Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm SłownikStrategicznePC
Okładka Ski Resort Tycoon II (PC)

Ski Resort Tycoon II PC

Ski Resort Tycoon II jest kontynuacją wydanej w 2000 roku strategii ekonomicznej. Podobnie jak w pierwowzorze, gracz wciela się w rolę dyrektora kurortu narciarskiego, a do jego obowiązków należy m.in.

Strategiczne | ekonomiczne | sporty zimowe

PC Windows
Okładka Ski Resort Tycoon II (PC)

Polskie napisy i dialogi

data premiery gry w wersji PC:

9października2001

31stycznia2003

pudełko PL

Ski Resort Tycoon 2 to kolejna strategia ekonomiczna z cyklu „zbuduj i zarządzaj”. Tym razem producent postanowił odświeżyć, użyty już wcześniej, pomysł budowy ośrodka sportów zimowych. Mimo dużych zmian w grafice i interfejsie gra zachowała tę samą atmosferę co w pierwowzorze. Zwiększono dostępną ilość wyposażenia oraz gotowych budynków. Z podstawowych dostępne są m.in.: wyciągi narciarskie, hotel, sklepy, radiostacja, bank, elektrownia, szkółka narciarska, trasy dla skuterów śnieżnych, skocznie narciarskie, lotnisko dla helikopterów czy stacja kontroli pogody.

Mapy terenu generowane są losowo z ograniczoną liczbą możliwości. Na popularność naszego ośrodka wpływają, zarówno zróżnicowane warunki pogodowe, jak i doświadczenie narciarzy. Po zakończeniu projektowania sami możemy wypróbować nasze trasy narciarskie, kontrolując narciarzy z perspektywy trzeciej osoby. Dostępna jest opcja Night Ski Option, w której jeździmy po muldach wśród oświetlonych wiosek. Po sportowych wyczynach turyści mogą odpoczywać w najlepiej luksusowych warunkach spotykanych wyłącznie w najbardziej znanych kurortach.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single player  

Nośnik: 1 CD

Ocena gry 6.225 / 10 na podstawie 209 ocen czytelników.

Cena gry w dniu premiery: 79,90 PLN

Wymagania wiekowe Ski Resort Tycoon II

odpowiednia dla każdego wieku

Wymagania sprzętowe Ski Resort Tycoon II

PC Windows

Rekomendowane: Pentium II 300MHz, 64MB RAM, akcelerator 3D

Ski Resort Tycoon II - recenzja gry

Recenzja 24 marca 2003, 14:26

Jednakże wszystko to byłby pikuś, bo i pierwsze, i ostatnie wrażenie w każdej grze należy do jej grywalności, do wachlarzu opcji, które oferuje i wygody jej obsługi. Niestety ze wszystkim powyższym w przypadku drugiej części „Ski Resort Tycoona” jest tak sobie – wiele się to wszystko od części pierwszej nie różni i mogłoby być lepiej. Grywalność stoi na poziomie właściwym większości tycoonów – ośrodek rowija się miło, ludziki przychodzą, płacą, jeżdżą na nartach, kupują jedzenie i idą robić siusiu. Problem w tym, że została grywalność bardzo ograniczona jeszcze na etapie projektu przez nieszczęśliwy i zwykle nie sprawdzający się pomysł, by budowa wszystkiego była uzależniona od istnienia innych budynków. Tym samym nie ma możliwości swobodnego wyboru charakteru swojego ośrodka i bezwzględnie w każdym kurorcie, choćby i pięciogwiazdkowym, znaleźć się musi przenośna plastikowa toaleta, budka z hot-dogami, czy najprostszy generator prądu. Nie tylko niepotrzebnie zabiera to czas i pieniądze, ale również miejsce. Już znacznie lepszym – choć równie nierzeczywistym – rozwiązaniem problemu rozwoju jest prowadzenie badań i opracowywanie nowych konstrukcji i technik, lecz w SRTII nie istnieje nic na kształt projektowania czy badań.