Witam, Mam problem z GTA IV.
Ostatnio zakupiłem sobie GTA IV i je zainstalowałem. I mi się zacina co 2 sekundy. Nie wiem czemu mi się zacina. Jeśli moglibyście to mi powiedźcie czy mój sprzęt jest dobry czy muszę coś dokupić.
Mój sprzęt:
Gigabyte H61M-S1
Intel Pentium G860 3GHz 2 rdzenie 3 Mb Cache
Karta graficzna Asus GrForce GT 440 DDR3 1 GB
Pamięć RAM 6 GB- 4 GB Dragon RAM 1333 MHz i 2 GB Kingstone
Zasilacz 400 W
Na najniższych tnie i na najwyższych. Posiadam system Windows 8 Enterprise 64. Na Windows 7 to samo a na Windows XP są mniejsze lagi.
Dodam że na maksymalnych i na minimalnych są prawie takie same lagi.
W takim razie tutaj moja moc się kończy. GTA IV to chyba najgorzej zoptymalizowana gra, jaka kiedykolwiek wyszła i powodów może być od cholery i jeszcze trochę, więc odsyłam do google.
A powiesz mi chociaż czy mój procesor i karta grafiki są dobre do tej gry?
Nie znam się za bardzo na sprzęcie, więc poczekajmy na wypowiedź kogoś innego, bo nie chce Cię w błąd wprowadzać :)
Uważaj co na niektórych bo bedzie o wymień karte graficzną to złom itd. Wina tkwi w błędach nie w twojej karcie graficznej choć nie ustawiaj ustawień na wysokie bo jest za słabo najlepiej przeinstaluj gre wgraj najnowsze patche i sterowniki do karty graficznej jak i do płyty głównej powinno pomóc.
Pisałem że nie pomaga wyłączenie Dziennika zdarzeń systemu Windows, sterowniki najnowsze, przeinstalowałem i dalej to samo.
Mam to samo, tyle że bez patcha. Gdy go zainstaluję (kombinowałem zarówno z 1.0.0.4 jak i 1.0.0.7 i nadal to samo) to gra się nawet nie włącza, wyskakuje tylko:
[GTAIV] FILE CHECK FIX ERROR!
Sorry, but this version of gtaiv.exe is not supported.
Supported versions: 1.0.1us, 1.0.2us,1.0.3us, 1.0.4us, 1.0.0.4
Kilka razy jak jakimś cudem udaje mi się ominąć ten komunikat, to wyskakuje na sekundę DOS, znika i nic się nie dzieje.