Komputer nie włącza się.
Witam. Wczoraj kupiłem nową płytę główną, procesor, zasilacz i pamięć RAM. Po podłączeniu (chyba) wszystkiego komputer nie włącza się. Płyta główna GIGABYTE B450M DS3H, Zasilacz SilentiumPC Vero L2 500W Bronze.
Pierwsze co - z tyłu zasilacza włączone ON ?
Wtyk 8 pin cpu.
Pewnie źle wpiąłeś piny przedniego panelu i nie działa Ci przycisk start. Jaka obudowa?
Na str 15 w instr masz o panelu. 3i4 pin gorny rząd od lewej. Power switch
(Musze sie nauczyc print scr na telefonie ehh)
Przedni panel mam podpięty od góry od lewej: zielony, biały obok pomarańczowy, biały pod zielonym czerwony, biały i obok niebieski, biały
Sory nie wiem jak to inaczej opisać nie znam się

Wtyczki powinny miec oznaczenia...
Poszukaj w instrukcji obudowy jak podpiąć piny przedniego panelu do płyty głównej.
https://www.pcformat.pl/Jak-podlaczyc--przedni-panel,a,2630
Mam podpięte od lewej góry power led+ power led- obok power sw. Pod power led mam hdd led i obok reset sw
Sprawdz tez czy dobrze wpieta wtyczka 24 pin. Czy ram dobrze siedzi. Zasilanie gpu. Hm

Tu masz manuala masz tu https://download.morele.net/instructions/4141320/Gigabyte B450M DS3H instrukcja.pdf
A tak powinno wyglądać podłączenie ->
Sprawdź w instrukcji, czy pozostałe kable dobrze podłączyłeś.
Cpu podpięty do cpu_fan. 24 pin dobrze podpięty, ram siedzi też dobrze. Nie wiem co może być źle ;(
Sprawdź, czy dobrze wsadziłeś też procesor, czy pstryczek na zasilaczu masz na pozycję włączoną, czy przedłużacz/gniazdko do którego podłączyłeś kompa działa, czy kable między zasilaczem a płytą są dobrze wsadzone.
Nad gniazdem panelu jest Clr_cmos. Zrob r reset plycie zworka lub metalem pare sekund. Str 18 instr
WYLACZ PRZED ZASILACZ !!! Ona ma swoją baterie :)