Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm SłownikAkcjiPC
Okładka Resurrection: The Return of the Black Dragon (PC)

Resurrection: Powrót Czarnego Smoka PC

Resurrection: The Return of the Black Dragon

Resurrection to połączenie gry przygodowej i gry akcji z widokiem z trzeciej osoby osadzonej w realiach fantasy. Jak to zwykle bywa, okazuje się, że tylko Ty jesteś w stanie rozwiązać tajemnicze zagadki i uratować królestwo.

Akcji | TPP

PC Windows
Okładka Resurrection: The Return of the Black Dragon (PC)

Polskie napisy i dialogiPolskie napisy i dialogi

data premiery gry w wersji PC:

20kwietnia2001

23kwietnia2001

pudełko PL

Kolekcja gier
Obserwuj grę

Resurrection to połączenie gry przygodowej i akcji, z widokiem z perspektywy trzeciej osoby osadzonej w realiach fantasy, w której trzech bohaterów musi połączyć swe siły, by pokonać groźnego wroga. Domenico - demoniczny drań żądny zemsty, Gau - rycerz poszukujący prawdy oraz Daiko - kapłan wypełniający tajemną misję, starają się unicestwić Boga Demonów i żarłocznego Czarnego Smoka, zanim dopadną oni tysiące niewinnych ofiar. Aby tego dokonać nasi bohaterowie mogą wykorzystać specjalne umiejętności. Domenico odziedziczył cechy od demonicznych przodków, dzięki którym może niezauważony przechodzić przez ściany i atakować nieprzyjaciela z zaskoczenia. Gau posiada umiejętność władania mieczem, którego wielkość i moc wzrasta w każdej walce. Daiko zdobył tajemną wiedzę, dzięki której potrafi wykryć zło, przejrzeć myśli przeciwnika i zapanować nad jego umysłem.

Ahivoges, najwyższy kapłan demonicznego boga Azogaraz, został wybrany przez swego pana do opieki nad Czarnym Smokiem, bestią żywiącą się duszami i pozyskującą ich moc witalną, aby zwiększyć potęgę swego władcy. Ahivoges musi zapewnić czarnej bestii wystarczającą ilość pożywienia, by ten mógł zaatakować krainę. Na szczęście rytuał przerwała interwencja paladynów z Siul, którzy wypędzili potwora i uwolnili pożarte wcześniej dusze, które pożarł. Smok, wraz z Ahivogesem, przybywają do królestwa Sagras gdzie zostają gościnnie przyjęci przez niezdającego sobie sprawy z niebezpieczeństwa króla Sagrasa. Jedynym, który wiedział co się szykuje był zięć króla – książę Bertrand. Widząc zagrożenie, kapłan Ahivoges postanawia pozbyć się Bertranda i opanować królestwo. Od tego momentu Domenicus, Gau i Daiko zostają wplątani w przygodę muszą połączyć swoje siły i nie dopuścić, by Azogaraz, Ahivoges oraz czarny smok wypełnili swoją nikczemną misję.

Do wyboru mamy dwa odmienne tryby gry, z których przygodowy oferuje możliwość uczestniczenia we wspaniałej wyprawie, a zręcznościowy umożliwia walki na specjalnych arenach. Rozbudowany system walki w trzech trybach (Stealth, Assault i Mental Powers) oparty jest na combosach, czyli odpowiednich kombinacjach klawiszy powodujących zadanie określonego ciosu.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single player  

Nośnik: 1 CD

Ocena czytelników: 7,3 / 10 na podstawie 154 głosów czytelników.

Cena gry w dniu premiery: 79 PLN

Gry podobne do Resurrection: Powrót Czarnego Smoka

Wymagania wiekowe Resurrection: The Return of the Black Dragon

12+

Wymagania sprzętowe Resurrection: Powrót Czarnego Smoka

PC Windows

PC Windows

  • Rekomendowane:
  • Pentium II 400MHz
  • 64MB RAM
  • akcelerator 3D
Resurrection: Powrót Czarnego Smoka - recenzja gry
Resurrection: Powrót Czarnego Smoka - recenzja gry

Recenzja 30 maja 2001, 11:03

Niestety, Resurrection... nie ustrzegł się kilku błędów, które wpływają mniej lub bardziej na grywalność. Grafika pozostaje daleko w tyle za aktualnymi standardami światowymi. Tekstury są bardzo małe, co w wypadku rozciągnięcia ich na ścianie wygląda wprost tragicznie. Postacie mają bardzo małą ilość wielokątów, co w połączeniu z teksturami nie najlepiej świadczy o grafikach. Muzyka jest też taka sobie – niby coś tam w tle przygrywa, ale przynajmniej nie przeszkadza. Gra działa w dwóch trybach graficznych: Direct 3D oraz Nebula Software Driver. Przeznam, że na D3D grało się w miarę nieźle, chociaż w trybie 800x600 ładowanie dłużyło się niemiłosiernie. Natomiast trybu softwareowego nie udało mi się wogóle odpalić. Zdziwił mnie fakt, że gra nie wykorzystuje bezpośrednio konkretnej karty wraz z jej możliwościami tylko ogólny tryb Direct3D (nie ma możliwości detekcji karty graficznej). Mało tego, kiedy odpaliłem grę w trybie 800x600 na GeForce2 MX, w pewnych momentach gra wyraźnie traciła płynność! Fakt ten może nieco dziwić, gdyż pomimo dość przyzwoitej konfiguracji komputera, niski „framerate” przy rozdzielczości 800x600 nie powinien mieć miejsca.