Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm SłownikTowarzyskieNDS
Okładka Electroplankton (NDS)
OkładkaElectroplankton (NDS)

Electroplankton NDS

Electroplankton jest bardzo oryginalną produkcją z gatunku gier muzycznych, której głównym twórcą jest znany japoński kompozytor muzyki elektronicznej Toshio Iwai.

Towarzyskie | muzyczne | tytuły ekskluzywne Nintendo

Kolekcja gier
Obserwuj grę

Electroplankton Premiera NDS

9stycznia2006

producent: Nintendo wydawca: Nintendo Strona oficjalna

Angielskie napisy i dialogiAngielskie napisy i dialogi

Electroplankton jest bardzo oryginalną produkcją z gatunku gier muzycznych, której głównym twórcą jest znany japoński kompozytor muzyki elektronicznej Toshio Iwai. Na początku gry zostajemy umieszczeni w podwodnym świecie, a naszym głównym zadaniem jest interakcja z dziesięcioma różnymi rodzajami stworzeń zwanych ogólnie electroplanktonem. Są to: Tracy, Hanenbow, Luminaria, Sun-Animalcule, Rec-Rec, Nanocarp, Lumiloop, Marine-Snow, Beatnes oraz Volvoice.

Każdy z mieszkańców wód ma w swoim repertuarze inne efekty dźwiękowe. Dla przykładu, nr 9 - Beatnes wydaje melodie w stylu klasycznych gier z ośmiobitowej platformy Nintendo Entertainment System. Do wyboru mamy dwa tryby gry: performance, w którym bawimy się z umuzykalnioną rybą tworząc swoje własne kawałki, oraz audience w którym do woli możemy słuchać skomponowanych przez siebie utworów i obserwować wirtualne stworzenia.

Muzykę tworzymy poprzez odpowiednie użycie stylusa (uaktywniamy poruszające się żyjątka), panelu dotykowego i mikrofonu. Natomiast głównym czynnikiem odróżniającym Electroplankton on innych gier muzycznych jest to, że tutaj nie ma żadnych ograniczeń czasowych, zadań do wykonania, najlepszych wyników czy ukrytych bonusów. Wszystko jest dostępne od samego początku zabawy, a my dowoli możemy oddawać się przyjemności tworzenia i słuchania nowoczesnej muzyki.

Tryb gry: single player  

Klasyfikacja PEGI Electroplankton

Wymagania wiekowe. Rating wiekowy nie uwzględnia poziomu trudności ani umiejętności niezbędnych do korzystania z danej gry.