Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm SłownikAkcjiPC
Okładka One Must Fall: Battlegrounds (PC)

One Must Fall: Battlegrounds PC

One Must Fall: Battleground przenosi nas w odległą przyszłość, gdzie najpopularniejszym sportem są walki potężnych 10 metrowych robotów. Gracz otrzymuje możliwość pokierowania jedną z tych monstrualnych maszyn i zyskania wielkiej sławy i tytułu niepokonanego mistrza.

Akcji

PC Windows
Okładka One Must Fall: Battlegrounds (PC)

Angielskie napisy i dialogiAngielskie napisy i dialogi

data premiery gry w wersji PC:

14grudnia2003

Gra przenosi nas w odległą przyszłość, gdzie najpopularniejszym sportem są walki potężnych dziesięciometrowych robotów. Gracz otrzymuje możliwość kierowania jedną z tych monstrualnych maszyn w walce o dominację nad obcą planetą. Mamy pełną swoboda ruchów w pełni trójwymiarowym środowisku (akcja ukazana jest z perspektywy trzeciej osoby). Pojedynki toczą się na ośmiu różnych arenach: City, Blade Pit, Desert, Power Plant, Iceberg, Volcano, Space Station i Canyon. Do wyboru mamy osiem podstawowych typów robotów (Jaguar, Force, Pyros, Mantis, Chronos, Gargoyle, Katana i Warlord), które następnie możemy modyfikować zarówno pod względem wyglądu jak i wyposażenia. Tryb rozgrywki wieloosobowej pozwala na rywalizację w sieli lokalnej i Internecie.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: single / multiplayer   Tryb multiplayer:   Internet   / sieć lokalna     Liczba graczy: 1-16  

Nośnik: 1 CD

Ocena czytelników: 7,8 / 10 na podstawie 60 głosów czytelników.

Gry podobne do One Must Fall: Battlegrounds

Wymagania wiekowe One Must Fall: Battlegrounds

12+

Wymagania sprzętowe One Must Fall: Battlegrounds

PC Windows

PC Windows

Rekomendowane: Pentium III 800 MHz, 256 MB RAM, 32 MB akcelerator 3D

One Must Fall: Battlegrounds - zapowiedź
One Must Fall: Battlegrounds - zapowiedź

Przed premierą 24 stycznia 2003, 15:11

Wszystkie człony wchodzące w skład szeroko pojętej grafiki prezentują się i zapowiadają w samym superlatywach. O ile niemożliwym okazało się przeniesienie wszystkich starych robotów w pełne 3D, o tyle wszystkie występujące w grze postaci powstają z dużą dbałością o szczegóły. Także te, których nie widać na statycznych obrazkach, czyli o szczegóły w animacji. Jednak wydane trailery i relacje z beta testów nie pozwalają weń wątpić. Od kilku miesięcy producent niemalże regularnie publikuje nowe zrzuty z gry, które dowodzą, że kwestii wysokiego poziomu pracy grafików nie można zbyt wiele zarzucić. Lokacje różnią się od siebie drastycznie, na każdej panuje inna atmosfera. Tekstury oraz właściwości obiektów będą wiernie naśladować rzeczywistość, jak np. błyszczący i odbijający promienie świetlne metal, bądź dym z rakiet.