
Data wydania: 12 grudnia 2006
Full Auto 2: Battlelines jest kontynuacją gry akcji z początku 2006 roku, stworzonej przez pracowników kanadyjskiej firmy Pseudo Interactive. Tym razem udostępniono graczom blisko trzydzieści pojazdów, a podstawową opcją zabawy dla pojedynczego gracza jest fabularyzowany tryb kariery.
Gracze
Full Auto 2: Battlelines jest kontynuacją gry akcji z początku 2006 roku, stworzonej przez pracowników kanadyjskiej firmy Pseudo Interactive. Pierwowzór zaprojektowano wyłącznie z myślą o platformie Xbox 360, natomiast omawiany sequel zadedykowano konsolom PlayStation 3 i PlayStation Portable. Zmianie nie uległ jednak styl zabawy, a zatem ponownie mamy do czynienia z rywalizacją kierowców, zasiadających w ciężko uzbrojonych samochodach.
Tym razem ekipa developerska udostępniła nam blisko trzydzieści różnych czterokołowców, wśród których oglądamy chociażby niskopodwoziowe krążowniki szos, „muskularne” wyścigówki i potężne pojazdy terenowe. Każdą maszynę można poddać szeregowi modyfikacji, począwszy od schematu kolorystycznego karoserii, poprzez ulepszenia mechaniczne, a skończywszy na modelu felg i zainstalowanym wyposażeniu bojowym. Te ostatnie wybieramy z bogatego arsenału, obejmującego ponad dwadzieścia śmiercionośnych narzędzi (np. karabiny maszynowe i wyrzutnie rakiet).
Podstawową opcją zabawy dla pojedynczego gracza jest fabularyzowany tryb kariery profesjonalnego motoryzacyjnego niszczyciela – trafiamy na wielkomiejskie ulice Staunton City i walczymy o dominację w sześciu rozmaitych dzielnicach. Ponadto istnieje możliwość zmagania się na zamkniętych wirtualnych arenach, drużynowego atakowania baz wroga itp. Dla entuzjastów rozgrywki wieloosobowej przygotowano opcję rywalizacji za pośrednictwem globalnej Sieci.
Warto podkreślić, iż autorzy wprowadzili ciekawą funkcję o nazwie Unwreck. Działa ona w trybie single-player i pozwala na szybkie cofnięcie czasu, aby użytkownik mógł jeszcze raz spróbować wykonania trudnego manewru na zakręcie, uniknięcia nieprzyjacielskiego ostrzału itd. Dodatkowo wyjątkowo efektownie prezentuje się grafika w wysokiej rozdzielczości, a także realistyczny system fizyczny.
Autor opisu gry: Radosław Grabowski
Platformy:
PlayStation Portable 20 marca 2007Angielskie napisy i dialogi
PlayStation 3 12 grudnia 2006Angielskie napisy i dialogi
Producent: Deep Fried Entertainment
Wydawca: Sega
Cykl Full Auto nie zdobył nigdy sporego grona miłośników. Nie dziwią więc ostatnie działania brytyjskiego koncernu Eidos/SCi, który w ramach restrukturyzacji i kasowania nierentownych produktów podjął ostateczną decyzję o zamknięciu wewnętrznego studia Pseudo Interactive.
gry
Piotr Doroń
6 kwietnia 2008 12:29
Premiera Full Auto 2: Battlelines w wersji dla PlayStation Portable nastąpiła już grubo ponad miesiąc temu, ale być może nie każdy posiadacz owej kieszonkowej konsoli ze stajni Sony miał okazję zagrać w te emocjonujące wyścigi uzbrojonych samochodów. Właśnie dlatego została wypuszczona wersja demonstracyjna niniejszej pozycji.
gry
Radosław Grabowski
11 maja 2007 17:23
PlayStation Store to jedna z nowych usług Sony, stworzona po to, by zachęcić graczy do zakupu konsoli PLAYSTATION 3. Pojawiające się w tym swego rodzaju sklepie internetowym dzieła mają być odpowiedzią na konkurencyjną ofertę Microsoftu, zawartą w programie Xbox Live Marketplace.
gry
Marek Grochowski
15 lutego 2007 15:30
Druga odsłona cyklu Full Auto, przygotowana z myślą o konsoli PlayStation 3, znajduje się w „złotej” fazie produkcji – poinformowała dziś firma SEGA, która opublikowała w tej sprawie oficjalne oświadczenie prasowe.
gry
Krystian Smoszna
1 grudnia 2006 11:10
Gdy na początku maja bieżącego roku oficjalnie zapowiadano Full Auto 2: Battlelines, przedstawiano ten tytuł jako produkt, mający być dostępny wyłącznie dla posiadaczy PlayStation 3. Jednakże korporacja Sega poinformowała właśnie, iż pozycja owa zmierza również ku kieszonkowej konsoli PlayStation Portable.
gry
Radosław Grabowski
11 listopada 2006 12:23
Znamy już nazwy wszystkich utworów, jakie usłyszymy w drugiej odsłonie cyklu Full Auto, zatytułowanej Battlelines. Odpowiedzialna za powstanie gry firma Pseudo Interactive postawiła na muzykę rockową, która w połączeniu z ogromną dawką zniszczenia oferowanego przez program, skutecznie podniesie poziom adrenaliny użytkownika.
gry
Krystian Smoszna
26 października 2006 10:54
Interesujące wieści docierają do nas z europejskiego oddziału koncernu SEGA. Okazuje się, że firma ta planuje stworzyć konwersję gry Full Auto 2: Battlelines na konsolę Xbox 360. Do tej pory program zapowiedziany był wyłącznie na PlayStation 3.
gry
Krystian Smoszna
25 sierpnia 2006 09:23
Scott Steinberg z amerykańskiego oddziału firmy SEGA w wywiadzie dla serwisu GamesDaily potwierdził, że platformówka Sonic The Hedgehog oraz wyścigi Full Auto 2: Battlelines będą tytułami startowymi konsoli PlayStation 3. Oznacza to jednocześnie, iż obie pozycje ujrzymy na rynku już w listopadzie.
gry
Marek Grochowski
3 lipca 2006 13:32
W ubiegły czwartek poinformowaliśmy Was, że kanadyjska firma Pseudo Interactive prawdopodobnie szykuje sequel gry akcji pt. Full Auto. Teraz oficjalne stanowisko w tej sprawie zajęła korporacja wydawnicza Sega, która oświadczyła, iż kontynuacja istotnie powstaje. Jednakże Full Auto 2: Battlelines trafi nie do posiadaczy konsol Xbox 360, lecz do użytkowników PlayStation 3.
gry
Radosław Grabowski
2 maja 2006 12:55
Wymagania sprzętowe gry Full Auto 2: Battlelines:
PlayStation Portable
Wspiera:
karta pamięci 32 MB
Średnie Oceny:
Średnia z 256 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.
Oceny Recenzentów i Ekspertów
game _hunter
Ekspert
2015.10.12
Połączenie FlatOut i Burnout, ale niezbyt udane. Gra ma własny rodzaj rozgrywki, lecz po niedługim czasie zaczyna się nudzić. Główna zaleta to dynamika