Seria gier War Wind
Ewolucja serii War Wind
1997
War Wind II: Human Onslaught
1996
War Wind

War Wind II: Human Onslaught
30 listopada 1997
Strategiczne, Fantasy, Internet, LAN, Multiplayer, RTS, Singleplayer.
Kontynuacja RTS-a w klimatach fantasy, opowiadającego o losach wielkiej wojny na planecie Yavaun. W drugiej części gry, do znanych już ras skupionych w dwóch przeciwstawnych obozach, dołączają nowe siły ziemskich marines i naukowców. Produkcja kładzie nieco większy nacisk na rozwój badań i technologii.
Steam

War Wind
23 października 1996
Strategiczne, Fantasy, Internet, LAN, Multiplayer, RTS, Singleplayer.
Osadzona w realiach fantasy strategia czasu rzeczywistego, inspirowana pod wieloma względami kultową serią Warcraft. W grze przenosimy się na planetę Yavaun, w sam środek konfliktu czterech zwaśnionych ras, z których każda cechuje się inną specyfiką walki i dąży do realizacji własnych, specyficznych celów. Produkcja wprowadza do gatunku kilka innowacji, takich jak możliwość przenoszenia jednostek do kolejnych misji, czy specjalny system stealth pozwalający na ich maskowanie.