problem z karta?
przycinka w gta 4 nie zawsze przycina sie tylko wtedy gdy chcesz wykonac jakas czynosc np podczas skrecania jak nacisnie sie np a przytnie sie podczas przycisniecia przycisko i odrazu chodzi jak ta lala i tak z kzda reakcia przyciskow czego to wina /
To nie ma nic do systemu, no chyba że masz 95. Jest to spowodowane tym że silnik GTA 4 czyli Euphoria nie ma dobrej optymalizacji przez co gra ścina sie nawet mojemu kumplowi który ma GTX 660Ti, mi zresztą też laguje a ja mam 550Ti. Ogólnie to im słabsza karta to w większym stopniu ten problem występuje, mi głównie przycina przy strzelaniu z RPG albo wybuchach ale tak to mam FPS-y na poziomie 35-40. Jaką ty masz karte?
bizon nie wypowiadaj się, jeśli się nie znasz.. Ma dużo do systemu. Brat miał identyczną sytuację w laptopie. Jeśli gra chodzi płynnie, a zacina się przy rozglądaniu się itd, to wystarczy, że wyłączysz dziennik zdarzeń i powinno pomóc.
Ręce opadają.. Ja mam taki złom, że nikt w ogóle nie liczył na uruchomienie.
9500GT 512 i przeszedłem GTA IV bez problemu. Wystarczyły patche.
dzieki wielkie cswthomas93pl działa jak ta lala wyłaczyłem reset play i chodzi jak marzenie :)
Jak bede mial jakis problem to zglosze sie do ciebie :)
Cswthomas
Komp mojego kumpla
-8GB RAM-u
Intel Core I7-3770K
Nvidia Geforce GTX 660Ti
I GTA 4 ma mikro ścinki przy stałej ilości 75-80 fps-ów, jest to spowodowane zła optymalizacją silnika fizycznego Euphoria który odpowiada za generowanie ruchów bohatera w czasie rzeczywistym i przez to gra na najlepszym I7 i GeForce TITAN ma mikrościnki głównie przy spadaniu z motoru czy wyskakiwaniu z helikoptera
Po co odkopałeś temat? Czyżbyś tyle czasu szukał odpowiedzi w google?
Optymalizacja optymalizacją, ale wątek dotyczył czego innego o czym świadczą posty [4] i [5].
Btw fajne sprzęty dostajecie na komunię.
[Ed.]
Zapewniam cię, że te fpsy nie są stałe.
Ciągłe monitorowanie frapsem według mnie jest skuteczne i jedyne na co szukałem odpowiedzi to jak się nazywa silnik GTA 4.
I zapewniam cię że na xboksie i PS3 tego problemu nie ma bo GTA 4 jest głównie zrobione pod konsole co widać podczas choćby szybkiego ruszania kamerą i patrzenia w dal, wtedy nawet na komputerach NASA świat się nie renderuje a cienie tym bardziej.
I dlatego właśnie GTA 4 ma lagi bo został przeniesiony prosto z konsoli na blaszaka a rockstar nie przyłożył się do optymalizacji :)
A jednak masz błędne informacje, bo na konsoli w szczególności można uświadczyć spadki.
To nie jest kwestia rozglądania się. GTA może ścinać nawet jak stoisz w miejscu i patrzysz jak koleś robi haburgery. Niezależnie od sprzętu. Jednemu chodzi dobrze innemu źle.
Proponowałbym zapoznać się z terminem "lagi".
Można ale konsolowcy głównie mają z tym problem podczas wybuchów co 3 sek i kompletnych rozwałek a to już wina samej konsoli a ja mówię o optymalizacji.
Lagi=zacinanie się, opóźnienia
Lagi są związane z grami multi, a nie ze spadkami fpsów w GTA.
Zresztą, masło maślane - problem został rozwiązany i nie był on związany z kartą graficzną, więc skończ swoje filozofowanie.
Nie bądź uciążliwy i daj wątkowi umrzeć.
Nie jestem uciążliwy, chyba że dla ciebie. Lagi stosuje się nie tylko w multi ale do multi ten termin głównie został stworzony.
Otóż to.
spoiler start
A uciążliwy jesteś nie tylko dla mnie, wystarczy zajrzeć w Twoje wątki.
spoiler stop
Możliwe. Ale jest wiele innych użytkowników którzy po raz 10 robią ten sam temat np o tym żze im ksrta nie działa i w dodatku robią ten temat gdzieś w karczmach czy tematach ogólnych O.o