Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm SłownikPrzygodowePC
Okładka Erotica Island (PC)

Przygody Ryśka: Wyspa Miłości PC

Erotica Island

Przygodówka z duża ilością wątków erotycznych, przeznaczona z tego powodu jedynie dla dorosłych. Jako znany playboy Rysiek zostajemy uwięzieni na wyspie zamieszkanej wyłącznie przez mniej lub bardziej roznegliżowane kobiety.

Przygodowe | elementy logiczne | erotyczne

PC Windows
Okładka Erotica Island (PC)

producent: Flare Media

wydawca: Flare Media

wydawca PL: Lemon Interactive

Strona oficjalna

Polskie napisy i dialogiPolskie napisy i dialogi

data premiery gry w wersji PC:

12kwietnia2001

19listopada2001

pudełko PL

Przygodowa gra dla dorosłych z grafiką w komiksowym stylu, łącząca humor poprawności politycznej z elementami erotycznymi.

Jako znany playboy Rysiek zostajemy uwięzieni na wyspie zamieszkanej wyłącznie przez mniej lub bardziej roznegliżowane kobiety. Naszym zadaniem jest rozwiązanie wielu zagadek w celu odnalezienia sposobu ucieczki. Nie możemy jednak zawierzyć wyłącznie swoim szarym komórkom – czasem trzeba pozwolić sobie na myślenie zupełnie inną częścią ciała. Dzięki temu przekonamy, niektóre z mieszkanek wyspy do zrobienia prawie wszystkiego! Oprócz tego czekają nas przeróżne gry i zabawy, rozmowy z napotkanymi ludźmi oraz zwiedzanie egzotycznej wyspy.

Zobacz pełny opis gry

Nośnik: 1 CD

Ocena czytelników: 7,2 / 10 na podstawie 436 głosów czytelników.

Cena gry w dniu premiery: 29,90 PLN

Gry podobne do Przygody Ryśka: Wyspa Miłości

Wymagania wiekowe Erotica Island

18+

Wymagania sprzętowe Przygody Ryśka: Wyspa Miłości

PC Windows

PC Windows

Rekomendowane: Pentium II 300MHz, 32MB RAM

Przygody Ryśka: Wyspa Miłości - recenzja gry
Przygody Ryśka: Wyspa Miłości - recenzja gry

Recenzja 22 stycznia 2002, 09:49

To tyle, jeśli chodzi o samą fabułę gry. Reszta to po prostu jeden wielki kicz. Przyczepić się można praktycznie do wszystkiego. Zacznijmy od interfejsu użytkownika. Jest on standardowo typu „point’n’click”, ale nie spotkałem dotychczas w żadnej grze, czegoś tak niedopracowanego. Wejście do inwentarza czy wybranie jakiegoś przedmiotu trwa tak długo, że można tylko usnąć (a naklikać się przecież trzeba próbując używać poszczególnych przedmiotów). W dodatku, gdy źle ich użyjemy to usłyszymy zachrypnięty głos pani narrator, która niczym sroga nauczycielka karci swojego ucznia. „ - Rysiek prawdopodobieństwo, że te dwie rzeczy zadziałają razem jest równe szansie ....” I tu kilka zwrotów naprzemiennie się powtarzających, tak żałosnych, że nawet nie będę ich tutaj cytował. Po kilkunastu wysłuchaniach tego tekstu, (trwa to ok. 10 sekund i w żaden sposób nie można tego przerwać) prawdopodobieństwo, że zaraz CD z grą wyleci przez okno niebezpiecznie zaczęło zbliżać się do jedynki.