Wyszukiwarka gier
Break Arts III

Break Arts III

PC
po premierze

Data wydania: 19 września 2025

Akcji, Science fiction, Mechy, Indie, Kooperacja, Multiplayer, Singleplayer, Internet

Wyścigowa gra akcji z mechami w roli głównej, będąca trzecią częścią serii zapoczątkowanej w 2015 roku. W Break Arts III zasiadamy za sterami samodzielnie projektowanych mechów i bierzemy udział w wyścigach oraz walczymy na arenie, grając w pojedynkę lub w trybie multiplayer.

8.5

Steam

OCEŃ
Oceny

W 2015 roku niezależna japońska ekipa MercuryStudio i firma Playism dostarczyły Breakarts: Cyber Battle Racing, czyli nietypową produkcję poświęconą mechom, w której zasiadaliśmy za sterami tych kolosów i braliśmy udział w wyścigach oraz walczyliśmy na arenach. Trzy lata później zadebiutowała jej kontynuacja, czyli Break Arts II. Opisywane tutaj Break Arts III stanowi natomiast trzecią odsłonę tego cyklu.

Gameplay

W Break Arts III akcję oglądamy z perspektywy trzeciej osoby (TPP).

Rywalizacja na torze i arenie

Produkcja pozwala nam przejąć kontrolę nad mechami, a rozgrywka różni się, w zależności od wybranego trybu. Do naszej dyspozycji oddano standardowe wyścigi, w których mkniemy po torach, starając się przekroczyć linię mety na pierwszym miejscu. Poza tym na sprawdzenie czekają bitwy, w których trafiamy na areny i walczymy z innymi mechami, unikając wrogich ataków i starając się eliminować przeciwników. Dopełnieniem tego wszystkiego są swego rodzaju zawody hybrydowe, łączące ściganie na torach z koniecznością eliminacji oponentów.

Kreator mechów

W grze zaimplementowano rozbudowany kreator pozwalający nam przystosować mecha do indywidualnych preferencji. Przy pomocy zróżnicowanych modułów decydujemy, czy priorytetem dla nas będzie jego prędkość i mobilność, czy też siła i skuteczność ataku. Tę ostatnią determinuje rozmieszczenie broni, którą możemy instalować w różnych miejscach, jak ramiona czy nawet plecy. Trzeba przy tym zwracać uwagę na parametry naszego mecha, które są kształtowane przez wszystkie nasze zmiany w jego projekcie.

Czytaj więcej

Platformy:

PC Windows

PC WindowsAngielskie napisy

Producent: MercuryStudio

Wydawca: Playism

Ograniczenia wiekowe: 12+

Publicystyka

Wymagania sprzętowe

Wymagania sprzętowe gry Break Arts III:

PC Windows

PC / Windows

Minimalne wymagania sprzętowe:
Intel Core i7-6700, 16 GB RAM, karta graficzna 6 GB GeForce GTX 1660, 20 GB HDD, Windows 10/11 64-bit.

Rekomendowane wymagania sprzętowe:
Intel Core i5-13400, 16 GB RAM, karta graficzna 8 GB GeForce RTX 2070, 20 GB HDD, Windows 11 64-bit.

Oceny gry

Średnie Oceny:

8.5

Ocena STEAM

"Bardzo pozytywne"

Średnia z 267 ocen gry wystawionych przez użytkowników STEAM.

Ocena STEAM
Oceń Grę

Ocena STEAM

8.5

Bardzo pozytywne (267)

[title]

Główne zalety gry

  • Personalizacja: Użytkownicy nieustannie chwalą głębokość i złożoność systemu personalizacji mechów, uznając to za jeden z najlepszych aspektów gry. Gracze cieszą się możliwością tworzenia unikalnych projektów i konfiguracji swoich mechów.
  • Doświadczenie rozgrywki: Szybka akcja wyścigów i mechanika walki są podkreślane jako ekscytujące i angażujące, oferując unikalne połączenie doświadczeń, które odpowiadają fanom obu gatunków.
  • Wizualizacje i ścieżka dźwiękowa: Grafika i styl artystyczny są ogólnie dobrze przyjęte, a wielu graczy docenia estetykę oraz towarzyszącą ścieżkę dźwiękową, która wzbogaca doświadczenie gry.
  • Różnorodność trybów: Gra oferuje wiele trybów, w tym wyścigi, bitwy wyścigowe i rozgrywkę kooperacyjną, co zwiększa jej powtarzalność i atrakcyjność.

Główne wady gry

  • Problemy z optymalizacją: Znaczna liczba graczy zgłasza problemy z wydajnością, w tym zacięcia, spadki klatek i awarie, szczególnie na niektórych mapach lub podczas intensywnych sekwencji akcji.
  • Mechanika sterowania: Wiele osób uważa, że sterowanie jest nieporadne lub intuicyjne, szczególnie podczas korzystania z myszy i klawiatury. Skargi dotyczą ruchu kamery oraz mechaniki skakania i latania.
  • Projekt torów: Niektóre tory są krytykowane za słaby projekt, co sprawia, że są frustrujące do nawigacji. Użytkownicy wyrażają niezadowolenie z torów, które nie mają granic lub są zbyt skomplikowane.
  • System walki: Walka jest opisana jako chaotyczna i pozbawiona głębi, a niektórzy gracze czują, że nie oferuje satysfakcjonującego wyzwania ani rozgrywki opartej na umiejętnościach.

Funkcje lub elementy, których brakuje w grze według użytkowników

  • Udoskonalone tryby treningowe i samouczki: Gracze pragną bardziej kompleksowych opcji treningowych i samouczków, które pomogą im lepiej zrozumieć mechanikę gry.
  • Edytor torów: Wiele osób sugeruje dodanie funkcji, która pozwala graczom tworzyć i dzielić się własnymi torami, co wzbogaci aspekt społecznościowy gry.
  • Więcej opcji sterowania: Sugestie obejmują możliwość bardziej elastycznego przypisywania przycisków oraz posiadanie bardziej szczegółowych opcji dostosowywania wydajności mechów w oparciu o konkretne warunki.
  • Ulepszony interfejs użytkownika/UX: Użytkownicy domagają się ulepszeń w interfejsie użytkownika, w tym bardziej przejrzystych menu i mniej inwazyjnych elementów HUD podczas rozgrywki.

Podsumowanie

  • Ogólnie rzecz biorąc, chociaż BREAK ARTS III jest chwalony za innowacyjną personalizację i angażującą rozgrywkę, boryka się z krytyką za problemy z wydajnością i mechaniką sterowania, które wpływają na ogólne doświadczenie. Użytkownicy wyrażają nadzieję na przyszłe aktualizacje, które rozwiążą te problemy.

Podsumowanie recenzji użytkowników wygenerowane przez AI,

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl