Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Andro iOS

Najciekawsze materiały do: Sword Art Online: Hollow Realization

Sword Art Online: Hollow Realization - konsolowe RPG akcji trafi na PC
Sword Art Online: Hollow Realization - konsolowe RPG akcji trafi na PC

wiadomość21 października 2017

Firma Bandai Namco Entertainment i studio Aquria zapowiedziały pecetową wersję Sword Art Online: Hollow Realization, czyli gry RPG akcji, która zadebiutowała w zeszłym roku na PlayStation 4 i PlayStation Vita.

Sword Art Online: Hollow Realization - japońskie RPG akcji zadebiutuje w Europie jesienią
Sword Art Online: Hollow Realization - japońskie RPG akcji zadebiutuje w Europie jesienią

wiadomość24 kwietnia 2016

Firma Bandai Namco Games ogłosiła, że japońskie RPG akcji Sword Art Online: Hollow Realization doczeka się wersji anglojęzycznej. Gra trafi na półki amerykańskich i europejskich sklepów jesienią tego roku.

PS4
PSV
PC
Switch
Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
25.10.2016 16:20
😃
morowindvs
22
Legionista

Czekam na Tokyo ghoul

16.11.2016 01:03
odpowiedz
Black91pl
2
Junior

Ja także ale w wersji pc

01.07.2018 20:46
yadin
odpowiedz
yadin
102
Legend

Omijać z daleka. Kołomyja.

30.11.2018 17:46
Yuri Lowell
odpowiedz
Yuri Lowell
39
Brave Vesperia
Image

Za mną około 20h gry i pierwszy Boss. W sumie gra ciut przypomina mi Star Ocean: Integrity and Faithlessness ale tylko na pierwszy rzut oka. Jak na razie z małą Premiere widziałem się w grze zaledwie kilka razy, natomiast liczba pobocznych zadań: tablica oraz rzesze postaci, jest spora. No i przyzwyczajony do pojedynków turowych albo taktycznych w jRPG walę w klawisze bez ładu i składu :D. Zdecydowanie muszę to poprawić inaczej będę skazany na wielogodzinny grind. No i ilość postaci nie ułatwia zapamiętania ich wszystkich. ;)

02.02.2019 18:00
Yuri Lowell
odpowiedz
Yuri Lowell
39
Brave Vesperia
Image
8.5

Jak na taką prostą i w sumie niewiele wymagającą grę to zeszło mi całkiem sporo czasu na granie. Grę podstawową ukończyłem po około 140h zabawy, teraz jestem w trakcie darmowego rozszerzenia "Wojownicy Niebios", które otwiera przed nami ruiny Stalvatos i do naszej grupy mogą dołączyć Rain i Seven. A podsumowanie samej gry to przede wszystkim wiele godzin walk i niewiele fabuły. Jak ktoś lubi szlachtować wszelkiej maści potwory oraz uwielbia zbieractwo, może grać, i grać, i grać... Drużyna Kirito da się polubić - dla mnie to jest pierwsza gra z uniwersum SAO - i na pewno kiedyś sięgnę po poprzednie i następne gry. Graficzka bywa tak kolorowa, że przy bardziej wymagających przeciwnikach byłem na granicy wybudzenia u mnie epilepsji. ;) Muzyczka na dobrym poziomie, choć tylko przy jednej lokacji jakoś bardziej wpadała mi w ucho. Co najistotniejsze, Sword Art Online: Hollow Realization to gra optymistyczna, bez "ciężkich" tematów, grupa młodzieży w ich ulubionej grze VR. Nawet historia Sinon, choć zapewne traumatyczna, nie ciąży na przebiegu gry.
Jak dla mnie, solidne 8,5 a nawet 9. Wieczory mijały mi szybko w towarzystwie virtualnej ekipy. A randkowanie i zadania poboczne, związane z dziewczynami z grupy Kirito, dodawały odpowiednią dawkę humoru do gry.
Do zobaczenia w Aincrad.

PS. Ponieważ do zadań w lochach wymagany jest poziom +50, darowałem je sobie bo raczej niewiele wnoszą do wątku głównego. Za to są okazją do zwiedzenia obszarów dotąd zamkniętych za wielkimi wrotami.