Daj Boże oby debile z EA nie kupili znowu kolejnej marki jak Project Cars które niestety umarło.
Oni tylko wykupują studia i je zamykają niszcząc masę wspaniałych marek.
Zobaczymy jak długo pociągnie F1...
Nie no, spokojnie, Ian drugi raz się chyba nie sprzeda, zwłaszcza EA, już z Codemasters mu się udało. ;)
Pomimo solidnych fundamentów, jakimi niewątpliwie jest fizyka jazdy, lista aut w garażu, znakomita oprawa dźwiękowa i odważny pomysł na tryb kariery, cała reszta niedoróbek i niedociągnięć silnika sprawiają, że Project Motor Racing przypomina grę w naprawdę początkowej fazie early access, a nie tytuł gotowy na premierę w wersji 1.0. Nie wiem, czy autorom uda się ujarzmić ten silnik , który zawsze oferował oprawę graficzną poniżej standardów. Dziwię się, że nawet nie planują dodania obsługi TrackIR, trudno mi sobie wyobrazić, jak będzie wyglądać wydajność w trybie VR w deszczu, z 24 samochodami tłoczącymi się na pierwszym zakręcie, skoro nie daje rady na "naleśniku" w FullHD. Nawet jeśli patche poprawią wiele niedociągnięć, to przy takiej konkurencji, jaka obecnie jest na rynku, trudno będzie PMR w czymkolwiek zabłysnąć. Ta gra poległa w momencie wyboru silnika Giants.
https://www.gamepressure.com/editorials/reviews/project-motor-racing-review-a-full-price-game-that-feels-like-ear/zb7b2