
Data wydania: 16 kwietnia 1998
Esoteria: Techno-Assassin of the Future to gra akcji z widokiem z perspektywy trzeciej osoby (TPP), wyprodukowana przez studio deweloperskie Mobeus Designs. Akcja osadzona została w przyszłości, a gracz kieruje poczynaniami żołnierza jednostki specjalnej, który musi powstrzymać terrorystów planujących zniszczenie Esoterii i jej kolonii.
Gracze
Esoteria: Techno-Assassin of the Future jest jedyną grą w dorobku nieistniejącego już studia Mobeus Designs. Produkcja uznawana bywa za jednego z protoplastów współczesnych „skradanek”.
Akcja gry osadzona została w przyszłości. Terrorystom udaje się wykraść broń nuklearną, co stanowi śmiertelne zagrożenie dla krainy Esoteria oraz jej kolonii. Niebezpieczeństwu kres może położyć jedynie doskonale wyszkolony agent specjalny, który wyposażony w ultranowoczesny kombinezon bojowy przetransportowany zostaje do wrogiej bazy.
Rozgrywka łączy elementy strzelaniny TPP oraz skradanki. Kierując poczynaniami głównego bohatera gracz musi unikać otwartej walki, która na ogół bardzo szybko skutkuje śmiercią postaci. Cicha eliminacja przeciwników oraz wykorzystanie elementu zaskoczenia dają znacznie większe szanse powodzenia misji.
Oprawa wizualna Esoteria: Techno-Assassin of the Future nie odbiega od standardów obowiązujących w grach akcji z połowy lat 90. ubiegłego wieku. Twórcy zdecydowali się na zastosowanie trójwymiarowej grafiki i widoku z perspektywy trzeciej osoby (z kamerą umieszczoną za plecami bohatera).
Autor opisu gry: Aleksander Kaczmarek
Ostatnia aktualizacja opisu: 19 sierpnia 2015
Średnie Oceny:
Średnia z 11 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.