chums
7 / 10

Metro GameCentral

Nick Gillett

Metro GameCentral

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl