Tablet za ~1000zł
Na wstępie zaznaczam, że nie znam się w ogóle na tabletach i nigdy nie miałem z nimi do czynienia. Mam okazję kupić nowy Samsung Galaxy Tab Pro 10.1 WiFi za 1100zł. Dobry wybór na początek? I pytanie bonusowe, będę go kupował za granicą, w tabletach da się jakoś zmienić język menu/pisania, czy już sobie raczej nie popiszę na nim polskich znaków?
Chodzi dokładniej o ten model.
Będzie służył głównie do neta, czasem może jakaś mała gra.
dobry wybór, język zmienisz bez problemu, plus jeśli nie pasuje ci standardowa klawiatura to możesz zainstalować inną, ja polecam SwiftKey'a
Nexus ASUS Google 7.
Dzięki pecet, a gry na tym jakieś ruszą? Jak sprawdzałem takie same tablety na polskich stronach, to mają wbudowaną kartę graficzną (Adreno 330), w tym tutaj nie ma o tym żadnej wiadomości. Pominęli informację, czy to jakiś model bez grafiki?
Kupiłem ten tablet i mam jeszcze 2 pytania:
1. Jak to jest z ładowaniem baterii? W tabletach obowiązuje to pełne rozładowanie i ładowanie 12h, czy to w ogóle już jakiś relikt przeszłości? Zdania na necie są podzielone i sam nie wiem.
2. Po podpięciu pierwszych z brzegu słuchawek od kompa, albo od telefonu Xperii dźwięk jest strasznie cichy i zniekształcony. To raczej nie jest wina tabletu, bo podobny problem występuję, gdy podpinam słuchawki z Xperii (w niej działają normalnie) do HTC. Dziwi mnie tylko, że komputerowe też nie działają poprawnie. Ten tablet wymaga jakichś "swoich" słuchawek?
Jak już jesteśmy w temacie, to żeby nie tworzyć masy podobnych, sam zapytam, bo mam problem przy wyborze tabletu ;)
Przede wszystkim na czym mi zależy: na czymś wygodnym do przeglądania internetu, w miarę szybkim, ale i z racji tego, że korzystam z wielu pdfów - takiego, na którym będę mógł komfortowo przeglądać te pliki bez ciągłego przesuwania ekranu, by ogarnąć jedną kartkę. Postanowiłem też, że wybiorę model z 3g, skoro ma już mieć takie internetowe zastosowania.
Stąd właściwie zastanawiam się nad dwoma: