Witam.
Mam problem z siecią Wi-Fi. Zanim zacznę uprzedzę że odwiedziłem już i wypróbowałem 1000 sposobów z różnych stron i nic nie pomogło.
Mianowicie, podczas łączenia się z siecią wi-fi domową, trwa to spory czas. Później napisane jest że łączenie z siecią trwa dłużej niż zwykle. Gdy się połączy piszą że Połączenie z siecią jest OGRANICZONE. Internet jest, lecz przerwa i wolniej działa. Wcześniej przydażył mi sie taki problem, ale udało mi się go rozwiązać po obejrzeniu filmu na youtube (poradnika) i pomógł, tylko że zapomniałem jak się nazywał i już nie mogę go odnaleźć. Dodam że problem się pojawił podczas pobierania Battlefield 3 Premum z Origina. Laptop jest to Lenovo G500s, a router TP-LINK MR 3420 - który jest dobrze skonfigurowany. Reasumując w czym może tkwić problem? Proszę o odpowiedź, z góry dziękuje i pozdrawiam :)
Zdradź nam kolego jaki masz system, jak wygląda Twoja sieć (np czy adres masz z DHCP), jak tam Windows Update (czy są aktualizację), jak tam ochrona systemu (czy nie ma wirusów i jaki masz pakiet AV).
Wpisz sobie w ipconfig w wierszu poleceń, zrób zrzut z centrum sieci i udostępniania - wtedy będziemy coś więcej wiedzieć/widzieć.
Windows 8.1, ostatnio skończyła mi się licencja na antywirus więc używam Windows Defender, Windows update wszystko dzisiaj aktualizowane w 100% tak jak sterowniki itp
A próbowałeś najprostszych metod w stylu wyłączenie i włączenie tego tp linka?
W ogóle to jaki internet do niego wkładasz? Jedziesz na porcie WAN czy masz jakiś modem bezprzewodowego internetu wpięty do portu USB?
Sprawdź dla świętego spokoju czy nie masz żadnego syfu na kompie, użyj programu Malwarebytes Antimalware.
Wszystko ze strony konfiguracji routera
Firmware Version:
3.13.27 Build 120905 Rel.73281n
Hardware Version:
MR3420 v2 00000000
LAN
MAC Address:
E8-94-F6-94-AB-E4
IP Address:
192.168.0.1
Subnet Mask:
255.255.255.0
Wireless
Wireless Radio: Enable
Name (SSID): Jazzman
Mode: 11bgn mixed
Channel Width: Automatic
Channel: Auto (Current channel 11)
Max Tx Rate: 300Mbps
MAC Address: E8-94-F6-94-AB-E4
WDS Status: Disable
WAN
MAC Address: 00-0E-2E-29-B1-DA
IP Address: 185.29.13.178 Dynamic IP
Subnet Mask: 255.255.255.128
Default Gateway: 185.29.13.129
DNS Server: 185.29.15.15 , 8.8.8.8
Traffic Statistics
Received Sent
Bytes: 53,434,566 8,849,783
Packets: 57,316 51,147
Tak próbowałem tych najprostrzych rzeczy, komputer mam czysciutki, internet mam osiedlowy ale nawet dobry z UPC - 5mbs, nie mam żadnych wpiętych do kompa przenośnych ''internetów''. Po prostu korzystam z domowej sieci fi fi. Tak mam ustawione na WAN
A próbowałeś laptopa łączyć z inną siecią?
Jak masz jakiś telefon/tablet to zrób z niego router i zobacz co laptop wtedy powie.
Jak masz też wyżej wymienione urządzenia to sprawdź jak one łączą się z routerem.
Spróbuj też usunąć Twoje ustawieni sieci z systemu i połączyć się na nowo(w windows 8.1 się już da to zrobić po ludzku).
Na wszystkich innych komputerach i laptopach i telefonie wszystko działa ok tylko u mnie nie. Tabletu nie mam wiec sieci nie zrobie. Zraz spróbuje usunąc te ustawienia sieci ;)
A w jaki sposob mam usunąć tą sieć i czy po usunięciu jej bendę musiał jakieś wszystkie rzeczy ustawiac itp?
Dodam że na kablu normalnie szybko się łączy i wszystko jest ok? Czy może byc problemem moja karta sieciowa np padło cos?