Chcialem sobie sprawić Watch Dogsy, jednakże spotkało mnie niezłe zaskoczenie gdy Can You Run It powiedziało mi, ze nawet na minimalnych nie da rady. Cóż więc? Chyba przyszla zatem pora na jakiś mały upgrade?
Problem w tym, że ja już się nie orientuję na sprzęcie, gdy gry wymagały 512mb ramu- wtedy jeszcze wiedziałem co i jak, ale teraz? Niestety przestałem się tym interesować i jestem teraz strasznym amatorem w temacie.
Na zdjęciu specyfikacja mojego PeCeta, chciałbym zmienić- rzecz jasna- kartę graficzną i zwiększyć ram... a no i pewnie zasilacz wtedy też (ps. jak go sprawdzić?)
No chyba, że inne podzespoły to już także dinozaury, to wtedy proszę napiszcie.
W sumie cały komputer też ma już swoje lata i nie chciałbym żeby np. procesor spalił/ roztopił mi się na nową kartę graficzną.
Porobić zdjęcia podzespołów? Kojarzę, że po czymś można bylo poznać czy dana rzecz jest zużyta...
Może w takim przypadku lepiej kupić gotowca w sklepie, żeby tam niczego nie spalić/ nie zepsuć?
Co do ceny, to oczywiscie im taniej i wydajniej- tym lepiej. A i byle tylko GeForce, bo z Radeonami to same problemy.
Używam dużo photoshopa, no i podczas grania lubię alt tabnąć i powłączać dużo zakładek w internecie- ale zgaduję, że to już nie od karty graficznej zależy, może jeszcze jakiś dodatkowy wiatraczek dla procesora żeby mu chłodniej bylo?
Ramu nie trzeba do takiego kompa, więc wymień tylko grafę. Zobacz co jest napisane na zasilaczu to przepisz tutaj - wystarczy producent i model.
Wtedy się zobaczy czy zasilacz też to wymiany czy nie :)
Oczywiście napisz ile kasy chcesz na to przeznaczyć.
Jeśli zasilacz z obecną kartą dawał przez tak długi czas radę, to po wymianie na nową np. GTX 750Ti(mniej prądożerna od GTS250) też sobie na pewno poradzi. No i podkręć procesor.
Dokup drugie 4 GB RAM-u oraz kup kartę graficzną. Ja wiem jaką? Ile jesteś w stanie najwięcej wydać za kartę graficzną?
1. Sprawdź zasilacz i podaj: markę, nazwę modelu i moc (otwierasz obudowę i czytasz).