Outlook - czyli jak wysłać 6000 maili ...
sprawa wyglada tak - musze wbić do outlooka 2003 6000 kontaktów, a na koniec wysłać do wszystkich tą samą oferte. Pomyslałem - bede sobie wbijał 100 dziennie, na koniec zaznacze wszystko i wyśle. Z tym że adresy są układane alfabetycznie jeżeli chodzi o wysłanie maili, i jak wbije dziś 100 i wysle, to nastepna setka mi sie pomiesza z poprzednimi. Jak to zrobić aby było najprościej i najszybciej ? z góry dzieki za info
tak też myslałem, aczkolwiek zanim wpisze wszystko to sie zejdzie, bo mam na głowie sporo innej roboty, a jest to oferta handlowa, a czas to pieniadz ...dlatego kombinuje :)
Może wklepuj każdą setką na inną listę dystrybucji? Później wystarczy wysłać wiadomość na grupę i po sprawie.
o nie jest to głupie, tylko jak to zrobić ? (jesli chodzi o outlooka jestem narazie laik)
Wszystko, czego możesz potrzebować znajdziesz tutaj:
http://office.microsoft.com/pl-pl/outlook-help/CH001000329.aspx
^ Najwyraźniej są tak specjalne, że nawet ich nazwy nie są jawne dla publiki... geez
Przy odrobinie wysiłku i referencji do instrukcji na bank uda się to zrobić Outlookiem.
Nie wspomniałeś w jakiej formie posiadasz te maile..?
Papierowej? Zawsze możesz spróbować użyć programów do odczytywania tekstu z obrazków.. Jeśli tekst nie jest dramatyczny, uda Ci się "odczytać" zdecydowaną większość, a resztę poprawisz ręcznie..
kwestia jest taka że w outlooku musze mieć nazwe firmy i maila, więc nie wiem jak to mozliwe aby jakoś to wbijac do programu automatycznie (chyba że źle rozumiem)
"^ Najwyraźniej są tak specjalne, że nawet ich nazwy nie są jawne dla publiki... geez"
Może dlatego, że każdy, kto na poważnie ma takie zadanie przed sobą, raczej poprosi informatyka o napisanie choćby skryptu w bashu. A niepisanym elementem netykiety jest niepropagowanie narzędzi do rozsyłania spamu. Zgadzają się z tym nawet ci, którzy nie przestrzegają niepropagowania piractwa ;)
sprawa wyglada tak - musze wbić do outlooka 2003 6000 kontaktów