Data wydania: Nieznana
Przygodowa gra akcji TPP z brutalnym systemem walki wręcz, osadzona w Japonii z lat 1915 i 1943. Stranger than Heaven jest dziełem Ryu Ga Gotoku Studio – autorów serii Yakuza (Like a Dragon). Wydaniem tej pozycji zajęła się firma Sega.
Stranger than Heaven (wcześniej Project Century) to przygodowa gra akcji, opracowana przez Ryu Ga Gotoku Studio, któremu rozpoznawalność na całym świecie przyniosła bestsellerowa seria Like a Dragon (Yakuza). Wydaniem tego tytułu zajęła się firma Sega.
Warstwa fabularna Stranger than Heaven jest jeszcze spowita aurą tajemnicy; wiadomo niewiele poza tym, że gra przeniesie nas do Japonii sprzed około stu lat. Podczas gdy akcja pierwszego zwiastuna gry toczyła się w 1915 roku, drugi trailer ukazał rok 1943. Poza tym obecnie nie wiadomo zbyt wiele na temat tego projektu - nie znamy nawet listy jego docelowych platform sprzętowych.
Jak wynika z opublikowanych przez wydawcę materiałów, wydarzenia będą tu prezentowane z perspektywy trzeciej osoby (TPP), a jednym z filarów rozgrywki będą brutalne starcia z przeciwnikami. Podczas dynamicznych pojedynków zrobimy użytek przede wszystkim z własnych pięści i będziemy wyprowadzać kopniaki, a także skorzystamy między innymi z broni białej. Gęsto lać się będzie przy tym krew, zarówno nasza, jak i wrogów (którzy nie będą obawiać się robić użytku chociażby z koktajli Mołotowa).
Autor opisu gry: Krystian Pieniążek
Platformy:
PC Windows
Producent: Ryu Ga Gotoku Studio
Wydawca: Sega
Ograniczenia wiekowe: 18+
Twórcy serii Yakuza zaprezentowali swoją nową produkcję, dotychczas znaną jako Project Century. Właściwy tytuł brzmi Stranger Than Haven.
gry
Marcin Bukowski
7 czerwca 2025
Ryu Ga Gotoku Studio pracuje nad wskrzeszeniem serii Virtua Fighter, jak również nową grą: Project Century.
gry
Jakub Błażewicz
13 grudnia 2024
zanonimizowany1412873 Junior
Tak oglądam sobie ten trailer i wyciągam z niego wniosek taki, że jak się chcę, to da się zrobić dobrze wyglądającą walkę wręcz. Dlaczego tak wiele obecnych gier ma problem ze zrobieniem poprawnie wyglądającej walki wręcz. Nawet gry z ery PS2 potrafiły to zrobić porządnie.