Historia wydanych konsol Xbox przez Microsoft:
- Xbox (XBX) [15.11.2001]
https://pl.wikipedia.org/wiki/Xbox
- Xbox 360 (X360) [22.11.2005]
https://pl.wikipedia.org/wiki/Xbox_360
- Xbox One (XO) [22.11.2013]
https://pl.wikipedia.org/wiki/Xbox_One
- Xbox Series X|S [10.11.2020]
https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Xbox_Series_X/S
Sprzedaż konsol Xbox:
1. Xbox - 24 mln
2. Xbox 360 - 84 mln
3. Xbox One - 39,1 mln
4. Xbox Series X|S - 25 mln
------------------------------------------------------------------------
Serwisy Informacyjne poświęcone Xboxowi:
https://x.com/Xbox
https://www.youtube.com/c/xbox/featured
https://www.xbox.com/pl-PL
Lista achievementów:
https://www.trueachievements.com/
Przydatne linki:
Biblioteka Game Pass - https://www.xbox.com/pl-PL/xbox-game-pass/games
Microsoft Store - https://www.xbox.com/pl-PL/games/all-games
Support - https://support.xbox.com/pl-pl
Lista naszych gamertagów:
1. cswthomas93pl
2. adam11i13
3. Xfarben87 (Mutant z Krainy OZ)
PSN: Farben87
4. The PaGur (PatriciusG)
5. DarthTusken9767
6. Highl4nder666 (JohnDoe666)
7. raziel88ck
8. dziadek09 (Maverick0069)
9. eucliwood10 (konewko01)
10. Jakkobz (Mr. JaQb)
11. Bartekdmx (dmx) mail: [email protected]
12. Dosq8881 (Crod4312)
PSN: Dosq_X_
13. Jackov15
14. matmafan360
15. Trubadurant (zielele)
16. malaycpt (barnej7)
17. truskolodz (Truskolodzix)
18. EnixPL (EnX)
19. captainpabloo (A's)
20. Bartoz1722 (Ognisty Cieniostwór)
PSN: Bartoz_Maestro
21. RavSmolen (Smoleń)
22. adamosis (cycu2003)
23. RainingSinger67 (mk1976)
24. HautamekiPL (Marcinkiewiczius)
25. PiterXoneX (Pitplayer)
26. barth89PL (Barthez x)
27. xanat0s PL (xanat0s)
Nie wiem jak w gołym brotato, dokupilem dlc z podwodniakami i tam jest mozliwosc grania do czterech osob na jednym ekranie. Moze w zwyklym tez jest, jak wyszedl update z dlc to moze i tam zaimplementowali.
Muszę sprawdzić, młoda swego czasu sporo w to grała może spróbujemy razem.
We dwie osoby jest najlepiej, jak jest wiecej to juz problemy sie pojawiaja z finansami, bo sa dzielone na wszystkich graczy i w efekcie jest mniej pieniedzy do rozdysponowania. I gra ma fatalnie zoptymalizowany silnik, przy niektorych konfiguracjach ziemniakow biorących udział w potyczce na ekranie pojawia sie duzo efektow, glownymi winowajcami sa wieżyczki i drzewa. Gra laguje i czasami lapie freeza. Wtedy pomaga tylko wyczyszczenie danych gry z konsoli i pobranie ich znowu z chmury. Inaczej gra lapie trwałą zwieche, reset gry i konsoli nic nie daje :D
Kolejna gra w tym roku ukończona. Muszę przyznać że Okomotiv i tym razem nie zawiedli. Bardzo lubiłem ich poprzednie gry, liczyłem raczej na trzecią część serii FAR, stąd dość sceptycznie podchodziłem do Herdling. Zupełnie niepotrzebnie. Wprawdzie mamy tutaj na pierwszy rzut oka zupełnie inny tytuł, niemniej nadal jest tu wszystko czego szukam w grach tego developera, niesamowity klimat bardzo specyficznego postapo, znakomita muzyka, nietuzinkowy ale relaksujący gameplay, enviromental storytelling.
Mam nadzieję że to nie jest ostatnie słowo studia, z przyjemnością ograłbym sequel.
https://m.youtube.com/watch?v=7ajME2iCnsk
Na telefonie nie widzę różnicy xD
Duchy nie miały i nie mają top grafiki ale art style świata przepiękny<3
Łoo ale Atsu ładnie ścina drzewka w przeciwieństwie do Jinna, podoba mi się:]
(jak każda interakcja z otoczeniem w sumie)
Od razu widac lepsze tekstury
Ale generalnie widac, ze to podrasowana poprzedniczka tak jak tez chociazby Horizon FW
Od razu widac lepsze tekstury
Teraz patrzę na kompie i pełna zgoda. Draw distance też lepszy, niemniej i tak myślę że po paru cięciach mogliby to wydać rónież na Ps4.
Mały też plus że strzały nie znikają po trafieniu w drzewa itp. już w 2020 takie rzeczy słabo wyglądały a teraz w ogóle. Szczegół/ nie szczegół, znów ceniona przeze mnie interakcja z otoczeniem.
Na obecną chwilę więcej siedzę na PPE niż na golu, który śmierdzi łajnem ;) Nie jest tak źle
Na obecną chwilę więcej siedzę na PPE niż na golu, który śmierdzi łajnem ;) Nie jest tak źle
przeciez napisal "nikt o zdrowych zmyslach".
W kwestii samego portalu aktualnie również ppe>gol, ale gol wciąż ma tę przewagę, że ma normalne forum i większość użytkowników nawet da się czytać.
pepełe ma przewagę w prędkości newów, na ogół są szybsi ale jeśli chodzi o użytkowników to GOL daleko >>>> pepe choć i tak nie przeglądając za wiele (zgodnie z założeniem na ten rok żeby czubków nie czytać) mam wrażenie że najwięksi odlejeńcy zarówno niebiescy jak i zieloni na pepa.pl zostani pobanowani... i dobrze.
Najbardziej lubię GOLa i skromnego w użytkowników Eurogamera.
No i zaczyna się najgorętsza część tego absolutnie wybitnego roku. Jeśli ktoś myślał że do tej pory nowych gier było dużo, na tyle dużo że nie dało się ograć wszystkich interesujących tytułów to październik wali w pysk z zamkniętej pięści.
- Final Fantasy Tactics (technicznie to gra z premierą ostatniego września);
- Ghost of Yotei;
- Super Mario Galaxy + Super Mario Galaxy 2;
- Battlefield 6;
- Little Nightmares 3;
- Keeper (Game Pass);
- Ninja Gaiden 4 (Game Pass);
- The Outer World's 2 (Game Pass);
- Dragon Quest I&II 2D-HD Remake;
A w listopadzie nowy CoD w Game Pass, jakieś szaleństwo.
Jak ktoś czekał na Obliviona w pudełku tak jak ja to 13.10 wychodzi ;) Na półeczce będzie stało obok Skyrima.
https://gamefinity.pl/produkt/the-elder-scrolls-iv-oblivion-remastered-deluxe-edition-pl-xsx
Kolejne gamingowe zmiany u mnie.
Obudowa PC be quiet! Shadow Base 800 FX Black - https://www.x-kom.pl/p/1172259-obudowa-do-komputera-be-quiet-shadow-base-800-fx-black.html
Klawiatura Corsair K100 RGB OPX - https://www.x-kom.pl/p/594866-klawiatura-przewodowa-corsair-k100-rgb-opx.html
Telewizor Mini LED Samsung QE65QN900B 65 cali 8K UHD - https://www.ceneo.pl/128695612?srsltid=AfmBOoqS8-fjsNzuYKgXgoc5XIsCAx1zSLJYMw3WdPFyBWQ5R0PGNsmU
Obudowa bardzo pojemna, także od strony kabli.
Via Tenor
No i git gitara.
Nagrzebałem się przy RPCS3 i udało mi się updateować Killzone 2 wersję BCES00081 do wersji 1.29, a Killzone 3 BCES01007 do wersji 1.14 co pozwoliło uruchomić patche w RPCS3 i teraz Killzone 2 chodzi naprawdę, fajnie a gdyby mi wszystko na tym emulatorze działało jak Killzone 3 to już była by bajka bo ten już hula przez większość rozgrywki w 60fps z okazajonalnymi spadkami do ~45, głównie przy kompilacji shaderów.
No to lecimy<3
Dodatek do AC:Shadows - Szpony Awaji ukończony ;) Długo się rozkręcał ale jak słońcu się rozkręcił to była to bardzo fajna przygoda. Skondensowana na małym obszarze działania. Fajnie napisane postacie naszych celów. W końcu miały jakieś tło i motywacje. W dodatku były 3 walki z bossami fabularnymi i o ile pierwsza (przynajmniej w takiej kolejności robiłem) nie była trudna tak dwie następne to świetnie rozwiązane walki. Jedna polegająca na skradaniu się po planszy, a druga typowa młócka. Z czego nawet mój nakoksowany Yasuke na 60 poziomie w finałowej walce nie mógł sobie poradzić. Mocno wyśrubowany poziom trudności. Gdyby nie teppo to ciężko byłoby mi wygrać w finale. Dodatek oceniam pozytywnie. Dużo lepszy niż te dwa biedackie dodatki do Valhalli o Druidach i Paryżu bo dopiero Ragnarok pokazał klasę.
Killzone 2 ukończony.
https://www.gry-online.pl/gry/killzone-2/komentarze/zf145e?PAGE=3#post0-16785572
Widzę, że oceniliśmy dwójkę podobnie. Nie pamiętam już, czy wystawiłem 9, czy 8,5, ale moje odczucia były podobne.
Na plus dodałbym jeszcze AI wrogów, którzy czasem potrafili zachodzic z boku. Było to fajne utrudnienie i zwiększało realizm starć. Dzisiaj to jest niestety rzadkość.
Zgadza się. Mi się zawsze podobała ich agresja i to jak dobrze się chowają za osłonami i prowadzą zza nich ostrzał, w podsumowaniu trójki o tym wspomnę.
Via Tenor
Gratsy. Ja dziś skończę Killzone 3.
Remember, noł spojlersss.
Chociaż trochę pamiętam z 2018.
Ja też poproszę reckę bez spoilerów, bo pomimo tego, że bardzo lubię dwójkę, to z jakiegoś dziwnego powodu nigdy jeszcze za trójkę na poważnie się nie zabrałem :P
Mi się zawsze podobała ich agresja i to jak dobrze się chowają za osłonami i prowadzą zza nich ostrzał
Mi też. Bardzo fajnie to zrobili.
Tak jak mówiłem, tak zrobiłem. Killzone 3 ukończony. Bawiłem się lepiej niż w 2. A 1 przydałby się porządny remake.
Mam nadzieję, że Halo również mi się spodoba, ale Combat Evolved nie zachęca.
Ja ostatnio mam fazę na gry z PS3. Dziś zaczynam God of War: Chains of Olympus HD, a w dalszej kolejności kusi InFamous.
Byćmoże, tylko pytanie czy jest w tym wina Microsoftu? Wiesz, jak robię remont łazienki i przychodzi majster z dwoma pomocnikami to mówię im co chcę, płacę zaliczkę i oczekuję rezultatów, nie zaprzątam sobie głowy tym czy pan Mietek rozwija skrzydła. A jak dłubią drugi tydzień a efektów nie widać to mówię "panowie ja już wam ani złotówki nie zapłacę, kończymy tą zabawę", i nie mam specjalnie wyrzutów że będzie musiał zwolnić jednego pomocnika.
Podobnie tutaj, Contraband powstawało kilka dobrych lat a poza bardzo enigmatycznym teaserem nie widzieliśmy dosłownie nic. Microsoft miał pełne prawo stwoerdzić że projekt nie rokuje, nie przepalamy więcej kasy. A że developer musiał przez to zastosować cięcia? Cóż...
Ta cala branza to juz chyba niedlugo calkiem padnie na ryj, Ubisoft sie sprzedał, EA sie sprzedalo (calkowicie i pewnie padnie na ryj), MS co chwile zamyka jakies studia, anuluje projekty.
Kto kupil ubisoft?
Tencent, ale to też nie do końca tak. Kupili jakiśtam procent nowo powstałej spółki będącej częścią Ubi. Jakiś tam pakiecik mieli zresztą już wcześniej.
Last jak zwykle wymienił wszystkich tylko o 12 anulacjach Sony nie wspomniał ;).
Podałbym więcej tytułów gdzie nic nie wiedzieliśmy... Fable,State of Decay,Perfect Dark, przypomnę sukces Redfall,sukces Starfield - czy to Microsoftu wina czy te wszystkie studia tak kiepsko te remonty przeprowadzają....z tego co pamiętam studio, które zrobiło redfall wcześniej wydawało jakies całkiem dobre gry.
To jest właśnie clue Twojej manipulacji, robisz cherry picking i uogólniasz do całości.
Jeden, jedyny flop Microsoftu to Redfall, projekt rozpoczęty kiedy jeszcze ZeniMax do Microsoftu nie należał. Pewnie faktycznie należało ten projekt anulować, niemniej Twojego zdania też by to nie zmieniło bo anulacje nierokujących projektów też krytykujesz, nie zaprzątając sobie głowy zasadnością tych decyzji.
O Starfielda kłócił się nie będę, zdania graczy są podzielone, za to sukcesem komercyjnym był, zwrócił się pewnie jeszcze przed premierą.
Szkoda więc że podajesz jednego flopa, jedną grę którą ty uważasz za flopa i na tej podstawie stawiasz tezę. Kompletnie pomijasz ile świetnych gier w tym czasie wyszło.
Arkane robi świetne gry - przechodzi pod skrzydła micro - robi grę tragiczną.
Tango robi super gry - przechodzi pod skrzydła micro - dalej robi świetne gry - zostaje zamknięte.
Na start masz dwa flopy pod banderą microsoftu.
Nie wiem skąd u Ciebie przekonanie, bo tego nie wiesz, że to co zadziało się w przypadku Contraband czy Perfect Dark jest winą studia a nie tego Raka jakim jest Microsoft.
Anulowali Perfect Dark (którego tak wgl chciał ktoś odkupić jak mnie pamięć nie myli, więc prawdopodobnie gra nie była zła), everwild, scalbound (też ponoć spoko było), poza udanymi grami AA to w sumie żaden blockbuster od nich nie dowiózł (może jedynie Indiana)
Naiwni myśleli, że jak MS ma kupę szmalu to gry niektórych developerów dostaną większy budżet, ale to była oczywiste że tak nie będzie
Sony utopiło kasę na jakieś multiplayery, a z anulowanych rzeczy to przypominam sobie tylko dodatek do tlou. Days gone 2 chyba nawet nie był zapowiedziany
Generalnie obie te firmy to zło konieczne, ale Sony przynajmniej idzie bardziej w jakość niż ilość
Twoje uprzedzenia widać w twoich wypowiedziach. Microsoft to rak, ty już to wiesz i szukasz tylko potwierdzenia a nie faktów.
Choćby stwierdzenie że Tango robiło super gry. Tango robiło niezłe gry które teraz mitologizujesz na potrzeby tezy. Zarówno seria Evil Within jak i Ghostwire Tokio to były takie lepsze średniaki, absolutnie nic wybitnego. I nie mam zamiaru bronić decyzji o zamknięciu studia, osobiście uważam że była głupia, ale głupie jest też robienie z nich mesjaszy gamingu.
No i sorry stary ale to nie ja mam przekonanie że anulacje tych projektów to wina developera, twierdzę że Microsoft ma prawo zamykać nierokujące projekty, nie wskazuję winnego bo nie mam przesłanek ku temu. To ty uparcie wskazujesz Microsoft winnym mimo iż żadnych przesłanek ku temu nie masz.
Jeśli chodzi o Perfect Dark to tam widać było że "zieloni" starają się projekt ratować, chociażby przez zatrudnianie zewnętrznych developerów do kooperacji. Tam wpompowano furę pieniędzy.
poza udanymi grami AA to w sumie żaden blockbuster od nich nie dowiózł (może jedynie Indiana)
Indiana, Forza Horizon 5, Halo Infinite, Doom The Dark Ages, CoD: BO6
Evil within 2 średnia 80/100
Ghostwire Tokyo średnia 77/100
Hi Fi rush średnia 89/100
Jako fan AA aż dziw, że piszesz iż robią tylko niezłe gry, ale na potrzeby tezy jak widać można.
Microsoft to rak, ty już to wiesz i szukasz tylko potwierdzenia a nie faktów.
Nie wiem dlaczego mi zarzucasz uprzedzenie skoro podałem wiele faktów takich jak niedowiezione projekty, anulowane projekty, zamknięte studia.
To nie są fakty?
twierdzę że Microsoft ma prawo zamykać nierokujące projekty, nie wskazuję winnego bo nie mam przesłanek ku temu.
A ja uważam, że nie powinien ich prezentować graczom jeżeli nie jest pewny co do ich przyszłości.
Evil within 2 średnia 80/100
Ghostwire Tokyo średnia 77/100
Hi Fi rush średnia 89/100
No widzisz, najlepsza gra studia to ta stworzona pod skrzydłami Microsoftu... Przypadek???
Nie wiem też czemu pominąłeś pierwsze EW... Absolutnie nie podejrzewam że powodem była najniższa średnia ocen z wszystkich dokonań studia.
Nie wiem dlaczego mi zarzucasz uprzedzenie skoro podałem wiele faktów takich jak niedowiezione projekty, anulowane projekty, zamknięte studia.
To nie są fakty?
To są fakty którymi manipulujesz. Sony w podobnym czasie anulowało 3x tyle projektów co "zieloni", zamykali również studia i redukowali zatrudnienie w pozostałych, jakoś twojej krucjaty w kierunku niebieskich nie widzę.
Zamykanie projektów i studiów to normalne działania w tej branży, nie ma w tym absolutnie nic dziwnego, robi to każdy wydawca.
A ja uważam, że nie powinien ich prezentować graczom jeżeli nie jest pewny co do ich przyszłości
A co to jest pewność do przyszłości projektu?
Sony było pewne przyszłości Concord?
No widzisz, najlepsza gra studia to ta stworzona pod skrzydłami Microsoftu... Przypadek???
Więc czemu zamknęli ? zamykają złe dobre udane i nieudane.
Nie wiadomo co będzie z czymkolwiek co ma wyjść.
Nie wiem też czemu pominąłeś pierwsze EW... Absolutnie nie podejrzewam że powodem była najniższa średnia ocen z wszystkich dokonań studia.
gra miała premierę 11 lat temu to już chyba nie to studio, ale widać ciągły progres i nagle DELETE.
To są fakty którymi manipulujesz. Sony w podobnym czasie anulowało 3x tyle projektów co "zieloni", zamykali również studia i redukowali zatrudnienie w pozostałych, jakoś twojej krucjaty w kierunku niebieskich nie widzę.
Tutaj gadamy o zielonych.
O sony się nawet nie będę wypowiadał bo to jest tragedia.
Wyżej krytykowałem dość dosadnie ich pokazy na bazie ostatniego, uważam, że obecna generacja niebieskich jest czymś koszmarnym.
co to jest pewność do przyszłości projektu?
Skoro prezentuję grę AAA, która jak wiadomo rezonuje i wpływa na decyzję konsumenckie to muszę ją dowieść.
Jeżeli nie mam takiej pewności to nie mieszam w głowach konsumentom.
Pokaz gier w 2020 roku na premierę XBOXA, które wyjdą na następną generację jest moim zdaniem obrzydliwą praktyką.
Jedni i drudzy siebie warci, wszystkie korpa które zaczęły się pchać w zakupy i gry jako usługi mają teraz problemy i dobrze im tak, gorzej że cierpią na tym gry i gracze.
Sony ze swoimi grami usługami, zamiast Days Gone 2 - uwalona usługa, zamiast dać kolejny remake Bluepoint Games - uwalona usługa. Concrod to bieda a po Marathonie to już w ogóle wydaje mi się że Sony dostanie po dupie.
MS ze swoimi zakupami, chyba tylko Indiana Jones to jedyny udany wielki hit od nich Halo to średniak, powoli się mówi o kolejnej generacji a nowych Gearsów poza pobocznym Tactics nie ma. Trzecia część Dooma to żadna zasługa MS, ID Software po prostu rozwiają formę świetnych 2016 i Eternala. Horizon taki super, a jak tam Forza Motorsport?
Square Enix posprzedawano marki i też zaczęło się pchać w jakieś service i inne NFT i teraz ma problemy, to samo Embracer które nakupowało od nich Tomb Raider, Legacy of Kain czy Deus Ex i co? Od 7 lat nie ma żadnego nowego TR a mamy tylko robione na kolanie remastery tych trzech marek.
A taki Capom który odświeża swoje dawne marki od Residentów przez teraz Onimushę i jest szansa na Dino Crysis jest na fali. Gry a nie zakupy i GAASy z dupy.
co do flopów i topów MS, zapominacie o jednym
MS rozpoczął kupowanie Acti-Blizz w 2022, a skończył w 2023
Zenixa z Bethesdą zaczęli kupować w 2020, a skończyli w 2021
Więc na dłuższą metę, dopiero w tym roku zaczęły się pojawiać gry które od początku do końca były w rękach MS
Więc patrząc na gry od 2024 to w 100% MS był odpowiedzialny za:
Xbox Studios games:
- Pentiment
- Age of Empires 2: definitive edition
- Grounded
- Sea of Thieves
- Hellblade 2
- Ara: History Untold
- MS Flight Simulator 2024
- Avowed
- South of Midnight
- Retro Classic
- GoW: Reloaded
Bethesda:
- DOOM + DOOM II (remaster) - raczej w 3 lata od przejęcia się zmieścili
- Indiana Jones - nie sądzę aby był od początku do końca w rękach MS
- Oblivion Remaster - takie 50/50 że odpowiadał za to MS
- Doom Dark Ages - na 80% MS nie miał za wiele do gadania
- Heretic + Hexen - już raczej MS miał do gadania
Acitivision/Blizz
- CoD DO6 - tylko rok miał nad tym władzę MS, więc nie mieli wiele do gadania
- Tony Hawk's Pro Skater 3+4 - raczej MS nie miał nic do gadania
Więc tak naprawdę aby oceniać jakość gier wydanych przez MS po przejęciu Acti i Bethesdy to trzeba jeszcze poczekać.
No i sie skonczylo tanie granie w gamepass, nie MS wcale nie dokładał do tej uslugi XD
Ty mi lepiej powiedz jak z twojej perspektywy to wygląda bo jesteś targetem GPU. Ja osobiście wysiadam totalnie tak samo jak wysiałem z PS+ po wprowadzeniu tych planów. Ja wolę kupić molocha jak Valhalla i go ogrywać niż męczyć małe gierki ale wiem, że ty ogrywasz całkiem sporo z GP. W PL pewnie będzie jakieś 120-130zł za Ultimate bo umówmy się nikogo nie interesuje Tier 1 i 2 bo to jakaś #biedaEdition.
Dla mnie próg graniczny do zakupu to 100zł. Więcej nie dam i nawet jednorazowo będę się zastanawiał czy warto. Ja oficjalnie kończę z kupowaniem GP ot tak. Plusem może się okazać, że więcej graczy Xboxa zacznie kupować większą ilość gier :)
Są już nawet oficjalne polskie ceny. Jak dla mnie w tym momencie usługa jest martwa.
+62.99zł na PC
Szczerze mówiąc to też stawiałem 100 zł jako górny limit ceny usługi. Gdybym był jedynym użytkownikiem konsoli w domu to nawet bym się nie zastanawiał tylko właśnie klikałbym anuluj. Natomiast z racji tego że często z mojej konsoli korzysta dzieciak a oferta gier dla dzieci jest w GP naprawdę dobra to muszę to przemyśleć.
No niestety.
Z tym że teraz doczytałem że to też nie do końca tak że stary GPU podrożał, to po prostu będzie zupełnie inny abonament. Podobno dzisiaj wpada do usługi 95 nowych gier, w tym Hogward's Legacy (które oczywiście dawno kupiłem) i cała usługa Ubisoft+ Classics, czyli abonament za który Ubi liczy sobie 15$.
Mają być tam jeszcze jakieś inne profity związane między innymi ze streamingiem.
Dokładnie się jeszcze nie przyglądałem ale na pierwszy rzut oka to Ultimate to teraz faktycznie jakś Mercedes wśród abonamentów za to piekielnie drogi a Premium... jest już do dupy.
Z tego wszystkiego najbardziej wolałbym stary GPU którego już mieć nie mogę... To mnie ku**a uszczęśliwili :/.
Tak, nawet nie tyle bez największych hitów co bez premier. Przykładowo Shadows jeszcze nie ma ale Valhalla czy FC6 już są z tego co tak na szybko rzuciłem okiem.
To niech sie wala. Szkoda, ze nie dali wyboru, nie chce za to placic bo nie bede korzystal.
Bardzo dobrze chłopcy ;) Miejmy nadzieję, że za jakiś czas jak zobaczą odpływ graczy (oby) to coś zrozumieją. Aczkolwiek w tej generacji MS zachowuje się jak ułomny nierozumiejący rynku więc może być różnie. Wiem, że w waszym przypadku to trochę ciężej bo z GP korzystacie rodzinnie. Ja mam o tyle łatwiej, że tylko ja opłacałem i tylko ja grałem więc finito ;)
Ahhhh pomyśleć, że w 2020 jak kupowałem XSX to był jeden plan GP i kosztował chyba 40zł :D Co za czasy. Co się nagrałem "za grosze" to moje.
A mówiłem, że abo to zło?
Nie raziel, abonamenty to nie jest zło, nadal uważam że to jeden z najlepszych sposobów dostępu do mediów. Nawet w tej chorej cenie to wciąż się tak naprawdę opłaca.
Natomiast wychodzę z założenia że jeśli gracze mają w tym wypadku zagłosować portfelem to trzeba ten "głos" oddać.
Nawet nie chce mi się tego komentować... usługa przynosi takie dochody że podniesiemy jej cenę - dwukrotnie.
Korpo to korpo.
Ale jaja, że padła strona do anulacji usługi :) hehe
Chciałbym wierzyć że liczba anulacji da im trochę do myślenia, ale nie wierzę.
Przy 35 mln. abonentów i wzroście cen o 50% mogą stracić 11 milionów użytkowników i wciąż zwiększyć przychód. Oczywiście to nie takie proste bo wzrosną też koszta, chociażby przez ten Ubi+ i inne umowy, ale myślę że są gotowi na utratę 5-6 milionów ludzi i nadal zarobią na tym interesie.
Chłopcy proszę tam anulować abonamenciki, głosujemy portfelami!