Mam grę która została zrobiona na unity 3D nazywa się scp-087-b. Czy da się ją otworzyć z powrotem przez unity ?
No i co mi to da. kilka godzin próbuje otworzyć tą grę ale nic. Nie chodzi mi o to że klikam w ***.exe i mi się gra uruchamia tylko ja chcem żeby za pomocą unity editor mógł uruchomić projekt czyli od komplikować go. Prościej ?
Chcę mieć pełen dostęp do wszystkich obiektów skryptów texur itd.
Do kodu zrodlowego nie uzyskasz dostepu, chyba ze do asma. Textury i obiekty w formacie obj mozesz przechwycic GLInterceptorem.
Czy ktoś widział kiedyś tę grę. Ja chcę ja przerobić żeby tej czarnej mgły nie było itd. Może ma ktoś projekt tego na unity?
Moze w pliku konfiguracyjnym options.ini usuniesz mgle ?
A moze w folderach masz dostep do plikow shaderow ? Jesli da sie je odczytac, to ladujesz do notepada, komentujesz wpis odpowiedzialny za mgle i gotowe.
Nie ma mozliwosci edycji zasobow gry, a tym bardziej wylaczenia mgly. Nawet jakby sie dalo, to raczej nie zobaczylbys calej mapy, ale tylko czesc ktora jest aktualnie widoczna na ekranie.
Dobra oprócz tej mgły chciałbym ją przerobić tak żeby działała na xboxie. Bo gdybym miał projekt tej gry to skomplikowałbym ją pod xboxa i powinna działać.
Chyba sobie jaja robisz. Nawet jakbys mial dostep do zrodel tej gry, ktore moim zdaniem sa na 99% w c++, musialbys to przepisac na c# i uzyc frameworka xna.
Prosciej i szybciej juz bedzie napisac taka gierke samemu.