Wyszukiwarka gier
BrokenLore: Low

BrokenLore: Low

PCPlayStationXbox
po premierze

Data wydania: 20 lutego 2025

Przygodowe, FPP, Horror, Indie, Japonia, Singleplayer

Japońska gra przygodowa FPP w konwencji horroru, będąca wstępem do serii BrokenLore. W BrokenLore: Low trafiamy do skąpanej we mgle i opanowanej przez nadnaturalne byty wioski Kirisame Mura, gdzie staramy się przetrwać jako początkująca muzyczka Naomi Montgomery.

7.8

Steam

OCEŃ
Oceny

BrokenLore: Low jest utrzymaną w konwencji horroru grą przygodową, która stanowi wstęp do serii BrokenLore. Produkcja powstawała równolegle z takimi projektami, jak BrokenLore: Don’t Watch, BrokenLore: Follow oraz Broken Lore: Unfollow. Za opracowaniem tego tytułu stoi japońskie studio Serafini Productions z Tokio.

Fabuła

W BrokenLore: Low wcielamy się w Naomi Montgomery, która przybywa do Kirisame Mura (jap. Wioska Mgły), by skorzystać z okazji mogącej rozkręcić jej raczkującą karierę muzyczną. Po przybyciu na miejsce szybko odkrywa, że osada została opanowana przez złowrogie, niebezpieczne istoty nie z tego świata.

Czytaj więcej

Platformy:

PC Windows

PC Windows 20 lutego 2025Polskie napisy

PlayStation 5

PlayStation 5 15 września 2025Polskie napisy

Xbox Series X/S

Xbox Series X/S 15 września 2025Polskie napisy

Publicystyka

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry BrokenLore: Low:

PC Windows

PC / Windows

Minimalne wymagania sprzętowe:
Intel Core i5-8600 / AMD Ryzen 5 2600X, 8 GB RAM, karta graficzna 4 GB, 10 GB HDD, Windows 10 64-bit.

Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Intel Core i5-8600 / AMD Ryzen 5 2600X, 16 GB RAM, karta graficzna 8 GB, 15 GB HDD, Windows 10 64-bit.

Oceny gry

Średnie Oceny:

7.8

Ocena STEAM

"W większości pozytywne"

Średnia z 432 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.

Ocena STEAM
Oceń Grę

Ocena STEAM

7.8

W większości pozytywne (432)

[title]

Główne zalety gry

  • Atmosfera i grafika: Gra jest chwalona za piękne wizualizacje, łączące hiperrealistyczną grafikę z elementami low-poly, co tworzy angażującą i niepokojącą atmosferę. Projekt dźwięku również został wyróżniony jako istotna mocna strona, przyczyniająca się do immersyjnego doświadczenia.
  • Unikalna fabuła i tematy: Narracja bada ciężkie tematy, takie jak nadużycia, presja społeczna oraz zmagania w przemyśle rozrywkowym, co rezonuje z graczami na głębszym poziomie. Integracja japońskiego folkloru, szczególnie Gashadokuro, dodaje unikalny element kulturowy.
  • Angażujące mechaniki rozgrywki: Niektórzy użytkownicy docenili połączenie elementów symulatora chodzenia z prostymi zagadkami i sekwencjami pościgów, co sprawiło, że rozgrywka była angażująca pomimo swojej krótkości.
  • Kinematograficzne doświadczenie: Mieszanka różnych stylów graficznych, w tym nostalgicznej estetyki PS1, została dobrze przyjęta, oferując unikalny zwrot, który niektórzy gracze uznali za przyjemny.

Główne wady gry

  • Krótki czas gry: Wiele recenzji wspomina o krótkim czasie rozgrywki (około 1,5 do 2 godzin), co sprawiło, że gracze czuli, że nie było to warte ceny, zwłaszcza dla tych, którzy oczekiwali dłuższego doświadczenia.
  • Problemy z optymalizacją: Użytkownicy zgłaszali problemy z wydajnością, w tym zacinanie się i niskie liczby klatek na sekundę, nawet na wydajnych systemach. To wpłynęło negatywnie na ogólne doświadczenie niektórych graczy.
  • Mylny wątek fabularny: Choć tematy były doceniane, kilku graczy uznało narrację za mylącą lub źle wykonaną, z niektórymi odczuwającymi brak głębi lub spójności w miarę postępu gry.
  • Ograniczona eksploracja: Gra została skrytykowana za swoją liniowość i ograniczone możliwości eksploracji, co niektórzy gracze uznali za rozczarowujące.

Funkcje lub elementy, których brakuje w grze według użytkowników

  • Ostrzeżenia dotyczące treści: Gracze wyrazili chęć posiadania jaśniejszych ostrzeżeń dotyczących treści lub wyzwalaczy, szczególnie biorąc pod uwagę wrażliwe tematy poruszane w grze.
  • Bardziej szczegółowe opowiadanie: Wiele recenzji wskazywało, że fabuła mogłaby skorzystać na większej głębi i jasności, z niektórymi graczami pragnącymi bardziej kompleksowej narracji, która łączy różne przedstawione elementy.
  • Różnorodność rozgrywki: Niektórzy użytkownicy czuli, że rozgrywka była zbyt prosta, z pragnieniem bardziej skomplikowanych zagadek lub interakcji, aby zwiększyć zaangażowanie.
  • Zarządzanie HUD i ekwipunkiem: Zasugerowano dodanie wyświetlacza HUD, aby lepiej śledzić przedmioty i cele, a także opcje dostosowywania ustawień, takich jak rozmycie ruchu.

Podsumowanie

  • Podsumowując, choć BrokenLore: LOW jest doceniana za atmosferyczną grafikę, unikalne opowiadanie i tematy kulturowe, spotyka się z krytyką za krótki czas gry, problemy z optymalizacją i spójność narracyjną. Gracze mają nadzieję na poprawę w przyszłych odsłonach serii.

Podsumowanie recenzji użytkowników wygenerowane przez AI,

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl