Pro street
Potrzebuje pomocy !!! Powie mi ktoś jakie są najlepsze auta w NFS pro street do dragu , gripu , driftu , i próbie prędkości... Prosze o szybką odpowiedź...
Grip - Mitsubishi Lancer Evolution X
Drag - Dodge Charger
Drift - Mazda RX7
Speed - Lamborghini Murcielago
Jest darmowe DLC, które dodaje świetne samochody - w Speed wtedy najlepszy dla mnie był Koenigsegg CCX.
Drag - Dodge Charger
Wheelie - owszem, ale prędkość bez jaj, są lepsze. Shelby GT500 był moim numerem jeden przez 80% gry.
Reszta rożnie, a już Grip to miałem kilka dobrych wozów.
Wheelie - owszem, ale prędkość bez jaj, są lepsze. Shelby GT500 był moim numerem jeden przez 80% gry.
tak w Wheelie dostawał największe noty, z początku też miałem Shelby ale zamieniłem na rzecz Challengera, niestety nie dawał rady z Chargerem, którego nie lubię ale trzeba było zmienić ;)
Drag i wheelie - Chevrolet Corvette, i to nie ten z06, tylko zwykły.
Grip - Nissan GT-R, bo Lamborghini zbyt ciężkie i zbyt kosztowne w naprawie, jak i w zakupie.
Drift - Mazda Rx7
Speed - Nie pamiętam.
Wszystko zależy od gracza, mi najlepiej jeździło się poniższymi.
Grip - na początku 240SX którego ma się od początku gry, w późniejszej fazie nadaje się na ciasne i kręte tory (np. Horse Thief Mile), w pozostałych przypadkach Skyline GT-R R34. Ten drugi jest jednak trochę mniej zwinny, dlatego pomagałem sobie wolniejszym, ale bardziej zwrotnym S13.
Drag - Shelby GT 500. Można go kupić już po pierwszym Showdownie, starcza z powodzeniem do końca gry.
Drift - mi najlepiej prowadziła się Silvia S15, ale momentami brakowało mocy. Wtedy używałem Pontiaca GTO którego można wygrać w React Team Sessions.
Speed - ponownie Skyline GT-R R34, bardzo stabilny i dzięki temu w miarę łatwy do skontrolowania, po stuningowaniu na maxa też cholernie szybki.
Drag - Chevrolet Camaro (ten stary) na full przeróbce (nie na lvl 4, po prostu 3) i po pogrzebaniu trochę w ustawieniach miałem nim czas 5.92, tylko raz taki zrobiłem, nigdy tego czasu już nie poprawiłem.
Grip - Mitsubishi Evo X
Drift - Mazda RX 7 ale to nie taka co sobie kupisz w sklepie i przerobisz na full, to najlepiej jakby była ta od Akiego Kimury
Próba prędkości - Lamborghini Murcielago, Corvette ZO6, zdecydowanie odradzam Zondę F, może i przyspiesza jak rakieta i szybko osiąga maksymalną prędkość w NFS PS czyli 402 ale praktycznie nie da się jej opanować, szczególnie w wyścigach w Nevadzie...
Nw już które są najlepsze...
Wiadomo że każdy ma swoje zdanie ale ja Ci mówię. Na dragi weź te stare Camaro bo:
1. Jak opanujesz w nim zmianę biegów (gdzieś przy 6-7 dragu już będziesz miał opanowane) to robisz czasy poniżej 6,5 sek.
2. Nie wywraca się po tym gdy spadnie na koła (może i dlatego że każdy drag 1/4 i 9/10 dragów 1/2 pokonuje całe na tylnych kołach!) (ale musisz dobrze ustawić ustawienia zawieszenia żeby tak było).
Zonda też dobra na dragi, po przeróbce na full robi czasy 6,1-6,4 sek na 1/4 tyle że na trudniejszych dragach (głównie w Nevadzie i ten co końcową fazę jedziemy pod górkę ale tylko gdy jest to drag 1/2) może się wywrócić.
Na Gripy polecam tego Mitsubishi Evo X bo przyspiesza bardzo szybko (moim zdaniem nierealnie za szybko :)) no ale ma prędkość maksymalną "tylko" 360 bodajże :P
Jak nie chcesz Evo to drugim wyborem jest Lamborghini Murcielago ale to tylko wtedy gdy nie masz co z kasą zrobić bo za jego cene masz Evo X przerobione w połowie. Tak czy siak, Murcielago przyspiesza mniej więcej tak jak Evo a na dodatek może jechać 402 i lepiej się prowadzi bo nie jest taki ociężały jak Evo, być może to też kwestia aerodynamiki ale wątpię by tak stara gra jak NFS PS zwracała uwagę na aerodynamikę samochodu (choć tunel aerodynamiczny wtedy gdy się jedzie zaraz za jakimś autem jest.)
Drift
Jak dopiero zaczynasz to bierzesz 350Z i nawet nie musisz go przerabiać, to szkoda kasy bo jak tylko dojdziesz do połowy tych pierwszych zawodów (React) to odblokujesz zawody u Akiego Kimury i nim też na luzie przejedziesz wszystkie wyścigi w nieprzerobionym 350Z.
Później jak wygrasz jego auto to pod żadnym pozorem go nie sprzedawaj tylko je zostaw tak jak jest, nic w nim nie rób bo jest tak ustawiony że jest najlepszym autem do driftów w Tokio czy gdzie to tam jest (w tym porcie chyba, z kontenerami)
Sprint to tak jak mówię, odpuść sobie Zondę, nie patrz na to że najszybszy-najlepszy bo tak wcale nie jest, tak naprawdę to możesz jeździć i Eclipsą za 30k i jak przerobisz ją na full to też dobrze pojedzie, no ale nie w tym rzecz, mówimy przecież o tym które auto jest najlepsze. Według mnie to jest to tak jak wspomniałem Lambo Murcielago, prowadzi się bardzo dobrze i nie robi psikusów na wybojach na wyścigach w Nevadzie.
Ale jak nie chcesz Murcielago bo już jedno będziesz miał na Gripy, to weź Corvette Z06. Jest troszkę nieprzewidywalna czasami na wyścigach w Nevadzie ale nie ma z nią większych problemów, jak pojedziesz z olejem w głowie i będziesz choć trochę odpuszczał z gazu to i tak wygrasz. Auto jest szybkie ale nie przyspiesza tak jak lambo. Ogólnie jeśli chcesz mieć dobry start w próbach prędkości to stawiaj na auta 4x4 czyli Audi S3/S4, Mitsubishi Evo IX,X. I wtedy masz gwarancję że na starcie wystrzelisz jak rakieta ale jak grasz powyżej poziomu nowicjusz to mogą Cię doganiać na prostych bo te auta przy większych prędkościach słabo przyspieszają a i sam V-max nie jest wysoki.
Chyba mój najdłuższy post :O
A te auta jak ustawić ? Chodzi o zakładke tuning...
To jest mało ważne, NFS PS to tak łatwa gra (przeszedłem na królu 3 razy) że obojętnie jak ustawisz to i tak wygrasz.
Ale dobrze było by wiedzieć... Powiesz mi?