Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS

Shoot 'em up - Gry PlayStation 1 po premierze - według daty premiery

Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl

Gry po premierze o tematyce shoot 'em up na platformę PS1 ułożone według daty premiery.

PS1

Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?

Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

Wybrane:

shoot 'em up
Omega Boost
Omega Boost

Zręcznościowe 31 sierpnia 1999

Stworzona przez autorów serii Gran Turismo gra akcji typu shoot'em up, w której gracze sterują potężnym robotem i walczą z falami wrogów. Produkcja cechuje się wysokim poziomem oprawy wizualnej. Ukazane w grze mechy zostały zaprojektowane przez twórcę marki Macross.

R-Type Delta
R-Type Delta

Zręcznościowe 19 listopada 1998

Czwarta odsłona popularnej serii shoot'em upów i jednocześnie pierwsza, w której zastosowano grafikę 3D. Produkcja standardowo cechuje się wysokim poziomem trudności i pozwala sprawdzić swój refleks jako pilot bojowego statku kosmicznego.

Thunder Force V
Thunder Force V

Zręcznościowe 21 maja 1998

Zręcznościowa, side-scrollowana strzelanka 2D, w której posiadacze konsoli przejmują kontrolę nad bojowym statkiem kosmicznym. Produkcja jest konwersją z Segi Saturn i jednocześnie piątą odsłoną cyklu Thunder Force.

Xevious 3D/G
Xevious 3D/G

Akcji 30 czerwca 1997

Czwarta część popularnej w Japonii serii shoot’em upów, a zarazem pierwsza odsłona cyklu, która doczekała się trójwymiarowej oprawy graficznej. Xevious 3D/G zadebiutowało na automatach, jednak po roku trafiło również na konsolę PlayStation 1. Tytuł pozwala nam się wcielić w pilota statku kosmicznego, który został ostatnią nadzieją ludzkości, kiedy Ziemia znalazła się na celowniku agresywnej rasy Xevian.

RayStorm
RayStorm

Akcji 10 stycznia 1997

Futurystyczna strzelanka 3D z widokiem izometrycznym. Gracze przejmują kontrolę nad lecącym ku górnej krawędzi ekranu statkiem, a ich celem jest wyeliminowanie pojawiających się oponentów i przetrwanie ich ataków.

Metal Slug
Metal Slug

Zręcznościowe 1 stycznia 1997

Pierwsza odsłona popularnego cyklu Metal Slug, która zadebiutowała w 1996 roku na automatach arcade. W miarę upływu czasu produkcja trafiała na kolejne platformy, pozwalając ich użytkownikom stawić czoła żołnierzom dowodzonym przez złowrogiego Generała Mordena.

Re-Loaded
Re-Loaded

Akcji 1 grudnia 1996

Brutalna strzelanina typu top-down, będąca kontynuacją wydanej na konsolach PlayStation i Sega Saturn gry Loaded. W grze wcielamy się w postaci żądnych krwi antybohaterów, którzy zostają wysłani celem pokonania szalonego C.H.E.B.A. - złoczyńcy, którego mózg przeszczepiono do ciała artysty-pustelnika. Rozgrywka sprowadza się do przemierzania kolejnych, totalnie zakręconych światów i brutalnej eliminacji zastępów przeciwników przy użyciu sporego arsenału śmiercionośnych broni.

Project Overkill
Project Overkill

Akcji 12 września 1996

Utrzymany w mrocznej stylistyce shoot‘em up, w którym akcja prezentowana jest w rzucie izometrycznym. Produkcja oddaje w ręce gracza czwórkę różniących się umiejętnościami najemników.

Philosoma
Philosoma

Zręcznościowe 28 lipca 1995

Zręcznościowa strzelanka wydana ekskluzywnie na PlayStation 1. Unikalną cechą produkcji studia Epics Inc. jest zmieniająca się podczas zabawy perspektywa. W efekcie Philosoma momentami jest strzelanką z widoku z lotu ptaka lub z rzutu izometrycznego, a niekiedy side-scrollowanym shoot’em upem.

Air Combat
Air Combat

Akcji 30 czerwca 1995

Wydana w 1995 roku na konsolę PlayStation pierwsza część słynnej serii Ace Combat. W grze siadamy za sterami licznych samolotów wojskowych, a akcja ma miejsce w fantastycznym uniwersum.