Komputer nie wyrabia.
Gdyby ktoś nie spostrzegł, za oknem dalej panują upały. Odczuwam to ja, odczuwa to niestety mój pecet. Chciałbym mój komputer schłodzić i tu kieruje pytanie do was: jaki sposób będzie najskuteczniejszy i stosunkowo tani?
W załączniku dołączam obrazek z temperaturami jakie ma komputer, gdy nic na nim nie robię. Przez apokalipsę za oknem nie jestem w stanie obejrzeć odcinka serialu na chociażby cda.pl, bo po 10 minutach temperatury sięgają 80^C, a ja boję się ryzykować. O odtworzeniu filmiku na YT w HD również mogę tylko marzyć.
Jak wyżej. Przede wszystkim wyczyść komputer z kurzu itp. Możesz również zmienić pastę termoprzewodzącą.
Najgorsze jest to, że bebechy przeczyściłem co pomogło w tym, że temperatura karty graficznej spadła o jakieś 10 stopni.
Są jakieś wymogi co do wyboru takiej pasty? Któreś są gorsze lub lepsze? Sorka, ale jestem kompletnie zielony w temacie
wysiak - nope, komputer stacjonarny
[6]
Jak masz wiatraki w obudowie i dobrze poukładane kable to w ten sposób jedynie zwiększysz temperaturę
Co do pasty polecam od siebie GC-Extreme TC-GC03-A
http://www.morele.net/gelid-pasta-termoprzewodzaca-gc-extreme-tc-gc03-a-3-5g-630985/
A co do tematu to jeśli masz możliwość zamontowania dodatkowych wentylatorów w obudowie to skorzystaj z tej opcji.
Pozatym staraj się porządek i czystość w obudowie zachować ;)
[6] No ale wtedy całe czyszczenie bebechów pójdzie na marne, bo zakurzy się to w ekspresowym tempie :/
Pasty spróbuje, bo nic lepszego do głowy nie wpada, a w wentylatory nie jestem zaopatrzony.
No chyba jednak najlepiej kupić wiatraczki.
Mam to samo w jednym komputerze, obudowa stoi otwarta. Może ktoś polecić jakieś tanie wentylatory?
Wystaw kompa z tej zabudowy, w której go trzymasz -> otworz bude -> podstaw wiatrak -> sprawdz temperatury.
Podaj specyfikacje kompa, smierdzi mi tu jakims złomem typu P4, skoro obciaza go tak wymagajaca operacja jaka jest oglądanie filmu na youtube:)
Same wiatraczki nie obniza temperatury o 20-30 stopni.